Held!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een Limburgs carnavalsnummer van ongeveer 3 jaar oud. Dit is wat ik nog weet van de tekst:
"Ich bin in der cafe geboren,
daar ben ik mien hertje verloren
............... ...................,
het meske op en neer,
ich bin in der cafe geboren."
Dank uquote:
ff een kickje..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef based het volgende:
ik heb hier een nummer van amon tobin - sordid, maar nu wil ik weten van wie hij gesampled heeft.
je hoort het stuk al in het begin en gaat het hele nummer ongeveer door.
als iemand weet van wie het origineel is, mijn dank is groot
volgens mij komt het uit een film ofzo
Sebo K - Diva (Original Mix)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef m-kay het volgende:
Iemand enig idee welke plaat dit is? http://www.speedyshare.com/934136858.html
Komt uit de laatste Clubbin' set van John Dahlback.
Het origineel heet Sordid, en het is van Amon Tobin.quote:
Dat wist ie ook wel... Het gaat om de sample die Amon Tobin gebruikt heeft, waar die vandaan komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het origineel heet Sordid, en het is van Amon Tobin.
Het kan zijn van het album
http://www.discogs.com/Va(...)rack/release/1437893
Of de soundtrack voor Tom Clancy’s Splinter Cell Chaos Theory.
Uhm, ja daar was hij zelf ook al achter, hij vroeg waar de sample vandaan kwam die in het nummer wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het origineel heet Sordid, en het is van Amon Tobin.
Het kan zijn van het album
http://www.discogs.com/Va(...)rack/release/1437893
Of de soundtrack voor Tom Clancy’s Splinter Cell Chaos Theory.
Een minuutje maar hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:37 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, ja daar was hij zelf ook al achter, hij vroeg waar de sample vandaan kwam die in het nummer wordt gebruikt.
Waarom is er altijd iemand net iets sneller dan ik met dezelfde opmerking?![]()
Ik lees het nu ook jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat wist ie ook wel... Het gaat om de sample die Amon Tobin gebruikt heeft, waar die vandaan komt.
"Jump around" van House of pain.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef richbitch het volgende:
@2.12u heb je een bekende oude tune die ook vaak nog in clubs wordt remixed etc.
Volgens mij is deze van (insane in the membrane) maar ik zoek een andere bekende..
iemand
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef richbitch het volgende:
@2.12u heb je een bekende oude tune die ook vaak nog in clubs wordt remixed etc.
Volgens mij is deze van (insane in the membrane) maar ik zoek een andere bekende..
iemand
House Of Pain - Jump Around (Micky Slim Remix)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef richbitch het volgende:
dank dank!
Maar ik bedoel een ander soort nummer begint zo: tu tu ttuuuuuuuhhhh(hoger).
het nummer zit wel tussen m'n remixes maar kan 'm niet meer vinden
Danke!quote:
Ik ken hem en ik ga hem voor j zoeken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:37 schreef lovegrrl het volgende:
Nogmaals; ik MOET hem vinden want hij is zo leuk
Heeeeelp!
Het is heel suf maar ik zoek een reclame
Hij was zo'n 6 jaar geleden denk ik steeds op tv en hij is van Coebergh
Er staat een meisje aan de bar die wat wil bestellen, komt er een man naast haar staan die voordringt en wat besteld.. het gaat dan als volgt:
Pardon?! Zeker geen borstvoeding gehad heh? Aah zielig..
Witte sokken, instappers, ff checken, inderdaad,, Dan roept ze de barman en zegt ze jaa ik wacht wel hoor, ik wacht al 28 jaar.. wij begrijpen elkaar niet helemaal heh? COOOOEEEEEBBEERGHH! Dat was toch niet zo moeilijk?
Wie o wie, helpt mij aan deze reclame?
http://www.idenburgmusic.com/movs/coebergh.htmlquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:37 schreef lovegrrl het volgende:
Nogmaals; ik MOET hem vinden want hij is zo leuk
Heeeeelp!
Het is heel suf maar ik zoek een reclame
Hij was zo'n 6 jaar geleden denk ik steeds op tv en hij is van Coebergh
Er staat een meisje aan de bar die wat wil bestellen, komt er een man naast haar staan die voordringt en wat besteld.. het gaat dan als volgt:
Pardon?! Zeker geen borstvoeding gehad heh? Aah zielig..
Witte sokken, instappers, ff checken, inderdaad,, Dan roept ze de barman en zegt ze jaa ik wacht wel hoor, ik wacht al 28 jaar.. wij begrijpen elkaar niet helemaal heh? COOOOEEEEEBBEERGHH! Dat was toch niet zo moeilijk?
Wie o wie, helpt mij aan deze reclame?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef stFz het volgende:
Ik zoek het nummer wat ze vaak gebruiken in films en tv series als het ochtend wordt. Volgens mij word er alleen in gefloten.
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |