Hier heb ik het fragment gevondenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wie kan er mij vertellen welke plaat er gisterenavond (vannacht) gedraaid werd op STUBRU om 01.15 uur tijdens Switch-the Past. Het kwam NA Moan van Trentemoller. De playlist op de site doet het niet. Het was een minimal nummer. Luisteraars hier toevallig???
underworld - rez?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hier heb ik het fragment gevonden
http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_41swv3.xml
vanaf 14:24.
Weet iemand wat dit is??
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Exterminator het volgende:
Hoorde gisteren een dance achtig nummer en de tekst was ongeveer zo:
We are your friend, you are not alone anymore...
Daarnaast was er nog een liedje dat "mars" heette, weet iemand welke artiest dit is?
Alvast bedankt
Justice - We are your friends?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Exterminator het volgende:
Hoorde gisteren een dance achtig nummer en de tekst was ongeveer zo:
We are your friend, you are not alone anymore...
Jason Mraz - I'm Yoursquote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef Silaz het volgende:
Ik hoor telkens zo'n liedje tijdens het werk;
Zo'n engelse stem qua accent en het ging zo iets als;
where ever youll go will be love love looveee.
en dan telkens het laatste woord 3 keer. iemand?
Zeker niett:pquote:
Jolin Tsai - Love love love ?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:10 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zeker niett:p
Het love love lohohoveee word als herhaling door een vrouw gezongen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een recent nummer, het enige wat ik weet dat in het begin het stukje ´aaaaaamen, aaaaaamen´ (als in amen) voorkomt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ook niet... Het was een Soort van rap of R&B achtig
ook nietquote:
Immortal Technique - Watchout Remixquote:Op zondag 25 januari 2009 14:40 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zoek een nummer van Immortal technique, waar zo'n symfonisch nummer van Star wars in verwerkt zit (van John Williams dacht ik)
Dat zijn ze allebei inderdaadquote:
Superquote:
Ook niet.. maar het is niet alleen love love lovee. in het volgende couplet is er een ander woord 3keer.quote:
?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef Silaz het volgende:
Ik hoor telkens zo'n liedje tijdens het werk;
Zo'n engelse stem qua accent en het ging zo iets als;
where ever youll go will be love love looveee.
en dan telkens het laatste woord 3 keer. iemand?
Nee dat dacht ik ook eerst, maar het bleek m niet te zijn.quote:
Bedoel je dit?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef ocf81 het volgende:
Ik zoek de titel van de muziek die RTL 5 uitzend bij de promo van de tv serie over there
YES! Thnx a millionquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef solidworks het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance/house achtig nummertje wat bij de MTV reclame van Paris Hilton's BFF gedraaid wordt. Er wordt iets gezegd van "I just wanna go, go with the girls", maar Google bood geen uitkomst.
Hier kan je de commercial bekijken: http://www.mtv.nl/parishilton/index.php > tabblad media van de BFF Gadget, en dan de linker video. Het liedje dat ik zoek begint vrijwel meteen.
The Supermen Lovers - Starlightquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:28 schreef Tommis het volgende:
ik zoek een nummer met een clip waarin een aardappel als dj speelt en een muis helemaal los gaat, ik heb geen idee hoe het nummer heet en wat artist is, maar ik moet hem hebben, het is iets met star
wie kan mij helpen, daarmee zou je mee echt helpen
bvd
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:16 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zoek een nummer van Machine Head (ja dat weet ik al wel) en ik weet alleen nog dit stukje zin:
'Try, to see, believe this' in me, this pain that i feel deep inside'
Iemand toevallig enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |