quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:02 schreef enilnomrow het volgende:
Ik weet niet of dit topic hier ook echt voor bedoeld is, maar ik kon zo gauw even niks anders vinden (en ik moet van mezelf om 0.00u gaan slapen).
Ik zoek een videoclip met bijbehorend liedje (eigenlijk vooral de video, want in m'n herinnering was die nogal tof). De videoclip gaat ongeveer als volgt:
Het is een clip met daarin een jongetje van een jaar of 9 met zo'n typisch Engels hoofd in zo'n typisch Engels trainingspak met van die typische Engelse sportschoenen in zo'n typische Engelse verpauperde stad. Als ik me niet vergis gaat hij ook een pub binnen (typisch Engels), om daar een typisch Engelse halve liter weg te werken.
Vervolgens kan er ook nog een wat oudere versie van hemzelf voorbijkomen!
Bij voorbaat dank!
Daniel Boone - Beautiful Sundayquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi. ik zoek een nummer hij gaaat zo: hey its a beautiful day verder weet ik niet
kusjes mij.
dat is hem nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daniel Boone - Beautiful Sunday
dan deze misschien the levellers- beautiful dayquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi. ik zoek een nummer hij gaaat zo: hey its a beautiful day verder weet ik niet
kusjes mij.
Room Eleven - Hey Hey Heyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
kusjes mij.
ook niet... Het was een Soort van rap of R&B achtigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dan deze misschien the levellers- beaytiful day
Het was een Mannelijk stem.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
kusjes mij.
Als het deze is:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef ocf81 het volgende:
Ik zoek de titel van de muziek die RTL 5 uitzend bij de promo van de tv serie over there
Ik moest aan deze denkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef Silver_Shark het volgende:
geen van allen
Hier heb ik het fragment gevondenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wie kan er mij vertellen welke plaat er gisterenavond (vannacht) gedraaid werd op STUBRU om 01.15 uur tijdens Switch-the Past. Het kwam NA Moan van Trentemoller. De playlist op de site doet het niet. Het was een minimal nummer. Luisteraars hier toevallig???
underworld - rez?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hier heb ik het fragment gevonden
http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_41swv3.xml
vanaf 14:24.
Weet iemand wat dit is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |