Is het misschien The Transformers theme van Mute Math?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:12 schreef Ahura het volgende:
Ik heb wat Top Gear afleveringen gedownload en in de test van de Lexus IS-F hoor je een stukje muziek en ik weet bijna zeker dat ik het in een film heb gehoord maar ik kom er maar niet op en dat irriteert me mateloos
Stukje vanaf 6:21
?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een oud eurodance nummer dat onlangs in een nieuw jasje gestoken is. In beide versies hoor je een leuke meisjes/vrouwenstem in het refrein iets zingen als 'walk away from me love' of 'walk away from my lover'
Die moeten jullie toch wel weten
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een oud eurodance nummer dat onlangs in een nieuw jasje gestoken is. In beide versies hoor je een leuke meisjes/vrouwenstem in het refrein iets zingen als 'walk away from me love' of 'walk away from my lover'
Ik dacht aan Buttons van Sia.. wat hierboven staat dus..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Patois het volgende:
Kent iemand die nieuwe clip waarin op het einde MC Hammer bij de zanger(es) aankomt met een contract dat hij/zij alle royalties aan hem moet afstaan? Ik heb alleen het einde gezien, maar ben benieuwd hoe het liedje heet en wie het zingt.
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Bastian - You've Got My Lovequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef RJunkie het volgende:
Weet iemand de videoclip van een bepaald pop/dance nummer uit de jaren 90 waarin allemaal vrouwen, waarvan je niet de hoofden zag, maar alleen de teksten op hun t-shirts. Ze danste op de beat, waardoor de clip best interresant werd
Nooit van gehoord..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bastian - You've Got My Love
..uit 2001
Ha ha.quote:
Huh? Echt? Dat zou niet moeten, want hij stond niet geselecteerd. Maar als ik niet ingelogd sta, zie ik ook de ander. Dan maar die geuploade weggegooid, dan zit t vast goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ha ha.
Helaas heb je je andere icoontje ingesteld.
Nu doet ie het welquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Huh? Echt? Dat zou niet moeten, want hij stond niet geselecteerd. Maar als ik niet ingelogd sta, zie ik ook de ander. Dan maar die geuploade weggegooid, dan zit t vast goed
Please iemand??quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef knor183 het volgende:
Kan iemand mij helpen??
Ik zoek een nummer waarin het refrein begint met: Yeah... this world is... en dan verder. Daarna komt een hoge gitaar noot.
heb me rot gegoogled maar kan t niet vinden.
Uit de openingspost:quote:
quote:Tips
# Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
# Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
# Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
# Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
# Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
THX!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef donroyco het volgende:
Bastian - You've Got My Love
..uit 2001
Graag gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |