Hoe laat ongeveer en was het een man/vrouw/band?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef dakpan90 het volgende:
Ik heb ook weer een vraagje: gisterenavond was er op 3fm ook één of ander liedje waarvan de titel volgens mij 'so cool to be young' is; maar ik kan hem echt nergens vinden. Heeft iemand misschien enig idee van wie dit liedje is en waar ik het kan vinden?
Dat isquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:25 schreef Beenham het volgende:
zaterdag iets gehoord op een carnaval bal met de naam Giuseppe in , had maar 2 refreintjes en een catchy deuntje en dat was alles
helaas ben ik alles buiten het woord Giuseppe vergeten dus hulp is welkom
dank u wel!quote:
Dat staat toch in de aftiteling? Maar goed, dat is dus "When Johnny Comes Marching Home"quote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
dank u wel!
en van dit liedje bij 2:38
"Se stiamo insieme" van Riccardo Cocciante.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef honda1990 het volgende:
Ik zoek een Italiaans nummer wat ik net op de Italiaanse radio hoorde, maar waar ik geen playlist van kon vinden. In het nummer wordt constant mi manchi sei gezongen. Ik kan me herinneren dat een Nederlander (Paul de Leeuw) geloof ik er een nederlandstalig nummer van heeft gemaakt. Wie kan me helpen
Grandisimoquote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Se stiamo insieme" van Riccardo Cocciante.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
GrandisimoIk bedenk me nu dat hij van Paul de Leeuw geloof ik ga heet, maar dat weet ik niet zeker
Ik zag het net ook inderdaad, toch zou ik zweren dat Paul de Leeuw dat nummer ook heeft gecoverd. Ach het zal wel 1 van de andere van Cocciante zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke verkrachting, maar dat zijn we van Hazes gewend.
nog steeds op zoek. en nee het was geen kraftwerk.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef Under_Score het volgende:
hey, ik zoek een duitstalig liedje, het was een soort soft rock nummer vrolijk en redelijk snel en er wordt herhaaldelijk beep beep in gezongen, verder weet ik zo niet veel meer van het nummer, maar volgens mij ging het ook over een vrachtwagen of snelweg.
het klonk vrij oud ( begin jaren 80 of eerder )
was een tijdje geleden op city rock.
het is trouwens niet the beep beep song.
weet iemand de titel en of de artiest?
dat is hemquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet meer tekst weet dan "Take take take take ta ta ta ta ta ta take" en daarna kwam volgens mij iets als "Take or leave it" maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |