Gevonden!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef robbolo het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer wat volgens mij ook ooit door Sting is gezongen. Het gaat over een jonge vrouw die een relatie krijgt met een oudere man. Volgens mij word het ook letterlijk gezegd in het nummer, maar het zou kunnen dat het een beeldspraak was. En er werd nog iets gezegd over een klok die de tijd wegtikt. En dat ze geen zin meer heeft om te dansen en volgens mij ook nog dat ze uit elkaar zijn gegroeid. En nog iets over dat ze zoveel gemist heeft.
Ik schrijf het een beetje gebrekkig, maar ik herinner me ineen allemaal detailsMaar iemand enig idee waar ik het over heb?
Alvast bedankt voor de moeite!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef ofnoavail het volgende:
oke, ik loop er al weken mee rond, maar ik kan er niet achter komen... ook ik heb een nummer waarvan ik graag de artiest wil weten.
En dan nu de vage omschrijving:
Het wordt zeer af en toe gedraaid op 3FM bij 3Voor12 bij Eric Corton.
Het is een soort rock-a-billy kruising met een nummer van Queens of the Stone Age, maar dan met een elvis-achtige stem ... vaag? Ja! Maar het klinkt erg lekker!
Heeft iemand enig idee?
Whohoo! Bedankt man! Dat is 'm!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef renkokraak het volgende:
heey
ik ben op zoek nar een nummer waarin een vrouw in het refrein zingt: baby baby ...
verder weet ik hem niet
het nummer klinkt voor de rest een beetje ouderwets(weet niet of die dat is hoor)
kan iemand mij hierbij helpen??
gr..
Heb hem ge-edit, nu wel goed?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef renkokraak het volgende:
dankje
maar nee, dt is hem niet
het begint al gelijk met baby baby ... (misschien you belong to me) en het iss een vrij hoog stemmtje
Heb al 2 dagen lang non-stop Nijmegen 1 opstaan, maar heb 'm niet meer gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat de laatste tijd vaak op de radio gedraaid wordt, het was net nog op Nijmegen 1.Het is een wat langzamer nummer, en de stem van de zanger lijkt op die van Muse. Qua stijl lijkt het erg op Radiohead. De zangerj articuleert niet erg goed, het wordt een beetje 'gemompeld' gezongen. Wat ik er uit kan halen is in het refrein 'You're (?)ing agaaaaain" en nog ergens 'experience'. Anyone?
Kings Of Leon - Use Somebodyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb al 2 dagen lang non-stop Nijmegen 1 opstaan, maar heb 'm niet meer gehoord
Chad VanGaalen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb al 2 dagen lang non-stop Nijmegen 1 opstaan, maar heb 'm niet meer gehoord
k heb m al gevonden!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef uitje4life het volgende:
ik ben wel een slam fm luisteraar r100h.... Maar toen stond ie niet aan.
Ik heb ook een vraag... In de reclame van de aankondiging van clubbin' van deze week zit echt een vet nummer... Ik heb m wel eens gehoord maar ik weet de titel niet! Weet iemand die titel voor mij?
Had in een ander bericht nog gepost dat het rock is, dus nee.quote:
Had ik niet gezien.....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:41 schreef morgane het volgende:
[..]
Had in een ander bericht nog gepost dat het rock is, dus nee.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek eigenlijk deze versie van Parapapa zoals je in dit filmpje in het begin hoort
de tekst die hij zingt is anders als andere versies..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:30 schreef Krln het volgende:
net op TMF: een dance liedje, in het begin zingt er een koor en dan begint de beat, en de video clip lijkt wel uit de game Silent Hill, arghh iemand die weet van wie dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |