Ik ben niet achterlijk, nieuwe topic had er al eerder moeten zijn dus deed ik het maarquote:Op maandag 19 januari 2009 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
-wow, dat is snel. Ik mag niet meer slowchatten.-
quote:Op maandag 19 januari 2009 02:43 schreef wimderon het volgende:
Oh, Malisse komt nu ook ineens in het beeld gescrolld, bijna 2-0 in sets voor
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 02:48 schreef Ambrosius het volgende:
Scoreboard werkt nog niet helemaal lekker.
En Sjappie heeft het weer van mij. Al die clubkampioenschappen in de 6 van mij eindigden ook metquote:Op maandag 19 januari 2009 02:57 schreef wimderon het volgende:
Ah, daar zijn de van Sharapova gestolen kushandjes ook weer
Maar ze zenden wel een partij uit die naar mijn mening nu al beslist is.quote:
Andere tvbaan is Roddick, dat is een nog kanslozere partij ... en verder weet ik niet waar camera's hangen ...quote:Op maandag 19 januari 2009 02:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar ze zenden wel een partij uit die naar mijn mening nu al beslist is.
Gremelmayer kon zich in de tweede set nog kranig verweren, maar ik denk dat hij nu alles uit zijn racket heeft geslagen.
Ze praat net zo snel en duidelijk Engels als Wennemars Nederlands.quote:
Scoreboard freeze op matchpoint, ga er maar vanuit dat Yanina die verloren heeft ... wel jammer, leuke meid.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie weet wat er gebeurd is met de partij Wickmayer-Brianti?
Deze had al lang en breed afgelopen moeten zijn, maar ik vermoed dat de wedstrijd ernstige vertraging heeft opgelopen.
Nou ja, Gary Muller sloeg er in 1993 54 in 3 sets bij de Q's van Wimbledon (tegen Peter Lundgren btwquote:Op maandag 19 januari 2009 03:06 schreef Tim86 het volgende:
Laat maar, geschiedenislesje
The ATP circuit record for most aces served in one match is held jointly by Ivo Karlović[3][4][5]and Joachim Johansson[6] (51 aces). Interestingly, both of these achievements were gained in losing matches. The record for the fastest ace (as well as the fastest overall serve) is held by Andy Roddick who served a 155 mph (~248 km/h) ace against Vladimir Voltchkov during the 2004 Davis Cup.[7]
At the 2007 Indianapolis Tennis Championships Sam Querrey hit 10 consecutive aces when he defeated James Blake in a quarterfinal. This is believed to be an Open Era record.
Wat is het record?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:15 schreef wimderon het volgende:
GSM X-man 7-6 6-1 6-1.
Llodra zet daarmee z'n machtige reeks voort, nu 16 sets op rij verloren op de Australian Open
Na Wawrinka. Ik wilde type dat hij net in zijn eerste game bezig was pas maar het scorebord springt naar 4-0quote:Op maandag 19 januari 2009 03:15 schreef Szura het volgende:
Weet iemand hoe laat Cilic moet?
Mag ik je glazen bol ook eens lenenquote:Op maandag 19 januari 2009 04:17 schreef T-Rigg het volgende:
Haha Gremelmayr moet dit winnen, maakt er een show van.
Probeer 'm maar uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 04:21 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Mag ik je glazen bol ook eens lenen
Iets met zak, hoofd en vaderlandquote:Op maandag 19 januari 2009 04:33 schreef Tim86 het volgende:
Janko blijft een geile PLORK
Altijd lekker om met een wedstrijd van 5 en een half uur te beginnen.quote:
Draait het om en wint de set. Speelde als een natte krant. Gaat het lastig krijgen tegen Chardy op deze manier.quote:Op maandag 19 januari 2009 06:19 schreef spruud het volgende:
Djokovic dubbele break achter in derde set...
Neuh. Knappe zege van Knapp. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tipsarevic ook al een break achter.
Weinig verrassende uitslagen vannacht.
Eerst een samenvatting van de nacht, altijd handig. Denk dat ze gewoon steeds de avondsessie op Centre Court uitzenden. Hantuchova dus zometeen.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:18 schreef TheArt het volgende:
Even een herinnering. Om 9.30 ook live tennis op één. Kijken wat die uitzenden.
Het is daar ook helemaal geen zomer ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 09:45 schreef UtrechtSlim het volgende:
Het is trouwens schitterend weer daar in Australië! En dat voor januari! Die lui boffen maar. Hier in Groot-Mokum is het een grauwe en grijze maandag.
Toch leuk dat er nog iemand op reageert..quote:Het is daar ook helemaal geen zomer ofzo![]()
Ik wilde het net gaan zeggen. Wel een heel dramatische scorequote:Op maandag 19 januari 2009 10:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is daar ook helemaal geen zomer ofzo![]()
Ferrero...wtf..6-2 5-2 achter tegen Le Magicien
Tja, ik ben ook UtrechtSlimquote:Op maandag 19 januari 2009 10:04 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Toch leuk dat er nog iemand op reageert..
Hoho, Keothavong gamewinst. Wordt dit een comeback à la Chanda Rubin?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggen. Wel een heel dramatische score
Die score bij Chakvetadze ook6-1 winst, dan 6-7 voor Keothavong en nu bijna 6-0
Vind ik echt enorm knap van zo'n 16-jarige gast. Ik wilde bij de tennisgame nog voor Starace gaan.quote:
terwijl hij eigenlijk nog maar een klein toompje isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik echt enorm knap van zo'n 16-jarige gast. Ik wilde bij de tennisgame nog voor Starace gaan.En toen zag ik dat Tomic vorige week ook leuk gepresteerd had.
Hij ziet er ook niet uit met dat baardje + snorquote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ferrero alweer een break achter in de 3e set.
Eerst wilde ze van Australië zijn, toen wilde ze nooit meer van Australië zijn, nu wil ze weer van Australië zijn. Lekker gekke meid en haar vader is een schat van een man.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er trouwens met die Dokic gebeurt ?
Jaren geleden HET grote talent, en eigenlijk al een aantal jaren niks van gehoord, maar kan aan mij liggen......
Veel persoonlijke problemen gehad, en begint weer helemaal vanaf 0.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er trouwens met die Dokic gebeurt ?
Jaren geleden HET grote talent, en eigenlijk al een aantal jaren niks van gehoord, maar kan aan mij liggen......
Vond het ook altijd wel een toffe meid, maar dacht dat ze al lang en breed gestopt wasquote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Veel persoonlijke problemen gehad, en begint weer helemaal vanaf 0.
Hoorde op eurosport dat ze op dit moment no.180 is.
Gun het Dokic wel om hier te presteren.
Iddquote:Op maandag 19 januari 2009 10:55 schreef Wopper1 het volgende:
LOL, JCF en Santoro gaan denk ik nog wel even door6-3* in de tiebreak.
Wel een lange kerel.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
terwijl hij eigenlijk nog maar een klein toompje is
Aan ervaring ontbreekt het Santoro anders ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef UtrechtSlim het volgende:
Heel knap wat Santoro doet tegen zo'n ervaren speler als Ferrero..
Dank voor reactie. Iedereen is zo spontaan vanochtend.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Aan ervaring ontbreekt het Santoro anders ook niet.
En hij vestigt weer een reocrdquote:
LOL, wat een leeftijdquote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En hij vestigt weer een reocrd
hij is nu met 16 jaar en 103 dagen de jongste speler die een partij gewonnen heeft op de AO.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
LOL, wat een leeftijd.
Dit is 'm trouwens,
[ afbeelding ]
En op zijn 36ste gewonnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef UtrechtSlim het volgende:
Heel knap wat Santoro doet tegen zo'n ervaren speler als Ferrero..
Lijkt me idd stug al begonnen ze wel behoorlijk vroeg vanochtend.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:07 schreef wimderon het volgende:
Die stats bij Oscar-Tipsa kloppen niet echt lijkt me? Eerste vier sets allemaal 100+ minuten
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En hij vestigt weer een reocrd
hij is nu met 16 jaar en 103 dagen de jongste speler die een partij gewonnen heeft op de AO.
Wat een hatelijk hoofdquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
LOL, wat een leeftijd.
Dit is 'm trouwens,
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op Seppi!
Inderdaad, het is elk jaar weer raak met die tweequote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kom op, Federer! Ik hoop op een finale, Federer - Nadal. Is weer wat anders dan die eeuwige finales tussen Djokovic en Tsonga in Melbourne..
Vanaf set 2 viel het vies tegen wat Federer liet zien.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Federer eindelijk 6-1 7-6 7-5.
niemand haptequote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kom op, Federer! Ik hoop op een finale, Federer - Nadal. Is weer wat anders dan die eeuwige finales tussen Djokovic en Tsonga in Melbourne..
Jawel hoor.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, het is elk jaar weer raak met die twee!
Niet gekeken maar wel veel games verloren door federer.quote:
Ja, en ze valt niet op mannen dus laat maar overgaanquote:Op maandag 19 januari 2009 16:37 schreef tong80 het volgende:
Wie is Flipkens ?
Weer een lelijke Belg ?
Okquote:Op maandag 19 januari 2009 16:44 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, en ze valt niet op mannen dus laat maar overgaan.
eens, maar als ik ga gokken op spelers die ik het het meest gun, win ik nooitquote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ik denk dat dat geen verkeerde zet is, al hoop ik dat je er naast zit
Daarom verwacht ik ook niet dat die Zwitser eventjes Melbourne zal winnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef Norrage het volgende:
Federer zijn eerste set gezien...Was absoluut geweldig. Leek weer allemaal te kloppen...Maar gezien die reacties over de rest van de wedstrijd
Hij is gewoon zo inconstant als de nete tegenwoordig!! Hij kan het nog steeds goed, maar niet meer constant...Komt gewoon door de druk op hem
Maar goed...USO speelde hij ook VERSCHRIKKELIJK de eerste rondes, dus er is nog geen man overboord.
Ik kan er wel mee lachen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef Nalbandian het volgende:
Hebben jullie trouwens ook een bloedhekel aan die IBM Slamtracker? Waarom gebruiken ze niet de "normale" versie? Die is in ieder geval een stuk overzichtelijker dan dat achtelijke ding wat ze bij elke GS gebruiken
.
Ik kon verdomme niet eens snel zien of Nalbandian gewonnen had![]()
OverigensNalby
(altijd lastig zo'n stokbrood
)
Ja, nu mis je bijvoorbeeld 2e services of dubbele fouten. Maar goed, volg het eigenlijk gewoon via de main-site.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef Nalbandian het volgende:
Hebben jullie trouwens ook een bloedhekel aan die IBM Slamtracker? Waarom gebruiken ze niet de "normale" versie? Die is in ieder geval een stuk overzichtelijker dan dat achtelijke ding wat ze bij elke GS gebruiken
.
Ik kon verdomme niet eens snel zien of Nalbandian gewonnen had![]()
OverigensNalby
(altijd lastig zo'n stokbrood
)
Volgens mij zendt de BBC de wedstrijden van Murray live uit (ben niet helemaal zeker).quote:Op maandag 19 januari 2009 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk laten ze gelijk Murray zien op Eurosport![]()
Maar dat zal wel Kristina Brrois - Elena Dementieva worden.. Normaal geen moeite mee om Dementieva te zien, maar wanneer er mannentennis is moet ze wijken..
Het tegendeel zou me hogelijk verbazen. De BBC fungeert als een soort van onofficiële fanclub van Andy Murray. Kijk maar eens op hun website. Hilarisch.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zendt de BBC de wedstrijden van Murray live uit (ben niet helemaal zeker).
vet man!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:15 schreef spruud het volgende:
Vandaag naar Aus Open! Wel ground pass nu nog, volgende nog wel keer stadion. Nu Radwanska, Karlovic, Monfils, Blake in elk geval kijken.
Voorbeschouwing zal zo wel beginnenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Het tegendeel zou me hogelijk verbazen. De BBC fungeert als een soort van onofficiële fanclub van Andy Murray. Kijk maar eens op hun website. Hilarisch.
Dancevic valt me toch altijd weer tegen, hij haalt er niet alles uit vind ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]
vet man!
mij lijkt Blake-Dancevic wel een mooie partij
die speelt toch niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef Tomaz het volgende:
Denken jullie dat die Tomic ook vannacht weer gaat stunten?
Hewitt - Gonzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom maar door met nog wat mooie wedstrijden
British Broadcasting Corporation, dus ook de Connor McLeods van deze wereld tellen ineens mee in Engeland. Laatste Britse Grand Slam winnaar was natuurlijk Fred Perry in 1936 (!)quote:
Supercadeau lijkt mequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:55 schreef LoveProfusion het volgende:
AO wil ik ook een keer zien.
Heb laatst 100 dromen opgeschreven en 1 ervan was naar Roland Garros gaan en ik kreeg voor sinterklaas 4 dagen Parijs met kwartfinale dag van RG...:)
Ik vond Federer juist erg fit overkomen. Op mij komt het over alsof hij de toernooitjes hiervoor en de 1e paar rondes als een soort training ziet en ipv bij Seppi nonstop de backhand op te zoeken juist naar zijn sterkste kant ging.
In de zin van: hij is de derde pas de laatste tien jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Dus ik snap hun enthousiasme wel om een bij de eerste vier geplaatste speler in de gelederen te hebben.
In de zin van: hij zou het heule kolereding kunnen winnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de zin van: hij is de derde pas de laatste tien jaar
Hmm, Rusedski had ik moeten checken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:16 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
In de zin van: hij zou het heule kolereding kunnen winnen.
Henman (4de geplaatst) op Wimbledon 2002 tel je mee, okee, maar Rusedski (een Canadees, maar dat terzijde) op Wimbledon 1998 (ook 4de geplaatst) valt niet in de laatste 10 jaar.
Of zie ik iemand over het hoofd, Wim?
Als Martin een eerste ronde speelt worden ze nog veel gekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hmm, Rusedski had ik moeten checken.
Maar je zegt het dus zelf, hij kan hem winnen, is het dan zo gek dat er aandacht aan geschonken wordt? In Nederland worden de net zo chauvinistische media al gek als Schalken een kwartfinale haalt.
Aandacht schenken en je hele website ombouwen tot een reclamezuil voor één tennisser zijn twee verschillende dingen, Wim.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hmm, Rusedski had ik moeten checken.
Maar je zegt het dus zelf, hij kan hem winnen, is het dan zo gek dat er aandacht aan geschonken wordt? In Nederland worden de net zo chauvinistische media al gek als Schalken een kwartfinale haalt.
een bedorven stokbrood jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gasquet, wat ben je toch ook een ongelofelijk stokbrood
Gasquet is geen bedorven stokbroodquote:
Cultheld Teimuraz live tegen Andy kijken lijkt me ook lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:05 schreef UtrechtSlim het volgende:
Murray vandaag op tijd de pub in. Kan hij zich lekker lang opmaken voor een clash met Granollers of Gabashvili. Kamp Murray met stemverheffing: "Wat weten we van Granollers?!"
me too, en dan setstanden van 6-2 1-6 6-2 2-6 6-1 of iets in die richtingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overigens voorspel ik bij deze dat Spadea doorgaat in 5
En wat zal Karlovic toch een superster zijn als hij toch kon tennissen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:17 schreef kevinoz het volgende:
en wat zal dementieva toch een super ster zijn als ze toch enigzins kon serveren.....zit trouwens die poetsenbakker van een van lottum nog in haar staff??
Voor de meeste vrouwen gaat serveren niet natuurlijk, denk ik. Kijk maar naar Ivanovic, ineens gooit ze die bal alle kanten opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:17 schreef kevinoz het volgende:
en wat zal dementieva toch een super ster zijn als ze toch enigzins kon serveren.....zit trouwens die poetsenbakker van een van lottum nog in haar staff??
Nou, je ziet af en toe wat Spanjaarden, Argentijnen, Brazilianen of andersoortig gravelvolk een poging doen op Wimbledon, dat is pas echt om te huilenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Gasquet is de slechtste serve-volleyer in de ATP historie denk ik![]()
Hanescu blijft nog even, 6-3 6-3 6-7.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:03 schreef T-Rigg het volgende:
Hernych serveert voor de westrijd tegen Hanescu.
Als Ivo met 3 aces en 45% first serve in een set wint zegt dat niet veel goeds over zijn tegenstander, sjeemienee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hanescu blijft nog even, 6-3 6-3 6-7.
Karlovic met slechts 3 aces naar setwinst, 6-3.
5-1 nu, maar ook ik zie het niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:22 schreef T-Rigg het volgende:
Radwanska is het ook helemaal kwijt, *5-0 Bondarenko 3e set.
Viel mij ook op, zal door de wind komen. Tegenstander moet wel echt een drama zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:24 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Als Ivo met 3 aces en 45% first serve in een set wint zegt dat niet veel goeds over zijn tegenstander, sjeemienee.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:35 schreef T-Rigg het volgende:
Lijkt wel m'n Rainbow Six Vegas 2 character. Volgens Serena heet dat fashion.
Dan heeft de organisatie de dresscodes toch weer afgezwakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:35 schreef T-Rigg het volgende:
Lijkt wel m'n Rainbow Six Vegas 2 character. Volgens Serena heet dat fashion.
Sexy is het niet hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heeft de organisatie de dresscodes toch weer afgezwakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |