Ik ben niet achterlijk, nieuwe topic had er al eerder moeten zijn dus deed ik het maarquote:Op maandag 19 januari 2009 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
-wow, dat is snel. Ik mag niet meer slowchatten.-
quote:Op maandag 19 januari 2009 02:43 schreef wimderon het volgende:
Oh, Malisse komt nu ook ineens in het beeld gescrolld, bijna 2-0 in sets voor
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 02:48 schreef Ambrosius het volgende:
Scoreboard werkt nog niet helemaal lekker.
En Sjappie heeft het weer van mij. Al die clubkampioenschappen in de 6 van mij eindigden ook metquote:Op maandag 19 januari 2009 02:57 schreef wimderon het volgende:
Ah, daar zijn de van Sharapova gestolen kushandjes ook weer
Maar ze zenden wel een partij uit die naar mijn mening nu al beslist is.quote:
Andere tvbaan is Roddick, dat is een nog kanslozere partij ... en verder weet ik niet waar camera's hangen ...quote:Op maandag 19 januari 2009 02:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar ze zenden wel een partij uit die naar mijn mening nu al beslist is.
Gremelmayer kon zich in de tweede set nog kranig verweren, maar ik denk dat hij nu alles uit zijn racket heeft geslagen.
Ze praat net zo snel en duidelijk Engels als Wennemars Nederlands.quote:
Scoreboard freeze op matchpoint, ga er maar vanuit dat Yanina die verloren heeft ... wel jammer, leuke meid.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie weet wat er gebeurd is met de partij Wickmayer-Brianti?
Deze had al lang en breed afgelopen moeten zijn, maar ik vermoed dat de wedstrijd ernstige vertraging heeft opgelopen.
Nou ja, Gary Muller sloeg er in 1993 54 in 3 sets bij de Q's van Wimbledon (tegen Peter Lundgren btwquote:Op maandag 19 januari 2009 03:06 schreef Tim86 het volgende:
Laat maar, geschiedenislesje
The ATP circuit record for most aces served in one match is held jointly by Ivo Karlović[3][4][5]and Joachim Johansson[6] (51 aces). Interestingly, both of these achievements were gained in losing matches. The record for the fastest ace (as well as the fastest overall serve) is held by Andy Roddick who served a 155 mph (~248 km/h) ace against Vladimir Voltchkov during the 2004 Davis Cup.[7]
At the 2007 Indianapolis Tennis Championships Sam Querrey hit 10 consecutive aces when he defeated James Blake in a quarterfinal. This is believed to be an Open Era record.
Wat is het record?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:15 schreef wimderon het volgende:
GSM X-man 7-6 6-1 6-1.
Llodra zet daarmee z'n machtige reeks voort, nu 16 sets op rij verloren op de Australian Open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |