Ik weet niet meer waar dit antwoord op slaatquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op de "afgeschermde" modus, maargoed, ik woon in de wijk "Groeneweg"
Zit je te zuipen?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar dit antwoord op slaat![]()
Multi taskingquote:
Dat is dichtbij, ik zit op de Seringenhofquote:Op maandag 19 januari 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Heb ik ook 12 jaar gewoond, populierenlaan.
Lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dichtbij, ik zit op de Seringenhof
Nauwelijks, ja op maandag, dan legen ze de bakken maar verder is het lekker rustig iddquote:Op maandag 19 januari 2009 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekkeriig geen verkeer voor je deur
Wat kook je?quote:
Haha, nee idd, meestal ben ik al te bed maar nu dus toevallig nietquote:Op maandag 19 januari 2009 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik niet meer de enige die hier wakker is![]()
Wat is de wwwereld toch kleinquote:Op maandag 19 januari 2009 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee idd, meestal ben ik al te bed maar nu dus toevallig niet
Eigenlijk wel ja, ik wilde het eerder zeggen dat ik ui S kwam maar wilde mijn identiteit secured houden, nu niet meer dus zodoendequote:
Niks ontbijt was om 17:00 Is wel best verder ...quote:
Zat je ex op fok ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik wilde het eerder zeggen dat ik ui S kwam maar wilde mijn identiteit secured houden, nu niet meer dus zodoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |