quote:Op maandag 19 januari 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Noek,
Zet een feestzender op en zing luidkeels mee, ga een uur lovey dovey bellen met meneer Noek, roep om de haverklap dat het een prachtige dag is en, als ze dan in tranen is, neem je de rest van de dag vrij.
Jonge beestjes!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Noek het volgende:
Heb je nog wat tips?
Ik kom niet verder dan:
Dat is niet echt feestelijk.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
Als dat alles is!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
...niettus...nu weet ik weer dat ik de was moet doen...de tuin moet opruimen....en de kattenbak moet verschonen
Een zucht naar macht dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen nieuw leven. Ik wil gewoon mijn eigen leven. Maar zonder kutcollega's die me laten struikelen en met meer geld.
Dat zou je ook kunnen doen met die collega, Noek!quote:
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, door minder uit te geven aan mensen en instellingen die jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil geen nieuw leven. Ik wil gewoon mijn eigen leven. Maar zonder kutcollega's die me laten struikelen en met meer geld.
Gewoon stoppen met het betalen van belasting?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, door minder uit te geven aan mensen en instellingen die je
a) niet kent
b) niets voor jou doen.
En wat dat struikelen betreft - jij was toch van de poweryoga? Of van de poweryoghurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |