Ja hier. Fijn dat jij een lichtpuntje ziet in mijn bui. En toen ik vanochtend opstond, was ik best een happy camper.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Waar is Cc? Van haar bui word ik iets vrolijker.
Hé blauwe!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik dan maar wat herrie komen schoppen. mogguh
Zeker, en 't is nog lange niet voorbijquote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef Dementor het volgende:
Oh jij bent van het crisiscomité.
Dat is wel een leuk subforum.
Het is wel interessant maar ik zie het liever goed gaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx
[..]
Zeker, en 't is nog lange niet voorbij![]()
.
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hier. Fijn dat jij een lichtpuntje ziet in mijn bui. En toen ik vanochtend opstond, was ik best een happy camper.
maar ja, toen had ik mijn nek ook nog niet gebroken dankzij een of andere onnadenkende kutcollega.
Hè gezellig! Was dit leven maar over.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, en 't is nog lange niet voorbij![]()
.
Er zitten hier blauwen met veul meer ervaring dan ikquote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Dementor het volgende:
Maar Pietje kan hier dus gast bazig doen.
Ik moet vaak denken aan die grap van Youp van 't Hek in z'n oudejaarsconference, over 40 jaar zeggen we allemaal, "heb jij de welvaart nog meegemaakt?"quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef Noek het volgende:
Hè gezellig! Was dit leven maar over.Ik wil een nieuwe!
Lieve Noek,quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?
Lieve Cc, ik weet het ook niet meer. Help!
Groetjes, Noek
Hier vrolijk je van op!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn collega gaat scheiden. Hebben ze gisteren besloten. Het is hier geen feest op het moment. Als ik nu gewoon de radio heel hard aanzet, door de treurnis heen, zal ze dit persoonlijk opvatten?
Lieve Cc, ik weet het ook niet meer. Help!
Groetjes, Noek
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Noek,
Zet een feestzender op en zing luidkeels mee, ga een uur lovey dovey bellen met meneer Noek, roep om de haverklap dat het een prachtige dag is en, als ze dan in tranen is, neem je de rest van de dag vrij.
Jonge beestjes!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Noek het volgende:
Heb je nog wat tips?
Ik kom niet verder dan:
Dat is niet echt feestelijk.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier vrolijk je van op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!
Als dat alles is!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
...niettus...nu weet ik weer dat ik de was moet doen...de tuin moet opruimen....en de kattenbak moet verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |