Youri had gelijk, want eigenlijk zei Hugo iets dommigs. Gewoon verkeerd verwoordt natuurlijk, maar toch...
Anyway, Hans Kraay sr. zat weer even belangrijk te doen (mislukt), en wat Ronald Koeman toevoegt (in welke rol dan ook) dat is me nog steeds een raadsel.
Jammer ook dat het alleen maar over Feyenoord ging het eerste half uur, en dat niemand gewoon zegt van :'de kwaliteit is er gewoon niet!'. We kunnen het wel uren hebben over chemie en een trainer die wellicht te dominant is, maar als je ziet wat voor fouten de verdediging van Feyenoord telkens maakt, dan moet je het toch gewoon daar over hebben!? Zo'n Lucius die zou bij ons nog niet eens met het straatvoetbal mee mogen doen. Die staat achter het hek, om af en toe de ballen terug te gooien.
Tuurlijk is Feyenoord compleet ziek en kapot, en klopt er in de gehele organisatie geen fuck meer van... maar het voornaamste probleem is gewoon dat de spelers gewoon slecht spelen. En zelfs voor hun doen ECHT slecht spelen.
Ik had het interressanter gevonden om te horen hoe men over de tactische beslissingen van Stevens denkt, want die slaan werkelijk echt helemaal nergens op. En waar was de elleboog van vrijdag!? Leek me een vrij duidelijke.