Niet van mij, heb der al 1,, das genoegquote:
PieterBasKopie.pngquote:
Jij?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet van mij, heb der al 1,, das genoeg
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ey, schiet eens op met een nieuwe UI, je lijkt wel een newbie zo.
oh stylishquote:
Foksters gewaagd, dat moest je toch weten hequote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar heb je ze nog meer staan dan? Mocht toch niet meer op fok
Verder niet interessant ofzoquote:
Zoveel hebben een kloon of tweede account of iets in die geest.quote:
Joh, loop je toch maar een beetje te fucken, zelfs ik heb zequote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoveel hebben een kloon of tweede account of iets in die geest.
Ik ga er alleen effe op in.. verveel me tochquote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, loop je toch maar een beetje te fucken, zelfs ik heb ze
Ik tegenwoordig ook zelfsquote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, loop je toch maar een beetje te fucken, zelfs ik heb ze
Of een derde, of vierde...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk zo'n beetje de enige die er geen heeftquote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie dit:quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Mendelevium het volgende:
Deze heb ik volgens mij al een hele tijd
Ik ook nietquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk zo'n beetje de enige die er geen heeft![]()
Das niet zo handig hequote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het principe
Ik heb gewoon geen geduld.
Whehe.quote:
Mwah, ik ken je punt wel hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Soms zou het wel fijn zijn om een klein beetje geduld te hebben maar ik kan prima overleven zonder
Niet eens stiekem zelfsquote:Op zondag 18 januari 2009 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zelf geheel stiekempjes ook last van?
Mijn misantropische eigenschappen komen altijd het best tot hun recht op een zaterdagmiddag in de supermarktquote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef eer-ik het volgende:
Ohja.
Ik haat mensen.
Vergeten te zeggen vandaag.
Ik ken het.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn misantropische eigenschappen komen altijd het best tot hun recht op een zaterdagmiddag in de supermarkt
Mensen
Oude mensen
Een opblaaskrokodil?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef The_Dean het volgende:
Weet je wat ík wil?
Om in de zee te drijvenquote:
40 vrouwen in een bad.. dat kan niet goed gaan... 1 vind ik al zat.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij zijn tevreden met 1 denk ik zo
Allebei 1 dan hè
Hangt van het bad afquote:
1 is ook wel leuk maar 40 is ook prima tochquote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
40 vrouwen in een bad.. dat kan niet goed gaan... 1 vind ik al zat.
Gewoon proppen tot het er helemaal in zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |