Oh, jij weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als dat maar betekend dat je dood gaat, vind ik het prima.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als dat maar betekend dat je dood gaat, vind ik het prima.
Dat is vervelend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het zwart voor m'n ogen wordt, als ik je zie.
Wees blijquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is vervelend.
Niet dat je me ooit zult zien.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:01 schreef reetveter het volgende:
Ik ben voor MarkM, NG is homo.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Paar klappen voor z'n kankersmoel kan ie wel krijgen ja
Mijn geld gaat naar bier als ik al geld heb..quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen we zo'n soort hanengevecht houden tussen markm en NG, met geld erop inzetten enzo
Is dat niet iets te laat of wel? Aan de andere kant, sommige mensen zullen nog wel moeten werken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is het verzamelenstarttijdstip, beetje als richtlijn? 23:00 uur?
Ik dacht eerder aan 9 uurquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is het verzamelenstarttijdstip, beetje als richtlijn? 23:00 uur?
Ik zeg zeer geslaagde grap!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef B.. het volgende:
Ik wilde de avond eigenlijk op een vette manier rickrollen maar das een beetje te veel moeite...
Was het vet geweest als ik die locatie gebeld had en ik even gevraagd had of ze mijn geremixte versie tussen de andere muziek door draaide?
TADAAA
tijd om naar bed te gaan...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef CecilBDemented het volgende:
hallo mensjes! ik heb al teveel alcohol op dus al niet te veel posten zodat het niveau in ieder geval niet stijgt hier!
Klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef B.. het volgende:
Ik wilde de avond eigenlijk op een vette manier rickrollen maar das een beetje te veel moeite...
Was het vet geweest als ik die locatie gebeld had en ik even gevraagd had of ze mijn geremixte versie tussen de andere muziek door draaide?
TADAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |