Ik trouwens hand in hand met Breathtaking, laat dat duidelijk zijn.quote:
gastquote:
Veel schuine moppen zeker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, we hebben het enkel over jou.
Nee, want de verrassing van de meet is: een lanparty met internet aanwezigquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mooie van die meet is dat de mods niet in staat zijn te modereren, al hangend aan de bar. Dus kunnen de thuisblijvers eens lekker ongestoord chatten.
Gezellig, met z`n allen werken aan een modbot.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, want de verrassing van de meet is: een lanparty met internet aanwezig![]()
![]()
Sure, jij welquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik trouwens hand in hand met Breathtaking, laat dat duidelijk zijn.
Leiding?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie heeft de leiding die avond? Bio?
Ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe jij `leiding`geeft.quote:
Hahaha, wat een snoezige gedachte van jequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:47 schreef solyaris het volgende:
[..]
Hoe jij `leiding`geeft.![]()
Vrouwen kunnen geen leiding geven. It`s a man`s world.![]()
De leiding, laat het nog mooier worden zeg? Waar wil je dat we eindigen. Met 2 users, omdat de rest gebanned is van de meet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Je komt niet eensquote:
Orgiequote:
Oh, als jullie gaan vechten kom ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk om in de OP te zien dat Markm ook komt.
Paar klappen voor z'n kankersmoel kan ie wel krijgen jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh, als jullie gaan vechten kom ik ook
Als dat maar betekend dat je dood gaat, vind ik het prima.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het zwart voor m'n ogen wordt, als ik je zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |