Ja wilde net zeggenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef CecilBDemented het volgende:
jow ik ben pas nog in stairway geweest heb wel geteld 1 gothic geteld.
is de ideale meeting plek. daarna gaan we toch een groepsexen en strooi trekken kortste strootje heeft de avond die hij nooit zal vergeten.
Zoals jos het zegt inderdaad. ONZ'ers iets rustiger aan graag. Wees blij dat we al naar die tent gaan. Na SCHATJE MAG IK JE FOTOOO zal de kroegbaas minder blij zijn denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggenheb geen gothics gezien daar en het is een goede meetingplek
En blabla Tivoli blaat, het is gewoon onmogelijk om allemaal een kaartje te krijgen op tijd! Ook voor de mensen die pas een dag van te voren weten dat ze willen komen enzo
en van daaruit kunnen we altijd ergens anders heen
. Geen gezeur, gewoon liev doen
Tevens kickje!
Dat is wel echt een kingsize bed!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef CecilBDemented het volgende:
heb er zin in
oja vrouwen kunnen bij mij slapen!! heb een boxspring bed van 220 breed.
oja als je mooi bent betaal ik het kaartje nachtbus![]()
sadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef CecilBDemented het volgende:
heb er zin in
oja vrouwen kunnen bij mij slapen!! heb een boxspring bed van 220 breed.
oja als je mooi bent betaal ik het kaartje nachtbus![]()
stiekem moest je wel lachen. vond hem zelf ook geestig.quote:
eigenlijk welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
stiekem moest je wel lachen. vond hem zelf ook geestig.
nee geen gayquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:59 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
nee ik ben gay![]()
ben 100% gay dus je hoeft je geen zorgen te maken
Nee, we hebben het enkel over jou.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:39 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe het er bij zo'n meet aan toe gaat... Zit iedereen dan alleen maar van die slechte FOK! grappen te maken?
Daarom zat je vorige meet de hele tijd op de wc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, we hebben het enkel over jou.
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom zat je vorige meet de hele tijd op de wc.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mooie van die meet is dat de mods niet in staat zijn te modereren, al hangend aan de bar. Dus kunnen de thuisblijvers eens lekker ongestoord chatten.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef Juicyhil het volgende:
Lopen de mods ook als juffen en meesters voor alle users die twee aan twee lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |