De vraag is natuurlijk hoe erg dat isquote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Weet je hoe zonde dat is. Wij zouden elkaar dus al nooit spreken in een kroeg situatie
oh ik denk er even over, soms als de gelegenheid er voor is praat ik met vrienden, nu heb ik gewoon even een traantje gelaten en nu is duimelot weer de vertrouwde OUDEquote:Op zondag 18 januari 2009 19:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Iedereen wel van die momenten heeft
Het is dan aan jou om te bepalen in hoeverre je je er door mee laat slepen
Dan laat je het daar toch gewoon bij? Totdat je iemand een volgende keer tegenkomt en je iets meer op je gemak voelt? Of is dat geen optie?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Nexie het volgende:
Overigens kom ik nonverbaal best arrogant over in een kroeg en dergelijke, denk ik. Net of ik mensen op afstand wil houden. Naar iemand kijken is leuk, en bekeken worden ook, maar vanaf daar wordt het eng voor mij lijkt wel
Terwijl ik mij in andere situaties prima red wat dat betreft, ook in nieuwe groepen en zeker in vriendengroepen. Dan ben ik de entertainer, zeg maar
Dan mag jij ze voortaan voor mij makenquote:
Het is erg dat we er nooit achter zullen komen hoe erg dat is!quote:
He niet zo snel wisselen van ava straks weet ik niet meer wie je bent.quote:
je ava...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan mag jij ze voortaan voor mij maken
Hehe, ik wilde ook al zeggen: ik graaf de kuil welquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook wel het idee dat wanneer iemand echt leuk is, dat je je dan meteen op je gemak voelt in zo'n situatie.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan laat je het daar toch gewoon bij? Totdat je iemand een volgende keer tegenkomt en je iets meer op je gemak voelt? Of is dat geen optie?
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga zo weer terugquote:
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordtquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is erg dat we er nooit achter zullen komen hoe erg dat is!![]()
Hoe zit het trouwens met het dans talent van jullie? Ik had vroeger nooit lef om los te gaan bij het uitgaan, zelfs niet als ik wat gedronken had. Nu lukt het zelfs nuchter wel, leuk zelfs!
Alleen ben ik bijna nooit op het podium te vinden (in de kroeg niet iig, maar daarbuiten is weer een ander verhaal), dat gaat me dan ook weer te ver.
Heb je een puntenysteem?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegen
en hoeveel punten heb jejezelf al gegeven?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegen
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordt
soms draaien ze iets waar ik t wat moeilijker op vind dansen, maar stil staan neuh dan ga ik hangen aan een tafel of bar ofzo is ook geen gezicht.
Datquote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordt
soms draaien ze iets waar ik t wat moeilijker op vind dansen, maar stil staan neuh dan ga ik hangen aan een tafel of bar ofzo is ook geen gezicht.
Wel, vraag het hier eens na. Bij mij is het juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Nexie het volgende:
Ik heb inderdaad ook wel het idee dat wanneer iemand echt leuk is, dat je je dan meteen op je gemak voelt in zo'n situatie.
als ik ergens aan ga hangen dan wippen mn voeten nog en begin ik meestal te drummen hahahaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dansen is relaxedBarhangen kan ik niet echt
Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga zo weer terug
edit: Al vind ik deze ook wel leuk
Waarom is iedereen blindquote:
quote:
Ja zie vorig topic, bij 2500 punten mag je me een drankje aanbiedenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en hoeveel punten heb jejezelf al gegeven?
(geef je anderen ook punten?)
En op hoeveel punten staan we dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ja zie vorig topic, bij 2500 punten mag je me een drankje aanbieden![]()
Of bij gebrek aan interesse wil ik hem ook wel zelf betalen
Ik ben slechtziend. Maar wat was je vorige ava dan?quote:
moet ik ver zoeken in t vorige topic? heb zo niets gevondenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Wel meer die het zeggen ja.. maar JB en ik vinden hem heel duidelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het lag niet aan mij
is erg onduidelijk he
* MNR is benieuwd hoe hij dit op gaat lossenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En op hoeveel punten staan we dan?
Heel slim de exclusiviteits kaart spelen, heel slim ludootjequote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
zullen wij dat ook doen box?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heel slim de exclusiviteits kaart spelen, heel slim ludootje
Ow je bent dus niet echt uit een drankje drinken met mensen hier. Of je moet zo'n voorstander zijn van zelf betalenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
Euh, de enige punten die op dit moment toegekend zijn, zijn de 20 die automatic_ heeft, voor het raden waar m'n ava vandaan kwam
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen wij dat ook doen box?
als ik mezelf 2500 punten heb toegekend bied jij me een drankje aan
Ik heb het concept natuurlijk nog niet helemaal tot in de kleinste details uitgewerkt. Zie het als een work-in-progressquote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow je bent dus niet echt uit een drankje drinken met mensen hier. Of je moet zo'n voorstander zijn van zelf betalen
Wat is het nut van die punten?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
Euh, de enige punten die op dit moment toegekend zijn, zijn de 20 die automatic_ heeft, voor het raden waar m'n ava vandaan kwam
Volgens mij wisselt het een beetje. In ieder geval zoals ik het vaak ervaar, is:quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel, vraag het hier eens na. Bij mij is het juist het tegenovergestelde
2500 punten is wel wat weinig voor jou niet? Je lijkt me wat exclusiever dan dat, maar voor de rest prima ideequote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen wij dat ook doen box?
als ik mezelf 2500 punten heb toegekend bied jij me een drankje aan
andere avatars? puntensystemen?quote:
weet je wat krijg je van mij 1000 punten voor het idee!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb het concept natuurlijk nog niet helemaal tot in de kleinste details uitgewerkt. Zie het als een work-in-progress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 voor elke kloon door verloren wachtwoordquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind dat ik ook wel punten verdien
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
vind dat ik met mijn geniale opmerking minstens 100 punten heb verdiend. Al misschien ook niet, want dat kost mij later geldquote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb het concept natuurlijk nog niet helemaal tot in de kleinste details uitgewerkt. Zie het als een work-in-progress
Doe de verwarming uit en het raam open, dan heb je er zo twee te pakken!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind dat ik ook wel punten verdien
Puntensysteem kun je bij Ludootje navragen, ava's is gewoon voor de verfrissingquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weet je wat krijg je van mij 1000 punten voor het idee!Er wordt hier weer flink gekoppeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
weet je wat krijg je van mij 1000 punten voor het idee!He.. ik ben nooit aan Ludootje gekoppeld he! dus dat gaat niet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ik d8 bij mezelf, die punten heb ik dan vast zo bij elkaar, des te eerder gaat box me dat drankje aanbiedenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
2500 punten is wel wat weinig voor jou niet? Je lijkt me wat exclusiever dan dat, maar voor de rest prima idee
Ik moest hier ongezond lang over nadenken.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe de verwarming uit en het raam open, dan heb je er zo twee te pakken!
10 dan, en voor mn andere kloons ookquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Nexie het volgende:
[..]
1 voor elke kloon door verloren wachtwoord
Ik weet het niet, ik heb ook niet alle wijsheid in pachtquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt het een beetje. In ieder geval zoals ik het vaak ervaar, is:
Leuk iemand, vervolgens gesprek, als dit goed gaat voel je je op je gemak. Dan naderhand ga je zo eens nadenken van "dat was toch wel errrrrg gezellig" en dan wordt het opeens wel eng omdat er echt gevoelens bij komen
Trouwens alweer een tijdje geleden dat ik dat heb gehad, voorheen had ik eigenlijk altijd wel iemand die ik leuk vond
Misschien is het wel anders als je het idee hebt dat die persoon echt out of your league is.
Airquote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het weer koppeltijd?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er wordt hier weer flink gekoppeld
doe ik nu tochquote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He.. ik ben nooit aan Ludootje gekoppeld he! dus dat gaat niet werken
Je bent je signature niet waardig...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Nexie het volgende:
Ik moest hier ongezond lang over nadenken.
Volgens mij zag je idd rare dingenquote:
Airquote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M! Jij hebt geen punten nodig om te scoren!quote:
Must... resist... foute... opmerking....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe ik nu toch
ludo en ik bleken een mismatch
na t zien van mn fobo was zn nieuwsgierigheid bevredigd
dus ludo en ik hoeven samen geen drankje te gaan drinken, hij is al bevredigd door me
Waarom niet?quote:
Wat zeg je me nu!?!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht
Sorry, ik beloof verbetering! Of een andere sig, want daar is het onderhand ook wel tijd voor.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent je signature niet waardig...
Ludo is wel een makkelijke dan. Of jouw fotoboek is enorm goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe ik nu toch
ludo en ik bleken een mismatch
na t zien van mn fobo was zn nieuwsgierigheid bevredigd
dus ludo en ik hoeven samen geen drankje te gaan drinken, hij is al bevredigd door me
Begin me toch steeds meer af te vragen hoe jij in het echt bent, af en toe kom je over als een mannen verslinster dan weer heel wijs dan weer onzeker...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht
Ik blijf er bij dat dit op miscommunicatie en misinterpretatie berustquote:Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu!?!
[..]
Sorry, ik beloof verbetering! Of een andere sig, want daar is het onderhand ook wel tijd voor.
[..]
Ludo is wel een makkelijke dan. Of jouw fotoboek is enorm goed.
lees maar terug er staat echt door jou geschreven dat je nieuwsgierigheid bevredigd is....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat dit op miscommunicatie en misinterpretatie berust
Vrouwen die dat van zichzelf beweren zijn het per definitie niet. Echte lieve en onschuldige meisjes giechelen dan alleen maar of kijken beschaamd naar de grond.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
zoiets ZEG je niet tegen een lief en onschuldig meisje als ik
Ze hebben me geprobeerd aan Box en ludo te koppelen.. En ik pas niet bij Ado.. en ik krijg maar geen punten van Ludootjequote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
Punten?
Mismatchen?
Wat heb ik allemaal wel neit gemist?
ah, medestandersquote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
Punten?
Mismatchen?
Wat heb ik allemaal wel neit gemist?
dat doe ik ook, maar dat zie jij nietquote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die dat van zichzelf beweren zijn het per definitie niet. Echte lieve en onschuldige meisjes giechelen dan alleen maar of kijken beschaamd naar de grond.
Mijn eerste, oppervlakkige nieuwsgierigheid naar wie de persoon was aan wie JB refereerde.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lees maar terug er staat echt door jou geschreven dat je nieuwsgierigheid bevredigd is....
Ik dacht al wat gebeurt hier allemaal. Maar dat is mij duidelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze hebben me geprobeerd aan Box en ludo te koppelen.. En ik pas niet bij Ado.. en ik krijg maar geen punten van Ludootje
met ludo zijn we nog steeds bezig hoor om je daar aan te koppelenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze hebben me geprobeerd aan Box en ludo te koppelen.. En ik pas niet bij Ado.. en ik krijg maar geen punten van Ludootje
Hehe. En waarom pas je niet bij Adol?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ok, 20 punten omdat jij ook weet waar mijn ava vandaan komt en nog 10 extra omdat als ik me het goed herinner je het nummer ooit eens hier gepost hebt!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sja geen nieuwe fobo reacties, geen gele envelopjes, geen verborgen hints in berichtjes in t topic....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn eerste, oppervlakkige nieuwsgierigheid naar wie de persoon was aan wie JB refereerde.![]()
Kijk, dat jij dat nou ziet als totale desinteresse... Je laat me ook helemaal geen ruimte over he?
Geen idee, dat is nooit gezegd.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe. En waarom pas je niet bij Adol?
En wat voor punten in godsnaam? En wat doen die punten?
En gaat dat lukken denk je?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met ludo zijn we nog steeds bezig hoor om je daar aan te koppelen
Hahaha. Een mannen verslindster ben ik zeker niet, hoewel ik wel veel aandacht krijg van mannenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef mrbox het volgende:
Begin me toch steeds meer af te vragen hoe jij in het echt bent, af en toe kom je over als een mannen verslinster dan weer heel wijs dan weer onzeker...
Zie fipo op deze paginaquote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe. En waarom pas je niet bij Adol?
En wat voor punten in godsnaam? En wat doen die punten?
Nu denk ik toch echt dat je met iemand anders in de war bentquote:Op zondag 18 januari 2009 20:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, 20 punten omdat jij ook weet waar mijn ava vandaan komt en nog 10 extra omdat als ik me het goed herinner je het nummer ooit eens hier gepost hebt!
Qtiequote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Q. het volgende:
Ik word echt te oud voor het tempo in dit topic.
Ik ben wel benieuwd naar die 2 punten nuquote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Een mannen verslindster ben ik zeker niet, hoewel ik wel veel aandacht krijg van mannen
Wijsheid is niets anders als ervaring en onzeker ben ik op 2 punten.
Vraag het Air hoe ik in het echt ben. Ik vind mezelf vrij normaal, maar vraag me echt af hoe je erbij komt dat ik hier een mannenverslindster ben en wat mijn onzekerheden zijn
* Ludootje graaft even je post history inquote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu denk ik toch echt dat je met iemand anders in de war bent
Ga je gangquote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje graaft even je post history in
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, dat is nooit gezegd.
Punten om Ludo te kunnen trakteren op een drankje
Dus CG moet van jou punten krijgen om jou een drankje te kunnen geven?quote:
dieveggequote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja geen nieuwe fobo reacties, geen gele envelopjes, geen verborgen hints in berichtjes in t topic....
overduidelijke tekenen van totale desintresse
Zoals je ziet, heb ik zo ook mijn twijfels erover uitgesprokenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dus CG moet van jou punten krijgen om jou een drankje te kunnen geven?
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen maar nice work![]()
Waarom zou ik die 2 punten hier posten?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef Nexie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die 2 punten nu
Wat doe jij met die aandacht?
Uhm... Ok... Schijnbaar was ik degene die dat nummer postte. Jij kwam met Turn Back Time van Aqua aanzetten. Oh well, close enoughquote:
De eisen zijn dus niet heel hoog?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Uhm... Ok... Schijnbaar was ik degene die dat nummer postte. Jij kwam met Turn Back Time van Aqua aanzetten. Oh well, close enough
Punten hier posten is inderdaad niet slim. Maar ben wel benieuwd, omdat je hier in ieder geval vrij zeker overkomt vind ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom zou ik die 2 punten hier posten?
Aandacht? Ik geniet er gewoon van, net als ieder ander mens. Ga er niet verder in. Zoals ik al vaker aangeef, pas als ik vibes bij een man voel, ga ik verder. Of als ik er lekker mee kan kletsen, maar dan voel ik me op mijn gemak
Ik vind mezelf, in dat opzicht, erg gemakkelijk. Je weet direct wat je aan me hebt. Dat hoop ik in ieder geval uit te dragen.
Zoals ik al zei, ik ben nog in de opstartfase. Wij zijn ons bewust van enige kinderziektes en zullen deze issues zo spoedig mogelijk in een eventuele toekomstige patch aanpakken.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De eisen zijn dus niet heel hoog?
Hoe je af en toe mannen bejegend , kreten "mhhh jummie" e.d.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Een mannen verslindster ben ik zeker niet, hoewel ik wel veel aandacht krijg van mannen
Wijsheid is niets anders als ervaring en onzeker ben ik op 2 punten.
Vraag het Air hoe ik in het echt ben. Ik vind mezelf vrij normaal, maar vraag me echt af hoe je erbij komt dat ik hier een mannenverslindster ben en wat mijn onzekerheden zijn
Wees tenminste blij dat ik enkele punten naar voren breng, zodat je daar rekening mee kan houden bij eventuele verdere versies.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:25 schreef Ludootje het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben nog in de opstartfase. Wij zijn ons bewust van enige kinderziektes en zullen deze issues zo spoedig mogelijk in een eventuele toekomstige patch aanpakken.
Oeh welke serie?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga even een serie kijken, gekregen van een vriend en benieuwd of ik t net zo leuk vind ls hij
Misschien tot later
Veel plezier!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga even een serie kijken, gekregen van een vriend en benieuwd of ik t net zo leuk vind ls hij
Misschien tot later
Daarom. Uw mening is belangrijk voor ons. Uw bijdrage helpt bij het creëren van beter en veiliger puntensysteem. Euh... right... dat dusquote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wees tenminste blij dat ik enkele punten naar voren breng, zodat je daar rekening mee kan houden bij eventuele verdere versies.
Ik ben blij dat het nog een beetje op prijs wordt gesteld.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Daarom. Uw mening is belangrijk voor ons. Uw bijdrage helpt bij het creëren van beter en veiliger puntensysteem. Euh... right... dat dus
kijk ze!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien tot later
We aim to please!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het nog een beetje op prijs wordt gesteld.
Ik ben maar een normale meid, maar ik heb wel een erg sterke eigen mening en ik ben ook heel eigenwijs. Kan daardoor daadkrachtig overkomenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef Nexie het volgende:
Punten hier posten is inderdaad niet slim. Maar ben wel benieuwd, omdat je hier in ieder geval vrij zeker overkomt vind ik.
Welke mannen? Je bedoelt Air en Q.? Ik heb echt even geen idee welke man ik begroet met "mhhh jummie!".quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef mrbox het volgende:
Hoe je af en toe mannen bejegend , kreten "mhhh jummie" e.d.
Op hoe iets aan te pakken? Wat bedoel je daarmee?quote:En die onzekerheden zijn vaak op hoe iets aan te pakken of verlegeneheid
Nee hoor, vraag wel door als ik het niet begrijp.quote:Moet ik eigenlijk beetje letten op mijn vocabulair? meer gangbare woorden gebruiken e.d. ?
Niet overdrijvenquote:
Zo heb je op mij nog nooit gereageerd...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:31 schreef MNR het volgende:
Welke mannen? Je bedoelt Air en Q.? Ik heb echt even geen idee welke man ik begroet met "mhhh jummie!".
That about covers itquote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Howl het volgende:
Hoi
En hebben we het nog ergens over?
Of zitten we gewoon punten te verdelen, te koppelen en onze avatars te veranderen?
Heyquote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Howl het volgende:
Hoi
Of zitten we gewoon punten te verdelen, te koppelen en onze avatars te veranderen?
Jij zou al bonuspunten moeten krijgen voor je nick. Howlquote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Howl het volgende:
Hoi
Dat inderdaad. Maar misschien heb jij nog iets interessants te vertellen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Howl het volgende:
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Cuequote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey
Over uhm van alles nog wat zoals gewoonlijk
Het is nooit goedquote:
Hey tijger, als jij vanavond in bed ligt, heb je ook een wilde vrouw naast jequote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heb je op mij nog nooit gereageerd...
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Black books
* JB nu echt weg isWist ik wel, beschouw het maar als een ode aan jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
Hey tijger, als jij vanavond in bed ligt, heb je ook een wilde vrouw naast je
Jij weet in ieder geval waar mijn nick en avatar vandaan komt.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou al bonuspunten moeten krijgen voor je nick. HowlCalcifer
Nee deze avater beschrijft jouw helemaalquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee deze avater beschrijft jouw helemaal
Nope als je weereens een leuk hapje hebt gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 20:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Welke mannen? Je bedoelt Air en Q.? Ik heb echt even geen idee welke man ik begroet met "mhhh jummie!".
Was meer algemeen bedoeldquote:Op hoe iets aan te pakken? Wat bedoel je daarmee?
[/qoute]
Nou ja soms kom je met vragen hoe je iets moet aanpakken, bijvoorbeeld met je nieuwjaarsborrel & ex. Ik bekritiseer het niet maar staat wel haaks op je "woman in control" imago.
[quote]
Nee hoor, vraag wel door als ik het niet begrijp.
Yup, Hayao Miyazakiquote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef Howl het volgende:
Jij weet in ieder geval waar mijn nick en avatar vandaan komt.
Gewoon een beeld dat ik van jouw krijg hier in topic.quote:
Prima, prima en als ik jou zie weer een stukje vrolijkerquote:Op zondag 18 januari 2009 20:36 schreef Q. het volgende:
Moe en druk maar verder erg prima.En met jou?
![]()
Je bent wel uitermate complimenteus over mij moet ik zeggen. Not that I don't like it.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima en als ik jou zie weer een stukje vrolijker
Als je had gezegd, "vervang stoer door sexy/geil en dan omschrijft het cue" dan klopt het idd aardigquote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een beeld dat ik van jouw krijg hier in topic.
Dat zijn jouw woorden niet de mijne.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je had gezegd, "vervang stoer door sexy/geil en dan omschrijft het cue" dan klopt het idd aardig
ik zal dr ava meteen aanpassenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je had gezegd, "vervang stoer door sexy/geil en dan omschrijft het cue" dan klopt het idd aardig
quote:
Goed idee , soms moet je Cue ff helpenquote:
Hij kent mijn mening hierover...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef Duimelot het volgende:
je moet tegen box zeggen:
oh box dankje voor het comliment
Haha! Ja, dan ben ik idd verlegen, maar dat is meer door gevoelens die iemand op dat moment bij me los maakt. Ik zie het net ook, ik vind het eng als iemand zo snel zo dichtbij komt. Eng en toch heel leuk tegelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef mrbox het volgende:
Nope als je weereens een leuk hapje hebt gezien, bijvoorbeeld laatst in die kledingzaak. Maar wel weer schattig dat jij er dan weer niet veel mee doet.
dat jouw mening verschilt doet niet ter sprakequote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij kent mijn mening hierover...
Gewoon zo laten Cue. Want zo is die goed.quote:
Het is me zelf nog niet opgevallen, maar ik spreek graag mijn waardering uit over de mensen die ik mag. You happen to be one of themquote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
Je bent wel uitermate complimenteus over mij moet ik zeggen. Not that I don't like it.![]()
En dat bij dat soort complimenten ik mezelf nog eens naloop en daarbij een walg gevoel krijg is dan niet erg?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef Duimelot het volgende:
dat jouw mening verschilt doet niet ter sprake
complimentjes moet je oppikken en opslaan hoe moeilijk je t ook vind
hoe meer je er van opslaat des te sneller ga je er zelf minder aan twijfelen en uiteindelijk misschien inzien dat ze op waarheid berusten
Jaaaa, dat is wat ik ook heb inderdaad, waar ik eerder op doelde. Stom dat het zo eng is want objectief gezien heb je zo weinig te verliezenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Ja, dan ben ik idd verlegen, maar dat is meer door gevoelens die iemand op dat moment bij me los maakt. Ik zie het net ook, ik vind het eng als iemand zo snel zo dichtbij komt. Eng en toch heel leuk tegelijk.
Moet je er vooral over beginnenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef ArTiC het volgende:
ah, het puntengedoe is weer overboord mooi
dat is jammer dat je dat gevoel dan krijgt vind ik (ik begrijp je wel helemaal begrijp mij niet verkeerd he!)quote:Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat bij dat soort complimenten ik mezelf nog eens naloop en daarbij een walg gevoel krijg is dan niet erg?
quote:
Ik heb de laatste tijd steeds zoiets dat ik vind dat ik mensen best eens mag complimenteren als ze iets nuttigs hebben gedaan. Van die dingen zoals een leraar die de extra mile neemt om het net iets duidelijk te maken. Die dingen worden echt ondergewaardeerd vind ik. Vaak kan er niet eens een bedankje van af. En dan gaat er bij mij zo'n belletje rinkelen van doe es ietsquote:Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is me zelf nog niet opgevallen, maar ik spreek graag mijn waardering uit over de mensen die ik mag. You happen to be one of them
daar heb je een punt iddquote:
Klinkt ook foutquote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
dat is jammer dat je dat gevoel dan krijgt vind ik (ik begrijp je wel helemaal begrijp mij niet verkeerd he!)
Dat ben ik nou niet met je eens. Ieder compliment kan op een andere manier in waarde worden ingeschat. Als ik complimentjes van iemand krijg die mij nog nooit heeft gezien, maar dat puur baseert op basis van posts op een forum kan ik dat niet al te serieus nemen. De boodschapper bepaalt de waarde van het compliment, niet de inhoud.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef Duimelot het volgende:
dat jouw mening verschilt doet niet ter sprake
complimentjes moet je oppikken en opslaan hoe moeilijk je t ook vind
hoe meer je er van opslaat des te sneller ga je er zelf minder aan twijfelen en uiteindelijk misschien inzien dat ze op waarheid berusten
So I noticed. Fijn om dat te horen. Alhoewel ik het uiteraard al lang wist.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 20:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is me zelf nog niet opgevallen, maar ik spreek graag mijn waardering uit over de mensen die ik mag. You happen to be one of them
Ja want jullie zijn ook zo lekker ontopic bezigquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zijn dan 10 minpunten ivm demotivatie
btw als je hier alleen nog komt om te kankeren en nooit eens een positieve inbreng kan meenemen dan kan je beter in klachten gaan zitten ofzo zegt mijn gevoel!
Aaah rustig aan, je bloeddruk!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zijn dan 10 minpunten ivm demotivatie
btw als je hier alleen nog komt om te kankeren en nooit eens een positieve inbreng kan meenemen dan kan je beter in klachten gaan zitten ofzo zegt mijn gevoel!
Het heeft zijn leuke en minder leuke kanten voor mij. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk gevoel... aan de andere kant jaagt het me angst aan.. omdat iemand je toch weer kan kwetsen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef Nexie het volgende:
Jaaaa, dat is wat ik ook heb inderdaad, waar ik eerder op doelde. Stom dat het zo eng is want objectief gezien heb je zo weinig te verliezen![]()
Ook weer subjectief en afhankelijk van de inhoud uiteraard. Als ik zou zeggen "Air, ik waardeer jouw gevoel voor humor en je scherpe blik op zaken die in R&P voorbij komen", zou dat dan ook geen waarde hebben?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ben ik nou niet met je eens. Ieder compliment kan op een andere manier in waarde worden ingeschat. Als ik complimentjes van iemand krijg die mij nog nooit heeft gezien, maar dat puur baseert op basis van posts op een forum kan ik dat niet al te serieus nemen. De boodschapper bepaalt de waarde van het compliment, niet de inhoud.
Ja daar ben ik me zeer zeker van bewust vind het ook niet meer dan een interessante kant van jequote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Ja, dan ben ik idd verlegen, maar dat is meer door gevoelens die iemand op dat moment bij me los maakt. Ik zie het net ook, ik vind het eng als iemand zo snel zo dichtbij komt. Eng en toch heel leuk tegelijk.
Dus ik heb een "woman in control imago"? Daar was ik me niet bewust van.
Wel Box... als iemand eenmaal ooit mijn vriendje is geweest zal diegene altijd een speciaal plekje in mijn hart behouden. En gezien hij de enige is die mij gedumpt heeft, heeft dat veel impact op me gehad. Dat ligt gevoelig.
Ik vind het ook wel tof dat je iemand bent die gewoon weet wat haar gevoelens zijn, maar of het normaal is dat je zo reageert vind ik lastig te bepalen. Ik vind het wel interessantquote:Ik schaam me er absoluut niet voor dat ik die gevoelens heb en ik vind het ook normaal dat ik zo reageer. Jij vindt dat niet?
klopt maar in dit geval gaf mrbox het aan cue en die kennen elkaar irlquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ben ik nou niet met je eens. Ieder compliment kan op een andere manier in waarde worden ingeschat. Als ik complimentjes van iemand krijg die mij nog nooit heeft gezien, maar dat puur baseert op basis van posts op een forum kan ik dat niet al te serieus nemen. De boodschapper bepaalt de waarde van het compliment, niet de inhoud.
Dat is wel zo inderdaad. Maar je kunt niet meer doen dan voorzichtig zijn en je er niet te veel in storten. Het hele gebeuren afzweren zie ik namelijk niet gebeurenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Het heeft zijn leuke en minder leuke kanten voor mij. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk gevoel... aan de andere kant jaagt het me angst aan.. omdat iemand je toch weer kan kwetsen.
Die punten waren Ludootjes idee. Sommige zijn van avater veranderd omdat die beter bij hun past.quote:
je weet in ieder geval waar ik je heen stuur dus mn punt was duidelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja want jullie zijn ook zo lekker ontopic bezig
Heet trouwens "klaagbaak" niet klachten![]()
Zeker wel, op basis van jouw eigen postgedrag heb ik wel degelijk een beeld van jou als boodschapper. Daar kan ik voor mijzelf wel uit concluderen of het is bedoeld als een slijmcompliment of een stukje van jouw perceptie dat je teruggeeft. Waarderen doe ik het dus absoluut, maar ik kijk er anders naar als het van iemand zou komen die mij in het echt ook kent.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef Ludootje het volgende:
Ook weer subjectief en afhankelijk van de inhoud uiteraard. Als ik zou zeggen "Air, ik waardeer jouw gevoel voor humor en je scherpe blik op zaken die in R&P voorbij komen", zou dat dan ook geen waarde hebben?
Ja want het intereseerde me ook echt.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet in ieder geval waar ik je heen stuur dus mn punt was duidelijk
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef mrbox het volgende:
Ja daar ben ik me zeer zeker van bewust vind het ook niet meer dan een interessante kant van je![]()
Als je iemand beweegredenen weet, leer je iemand beter begrijpen. Ik ben me er soms van bewust dat het bij mij lastig te bepalen is wat mijn beweegredenen zijn, soms ben ik me daar niet bewust van. Maar als je bij mij gewoon een beetje doorvraagt en het is op een oprechte manier, zal ik altijd inzage geven. Net als nuquote:Ik vind het ook wel tof dat je iemand bent die gewoon weet wat haar gevoelens zijn, maar of het normaal is dat je zo reageert vind ik lastig te bepalen. Ik vind het wel interessant![]()
Het was niet specifiek op hen gericht, aangezien ik daar bijvoorbeeld al niet van op de hoogte was.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
klopt maar in dit geval gaf mrbox het aan cue en die kennen elkaar irl
Een probleem met je zelfbeeld los je niet op met complimentjes ben ik van mening. Het kan bijdragen, maar het is vooral symptoombestrijdend.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
verder denk ik dat complimentjes net is als iemand naar beneden halen, als je dingen vaak genoeg herhaalt (en als ook nog door meer mensen gedaan wordt helemaal) kan dit meewerken in je eigen zelfbeeld.
Haha, me neitherquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Nexie het volgende:
Dat is wel zo inderdaad. Maar je kunt niet meer doen dan voorzichtig zijn en je er niet te veel in storten. Het hele gebeuren afzweren zie ik namelijk niet gebeuren![]()
Inderdaad. En daarbij dus goed het onderscheid kunnen maken tussen een internetforum en het echte leven. Hoewel sommige (persoonlijke) zaken op een makkelijker op een forum bespreekbaar gemaakt kunnen worden omdat het anoniemer is, geeft het natuurlijk in bijna alle gevallen geen compleet beeld van een persoon.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel, op basis van jouw eigen postgedrag heb ik wel degelijk een beeld van jou als boodschapper. Daar kan ik voor mijzelf wel uit concluderen of het is bedoeld als een slijmcompliment of een stukje van jouw perceptie dat je teruggeeft. Waarderen doe ik het dus absoluut, maar ik kijk er anders naar als het van iemand zou komen die mij in het echt ook kent.
Dat ligt dus maar net aan de omstandigheden he.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, me neither
Maar ik ben voorstander van "slow, is better"
Hoe bedoel je Sedan?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
Dat ligt dus maar net aan de omstandigheden he.
Nog niet. Ik vraag me wel af hoe dat over 10 jaar in z'n werk zal gaan, als je ziet in wat voor mate men nu al hun privacy los laat ten opzichte van 10 jaar terug..quote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarbij dus goed het onderscheid kunnen maken tussen een internetforum en het echte leven. Hoewel sommige (persoonlijke) zaken op een makkelijker op een forum bespreekbaar gemaakt kunnen worden omdat het anoniemer is, geeft het natuurlijk in bijna alle gevallen geen compleet beeld van een persoon.
Los van dat, communicatie is voor 70% (en sommige beweren zelfs 90%, maar ik zal conservatief blijven) non-verbaal. Persoonlijkheid uit zich in zoveel meer dingen dan een hele hoop feitjes en gegevensquote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nog niet. Ik vraag me wel af hoe dat over 10 jaar in z'n werk zal gaan, als je ziet in wat voor mate men nu al hun privacy los laat ten opzichte van 10 jaar terug..
daarom schreef ik: het kan meewerken in je zelfbeeldquote:Op zondag 18 januari 2009 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een probleem met je zelfbeeld los je niet op met complimentjes ben ik van mening. Het kan bijdragen, maar het is vooral symptoombestrijdend.
Ik denk dat ook het nonverbale meer op forums zoals deze terug zullen komen in de toekomst. We shall see. Zelf ben ik niet zo van het voice chat/webcam gebeuren, dan liever face to face.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Los van dat, communicatie is voor 70% (en sommige beweren zelfs 90%, maar ik zal conservatief blijven) non-verbaal. Persoonlijkheid uit zich in zoveel meer dingen dan een hele hoop feitjes en gegevens
En het nonverbale zit hem hier in smiliesquote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Los van dat, communicatie is voor 70% (en sommige beweren zelfs 90%, maar ik zal conservatief blijven) non-verbaal. Persoonlijkheid uit zich in zoveel meer dingen dan een hele hoop feitjes en gegevens
leuke foto in je foboquote:
Ja maar eerlijk gezegd heb ik nu niet echt het gevoel dat ik nu beter weet wie jij bent. Je hebt de zaken links om een keer uitgelegd en nu een keer rechts om maar uiteindelijk zijn we weer op hetlzefde punt. Nu was ik ook niet uit op iets meer uitleg dus dat scheeltquote:Op zondag 18 januari 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Als je iemand beweegredenen weet, leer je iemand beter begrijpen. Ik ben me er soms van bewust dat het bij mij lastig te bepalen is wat mijn beweegredenen zijn, soms ben ik me daar niet bewust van. Maar als je bij mij gewoon een beetje doorvraagt en het is op een oprechte manier, zal ik altijd inzage geven. Net als nu
nu moet ik dus ook gaan kijken hequote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leuke foto in je fobo![]()
die in het donker met zicht op je rug
ik denk het niet, bij fora zit het juist in het anonieme en daarmee juist ook in het non-verbale...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik denk dat ook het nonverbale meer op forums zoals deze terug zullen komen in de toekomst. We shall see. Zelf ben ik niet zo van het voice chat/webcam gebeuren, dan liever face to face.
U heeft gelijk!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leuke foto in je fobo![]()
die in het donker met zicht op je rug
hehehe, ik besefte al dat het wat stalkerig overkwam maar ik moest het gewoon zeggen, sorryquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef MaJo het volgende:
Hehe gaat het er hier zo aan toeMeteen fobo checken en complimentjes uitdelen
Ik vermaak me hier wel denk ik
Reageren is absoluut toegestaanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef agentstarling het volgende:
[..]
ik denk het niet, bij fora zit het juist in het anonieme en daarmee juist ook in het non-verbale...
sorry zat heel ff mee te lezen en dacht toch maar ff reageren
ojee...dat gaat een tegenvaller wordenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef MaJo het volgende:
Maakt niet uit hoor, maar ik ga nu wel terugchecken natuurlijk
Je moet wel open staan voor complimentjes.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Een probleem met je zelfbeeld los je niet op met complimentjes ben ik van mening. Het kan bijdragen, maar het is vooral symptoombestrijdend.
Hoe moet ik dat zien? Smilies kunnen maar zeer beperkt een post nuanceren. Een simpele lach produceren vergt al het gebruik van 100 spieren. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat internet interpersoonlijke communicatie geheel wegdruktquote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik denk dat ook het nonverbale meer op forums zoals deze terug zullen komen in de toekomst. We shall see. Zelf ben ik niet zo van het voice chat/webcam gebeuren, dan liever face to face.
me toquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu moet ik dus ook gaan kijken he
Okay, ik zal er verder niet op doorvragenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
Nou zoals ik dat zeg, dat dat niet altijd zo hoeft te zijn.
Niet zo negatiefquote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ojee...dat gaat een tegenvaller worden
Misschien heb je gelijk, het is echter wel een stukje minder anoniem dan jaren terug naar mijn mening. Ik ben wel benieuwd wat de toekomst brengt op dat gebiedquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef agentstarling het volgende:
[..]
ik denk het niet, bij fora zit het juist in het anonieme en daarmee juist ook in het non-verbale...
sorry zat heel ff mee te lezen en dacht toch maar ff reageren
Ze voelt zich in ieder geval welkomquote:
Obama moet zich eerst gaan bewijzen voordat hij waadering verdiend.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Howl het volgende:
[..]
En met een Obama avatar.Dat zijn zeker pluspunten
ik denk dat er bedoeld wordt dat er later ook op fora gebruik zal worden gemaakt van een cam tijdens het chatten zoals bv op camfrog ofzo!?!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Smilies kunnen maar zeer beperkt een post nuanceren. Een simpele lach produceren vergt al het gebruik van 100 spieren. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat internet interpersoonlijke communicatie geheel wegdrukt
*veegt zweet van zijn voorhoofd*quote:
Oh she was wrong!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze voelt zich in ieder geval welkom
Dat bepaalt ieder voor zich. Daar komt wat mij betreft geen 'moeten' bij kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
Je moet wel open staan voor complimentjes.
Hey Cg. Was jij niet atijd de "verander je UI nooit nazi"?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze voelt zich in ieder geval welkom
Ik hoop echt dat het nooit zover gaat komen. Interpersoonlijke communicatiequote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Smilies kunnen maar zeer beperkt een post nuanceren. Een simpele lach produceren vergt al het gebruik van 100 spieren. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat internet interpersoonlijke communicatie geheel wegdrukt
Je vindt me dus nog steeds een mannenverslindster, wijs en onzeker af en toe, hahaquote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef mrbox het volgende:
Ja maar eerlijk gezegd heb ik nu niet echt het gevoel dat ik nu beter weet wie jij bent. Je hebt de zaken links om een keer uitgelegd en nu een keer rechts om maar uiteindelijk zijn we weer op hetlzefde punt. Nu was ik ook niet uit op iets meer uitleg dus dat scheelt
Ben vandaag even in verandermodus gestapt.. Andere UI, foto's weg.. en zowaar een ondertitel of hoe dat ook heetquote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Cg. Was jij niet atijd de "verander je UI nooit nazi"?
Uhuhquote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toevallig op de SvJ in Utrecht gezeten?
Een beetje zelfvertrouwen hebben Artic.quote:
Wacht maar totdat je Ado ontmoetquote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef MaJo het volgende:
Jullie maken me aan het blozen
Maar wel een warm ontvangst inderdaad
Tja. Het zal wel iets meer in de richting komen, maar dan nog: Slechte Lage resolutie, latency, niet de persoon in zijn geheel kunnen zien... Allemaal zaken die in de weg staan lijkt mequote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat er bedoeld wordt dat er later ook op fora gebruik zal worden gemaakt van een cam tijdens het chatten zoals bv op camfrog ofzo!?!
Een prima hulpmiddel bij het afvallen. Van die mierzoete opmerkingen vergaat spontaan je eetlust!quote:
Waarom dat ineens?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben vandaag even in verandermodus gestapt.. Andere UI, foto's weg.. en zowaar een ondertitel of hoe dat ook heet
voor veel mensen is het makkelijker om negatieve dingen die gezegd worden op te vatten en (onbewust) op te slaan dan om een complimentje te aanvaarden, maar toch denk ik dat het 2 kanten op werkt en als iemand regelmatig bv hoort: WOW wat heb jij een mooie ogen!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet wel open staan voor complimentjes.
Koekiemonster was te oud.. Foto's was ik helemaal zat... enik wist ineens een ondertitel om te gebruiken. Tis dat ik geen leuke nieuwe nick kon verzinnen en CG te kort vind.quote:
Is die eng?quote:
Luister niet naar Sedan. Wij zijn allemaal heel lief hoor.quote:
Ja , dat word echt lachen.quote:
Zo ervaar ik het ook, ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor veel mensen is het makkelijker om negatieve dingen die gezegd worden op te vatten en (onbewust) op te slaan dan om een complimentje te aanvaarden, maar toch denk ik dat het 2 kanten op werkt en als iemand regelmatig bv hoort: WOW wat heb jij een mooie ogen!
Dan zal ook dit uiteindelijk opgeslagen worden en komt er een dag dat diegene in de spiegel kijkt en denkt: hmmm goh misschien heb ik inderdaad wel mooie ogen.
En een tijd later na nog meer complimentjes kijkt ie weer en denkt, ja verrek ik heb mooie ogen!
Alleen zoals ik al schreef, ik denk dat het moeizamer gaat en dat negatieve opvattingen sneller voor waar worden aangenomen.
Zeg je dat ik dik benquote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een prima hulpmiddel bij het afvallen. Van die mierzoete opmerkingen vergaat spontaan je eetlust!
Dan ben ik 1 van de laatste met een nooit veranderde UIquote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Koekiemonster was te oud.. Foto's was ik helemaal zat... enik wist ineens een ondertitel om te gebruiken. Tis dat ik geen leuke nieuwe nick kon verzinnen en CG te kort vind.
En op zich kan het nu ook al allemaal. En toch gebruiken we nog steeds gewoon tekst. Dus blijkbaar is er behoefte om even zonder al dat non-verbale gedoe te communiceren.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja. Het zal wel iets meer in de richting komen, maar dan nog: Slechte Lage resolutie, latency, niet de persoon in zijn geheel kunnen zien... Allemaal zaken die in de weg staan lijkt me
Hoi. Ben jij nieuw?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef MaJo het volgende:
Maakt niet uit hoor, maar ik ga nu wel terugchecken natuurlijk
Omdat men het negatieve vaak ook in zichzelf herkent. Dus is het bevestiging van wat zij zien. En bij een compliment moet het beeld dat iemand van zichzelf heeft veranderen. Dat is natuurlijk altijd moeilijker.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor veel mensen is het makkelijker om negatieve dingen die gezegd worden op te vatten en (onbewust) op te slaan dan om een complimentje te aanvaarden, maar toch denk ik dat het 2 kanten op werkt en als iemand regelmatig bv hoort: WOW wat heb jij een mooie ogen!
Dan zal ook dit uiteindelijk opgeslagen worden en komt er een dag dat diegene in de spiegel kijkt en denkt: hmmm goh misschien heb ik inderdaad wel mooie ogen.
En een tijd later na nog meer complimentjes kijkt ie weer en denkt, ja verrek ik heb mooie ogen!
Alleen zoals ik al schreef, ik denk dat het moeizamer gaat en dat negatieve opvattingen sneller voor waar worden aangenomen.
Grappigquote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit op de FCJ, doe communicatie
Ken wel een hele hoop SvJ studenten
opzich is camfrog best goeie kwaliteit al speelt de cam van een persoon etc ook nog mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja. Het zal wel iets meer in de richting komen, maar dan nog: Slechte Lage resolutie, latency, niet de persoon in zijn geheel kunnen zien... Allemaal zaken die in de weg staan lijkt me
Kan, maar in hoeverre de communicatie compleet is...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef Howl het volgende:
[..]
En op zich kan het nu ook al allemaal. En toch gebruiken we nog steeds gewoon tekst. Dus blijkbaar is er behoefte om even zonder al dat non-verbale gedoe te communiceren.
Wees er trots opquote:Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben ik 1 van de laatste met een nooit veranderde UI
Nee, ik zeg dat ik er baat bij heb bij het afvallen...quote:
Yep, Ondiepquote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappigben al 2 jaar afgestudeerd maar ken nog steeds een boel huidige Svjers
woon je ook in utrecht?
Rofl, er zijn zat ouderequote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi. Ben jij nieuw?
Ik zit hier al zo lang dat zelfs de spinnen denken dat ik onderdeel van de kamer ben.
Nou laat ik het zo zeggen dat is wel afgenomen maar dit alles begon juist dat ik juist benieuwd was naar hoe jij dus in werkelijk bentquote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Je vindt me dus nog steeds een mannenverslindster, wijs en onzeker af en toe, haha
Ik probeer je alleen maar uit te leggen dat hoe iemand zich profileert, ik in dit geval, niet altijd alles zegt over hoe die persoon in werkelijkheid is
Dat kan best wel eens kloppen wat jij zegt. Soms is het makkelijker om negatieve dingen aan te horen dan positieve.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Zat even in AT te kijken en toen zag ik dit topic staan. Aangezien ik ook single ben dacht ik laat ik eens kijken. Dus vandaarquote:Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg MaJo, vertel eens, wat brengt jou hier?
Oh ik MAG het van jou?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wees er trots op
Maar vandaag heb ik een vrije geest wbt UI's, dus van mij mag je hem veranderen
Ik heb al ondergewicht dus dat lijkt me niet zo verstandigquote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik er baat bij heb bij het afvallen...
Ja, die zijn ook in het vat aan het verzuren en stof aan het verzamelen, net als ikquote:
Dat, plus dat negatieve dingen een veel grotere impact hebben. Die positieve dingen geloof je vaak niet zo snel, totdat je het vaker hoort van verschillende mensen. 1 negatieve opmerking slaat vaak al in als een bomquote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan best wel eens kloppen wat jij zegt. Soms is het makkelijker om negatieve dingen aan te horen dan positieve.
Man ik woonde zowat in Stef'squote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, Ondiep![]()
Kwam je ook wel eens in Stef's dan?
Je zal dan in iedergeval geen nazi-achtige opmerkingen naar je toegesmeten krijgenquote:
Dat laatste ligt er denk ik aan. Als je heel lang hoort dat je niks bent zal het inderdaad een tijdje duren voor die complimentjes gelooft. In eerste instantie denk je dan:"Neem je me nou in de maling?", maar voor de rest ben ik het zeker met je eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Euh? Ik heb heul niets over Ado gezegd en ik vind het grappig dat MaJo ook op de FCJ zatquote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
goh zie dat alle HEREN enorm afdoen op ado en ondertussen allemaal als bijen op het nieuwe potje honing afvliegen
Ik moet echt vaker binnenvallen, heb Ado nog nooit in actie gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
goh zie dat alle HEREN enorm afdoen op ado en ondertussen allemaal als bijen op het nieuwe potje honing afvliegen
Ze zijn gewoon jaloers dat zo'n aanpak toch soms schijnt te werkenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
Ik vermoed dat het nu ineens zo snel gaat, omdat jij er bent.quote:
Ik heb dacht ik geen kwaad woord over ado gezegd andersquote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
Just a normal girlquote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
Nou laat ik het zo zeggen dat is wel afgenomen maar dit alles begon juist dat ik juist benieuwd was naar hoe jij dus in werkelijk bent![]()
Als er een makkelijke manier voor was geweest had ik je graag wat van mijn overtolligheden geschonken...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al ondergewicht dus dat lijkt me niet zo verstandig
Ja somsquote:
Soms sneller, soms langzamer.. afhankelijk van de onderwerpen en de mensenquote:
sorry BIJNA alle herenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh? Ik heb heul niets over Ado gezegd en ik vind het grappig dat MaJo ook op de FCJ zat
Ffs, dan moet ik jou gezien hebben, ben er al meubilair sinds 2004quote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Man ik woonde zowat in Stef'sWas er iedere dag te vinden
![]()
Hoezo ondergewicht?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al ondergewicht dus dat lijkt me niet zo verstandig
Ja alleen daarom denk ik dat juist nietquote:
Je weet wel.. te licht voor je lengtequote:
Had ik niet verwacht van jou CGquote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers dat zo'n aanpak toch soms schijnt te werken
Jouw potje hebben al andere bijen op gezeten...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
Mwah, op zich boeit het me niet zo hoe Ado zich profileert eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Duimelot het volgende:
Ongetwijfeldquote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ffs, dan moet ik jou gezien hebben, ben er al meubilair sinds 2004
Je hebt in real life vast wel eens een man bezig gezien die alle vrouwen om zijn vinger wist te winden. Nou, dat is Ado in deze virtuele wereld. En wij mannen zijn daar stiekem best jaloers op.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik moet echt vaker binnenvallen, heb Ado nog nooit in actie gezien
Dat dusquote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet wel.. te licht voor je lengte
Daar red je je weer mooi uitquote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zal dan in iedergeval geen nazi-achtige opmerkingen naar je toegesmeten krijgen
Huh wat en hoezo?quote:
quote:
Het wordt vermoeiend zoquote:
Dat ben ik ook althans als je mijn gewicht tegen mijn lengte uitzet. Maar zelf vind ik dat niet. Ik heb gewoon een normaal gewicht voor mijn lichaamsbouw.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet wel.. te licht voor je lengte
Totdat Stef weggingquote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
OngetwijfeldStef's is ook leuk
Gratis drank
Omdat ie een ander beeld van je in z'n hoofd heeft zitten en dat is er moeilijk uit te slaanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Het wordt vermoeiend zo![]()
Waarom geloof je het niet als ik zeg dat ik gewoon een normale meid ben?
Dat je zo makkelijk over de kam scheertquote:
Nou wat is uberhaupt normaalquote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Het wordt vermoeiend zo![]()
Waarom geloof je het niet als ik zeg dat ik gewoon een normale meid ben?
Ok, ok, ik zeg al niets meerquote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ja joh, vraag meteen of ze wil daten zeg!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef ArTiC het volgende:
MNR is heul niet normaal, die heeft vast een donkere kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |