De vraag is natuurlijk hoe erg dat isquote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Weet je hoe zonde dat is. Wij zouden elkaar dus al nooit spreken in een kroeg situatie
oh ik denk er even over, soms als de gelegenheid er voor is praat ik met vrienden, nu heb ik gewoon even een traantje gelaten en nu is duimelot weer de vertrouwde OUDEquote:Op zondag 18 januari 2009 19:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Iedereen wel van die momenten heeft
Het is dan aan jou om te bepalen in hoeverre je je er door mee laat slepen
Dan laat je het daar toch gewoon bij? Totdat je iemand een volgende keer tegenkomt en je iets meer op je gemak voelt? Of is dat geen optie?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Nexie het volgende:
Overigens kom ik nonverbaal best arrogant over in een kroeg en dergelijke, denk ik. Net of ik mensen op afstand wil houden. Naar iemand kijken is leuk, en bekeken worden ook, maar vanaf daar wordt het eng voor mij lijkt wel
Terwijl ik mij in andere situaties prima red wat dat betreft, ook in nieuwe groepen en zeker in vriendengroepen. Dan ben ik de entertainer, zeg maar
Dan mag jij ze voortaan voor mij makenquote:
Het is erg dat we er nooit achter zullen komen hoe erg dat is!quote:
He niet zo snel wisselen van ava straks weet ik niet meer wie je bent.quote:
je ava...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan mag jij ze voortaan voor mij maken
Hehe, ik wilde ook al zeggen: ik graaf de kuil welquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook wel het idee dat wanneer iemand echt leuk is, dat je je dan meteen op je gemak voelt in zo'n situatie.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan laat je het daar toch gewoon bij? Totdat je iemand een volgende keer tegenkomt en je iets meer op je gemak voelt? Of is dat geen optie?
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga zo weer terugquote:
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordtquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is erg dat we er nooit achter zullen komen hoe erg dat is!![]()
Hoe zit het trouwens met het dans talent van jullie? Ik had vroeger nooit lef om los te gaan bij het uitgaan, zelfs niet als ik wat gedronken had. Nu lukt het zelfs nuchter wel, leuk zelfs!
Alleen ben ik bijna nooit op het podium te vinden (in de kroeg niet iig, maar daarbuiten is weer een ander verhaal), dat gaat me dan ook weer te ver.
Heb je een puntenysteem?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegen
en hoeveel punten heb jejezelf al gegeven?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegen
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordt
soms draaien ze iets waar ik t wat moeilijker op vind dansen, maar stil staan neuh dan ga ik hangen aan een tafel of bar ofzo is ook geen gezicht.
Datquote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordt
soms draaien ze iets waar ik t wat moeilijker op vind dansen, maar stil staan neuh dan ga ik hangen aan een tafel of bar ofzo is ook geen gezicht.
Wel, vraag het hier eens na. Bij mij is het juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Nexie het volgende:
Ik heb inderdaad ook wel het idee dat wanneer iemand echt leuk is, dat je je dan meteen op je gemak voelt in zo'n situatie.
als ik ergens aan ga hangen dan wippen mn voeten nog en begin ik meestal te drummen hahahaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dansen is relaxedBarhangen kan ik niet echt
Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga zo weer terug
edit: Al vind ik deze ook wel leuk
Waarom is iedereen blindquote:
quote:
Ja zie vorig topic, bij 2500 punten mag je me een drankje aanbiedenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en hoeveel punten heb jejezelf al gegeven?
(geef je anderen ook punten?)
En op hoeveel punten staan we dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ja zie vorig topic, bij 2500 punten mag je me een drankje aanbieden![]()
Of bij gebrek aan interesse wil ik hem ook wel zelf betalen
Ik ben slechtziend. Maar wat was je vorige ava dan?quote:
moet ik ver zoeken in t vorige topic? heb zo niets gevondenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Wel meer die het zeggen ja.. maar JB en ik vinden hem heel duidelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het lag niet aan mij
is erg onduidelijk he
* MNR is benieuwd hoe hij dit op gaat lossenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En op hoeveel punten staan we dan?
Heel slim de exclusiviteits kaart spelen, heel slim ludootjequote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
zullen wij dat ook doen box?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heel slim de exclusiviteits kaart spelen, heel slim ludootje
Ow je bent dus niet echt uit een drankje drinken met mensen hier. Of je moet zo'n voorstander zijn van zelf betalenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
Euh, de enige punten die op dit moment toegekend zijn, zijn de 20 die automatic_ heeft, voor het raden waar m'n ava vandaan kwam
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen wij dat ook doen box?
als ik mezelf 2500 punten heb toegekend bied jij me een drankje aan
Ik heb het concept natuurlijk nog niet helemaal tot in de kleinste details uitgewerkt. Zie het als een work-in-progressquote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow je bent dus niet echt uit een drankje drinken met mensen hier. Of je moet zo'n voorstander zijn van zelf betalen
Wat is het nut van die punten?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
Euh, de enige punten die op dit moment toegekend zijn, zijn de 20 die automatic_ heeft, voor het raden waar m'n ava vandaan kwam
Volgens mij wisselt het een beetje. In ieder geval zoals ik het vaak ervaar, is:quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel, vraag het hier eens na. Bij mij is het juist het tegenovergestelde
2500 punten is wel wat weinig voor jou niet? Je lijkt me wat exclusiever dan dat, maar voor de rest prima ideequote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen wij dat ook doen box?
als ik mezelf 2500 punten heb toegekend bied jij me een drankje aan
andere avatars? puntensystemen?quote:
weet je wat krijg je van mij 1000 punten voor het idee!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb het concept natuurlijk nog niet helemaal tot in de kleinste details uitgewerkt. Zie het als een work-in-progress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 voor elke kloon door verloren wachtwoordquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind dat ik ook wel punten verdien
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
vind dat ik met mijn geniale opmerking minstens 100 punten heb verdiend. Al misschien ook niet, want dat kost mij later geldquote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb het concept natuurlijk nog niet helemaal tot in de kleinste details uitgewerkt. Zie het als een work-in-progress
Doe de verwarming uit en het raam open, dan heb je er zo twee te pakken!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind dat ik ook wel punten verdien
Puntensysteem kun je bij Ludootje navragen, ava's is gewoon voor de verfrissingquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weet je wat krijg je van mij 1000 punten voor het idee!Er wordt hier weer flink gekoppeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
weet je wat krijg je van mij 1000 punten voor het idee!He.. ik ben nooit aan Ludootje gekoppeld he! dus dat gaat niet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ik d8 bij mezelf, die punten heb ik dan vast zo bij elkaar, des te eerder gaat box me dat drankje aanbiedenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
2500 punten is wel wat weinig voor jou niet? Je lijkt me wat exclusiever dan dat, maar voor de rest prima idee
Ik moest hier ongezond lang over nadenken.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe de verwarming uit en het raam open, dan heb je er zo twee te pakken!
10 dan, en voor mn andere kloons ookquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Nexie het volgende:
[..]
1 voor elke kloon door verloren wachtwoord
Ik weet het niet, ik heb ook niet alle wijsheid in pachtquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Nexie het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt het een beetje. In ieder geval zoals ik het vaak ervaar, is:
Leuk iemand, vervolgens gesprek, als dit goed gaat voel je je op je gemak. Dan naderhand ga je zo eens nadenken van "dat was toch wel errrrrg gezellig" en dan wordt het opeens wel eng omdat er echt gevoelens bij komen
Trouwens alweer een tijdje geleden dat ik dat heb gehad, voorheen had ik eigenlijk altijd wel iemand die ik leuk vond
Misschien is het wel anders als je het idee hebt dat die persoon echt out of your league is.
Airquote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het weer koppeltijd?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er wordt hier weer flink gekoppeld
doe ik nu tochquote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He.. ik ben nooit aan Ludootje gekoppeld he! dus dat gaat niet werken
Je bent je signature niet waardig...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Nexie het volgende:
Ik moest hier ongezond lang over nadenken.
Volgens mij zag je idd rare dingenquote:
Airquote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M! Jij hebt geen punten nodig om te scoren!quote:
Must... resist... foute... opmerking....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe ik nu toch
ludo en ik bleken een mismatch
na t zien van mn fobo was zn nieuwsgierigheid bevredigd
dus ludo en ik hoeven samen geen drankje te gaan drinken, hij is al bevredigd door me
Waarom niet?quote:
Wat zeg je me nu!?!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht
Sorry, ik beloof verbetering! Of een andere sig, want daar is het onderhand ook wel tijd voor.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent je signature niet waardig...
Ludo is wel een makkelijke dan. Of jouw fotoboek is enorm goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe ik nu toch
ludo en ik bleken een mismatch
na t zien van mn fobo was zn nieuwsgierigheid bevredigd
dus ludo en ik hoeven samen geen drankje te gaan drinken, hij is al bevredigd door me
Begin me toch steeds meer af te vragen hoe jij in het echt bent, af en toe kom je over als een mannen verslinster dan weer heel wijs dan weer onzeker...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht
Ik blijf er bij dat dit op miscommunicatie en misinterpretatie berustquote:Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu!?!
[..]
Sorry, ik beloof verbetering! Of een andere sig, want daar is het onderhand ook wel tijd voor.
[..]
Ludo is wel een makkelijke dan. Of jouw fotoboek is enorm goed.
lees maar terug er staat echt door jou geschreven dat je nieuwsgierigheid bevredigd is....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat dit op miscommunicatie en misinterpretatie berust
Vrouwen die dat van zichzelf beweren zijn het per definitie niet. Echte lieve en onschuldige meisjes giechelen dan alleen maar of kijken beschaamd naar de grond.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
zoiets ZEG je niet tegen een lief en onschuldig meisje als ik
Ze hebben me geprobeerd aan Box en ludo te koppelen.. En ik pas niet bij Ado.. en ik krijg maar geen punten van Ludootjequote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
Punten?
Mismatchen?
Wat heb ik allemaal wel neit gemist?
ah, medestandersquote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
Punten?
Mismatchen?
Wat heb ik allemaal wel neit gemist?
dat doe ik ook, maar dat zie jij nietquote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die dat van zichzelf beweren zijn het per definitie niet. Echte lieve en onschuldige meisjes giechelen dan alleen maar of kijken beschaamd naar de grond.
Mijn eerste, oppervlakkige nieuwsgierigheid naar wie de persoon was aan wie JB refereerde.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lees maar terug er staat echt door jou geschreven dat je nieuwsgierigheid bevredigd is....
Ik dacht al wat gebeurt hier allemaal. Maar dat is mij duidelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze hebben me geprobeerd aan Box en ludo te koppelen.. En ik pas niet bij Ado.. en ik krijg maar geen punten van Ludootje
met ludo zijn we nog steeds bezig hoor om je daar aan te koppelenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze hebben me geprobeerd aan Box en ludo te koppelen.. En ik pas niet bij Ado.. en ik krijg maar geen punten van Ludootje
Hehe. En waarom pas je niet bij Adol?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ok, 20 punten omdat jij ook weet waar mijn ava vandaan komt en nog 10 extra omdat als ik me het goed herinner je het nummer ooit eens hier gepost hebt!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sja geen nieuwe fobo reacties, geen gele envelopjes, geen verborgen hints in berichtjes in t topic....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn eerste, oppervlakkige nieuwsgierigheid naar wie de persoon was aan wie JB refereerde.![]()
Kijk, dat jij dat nou ziet als totale desinteresse... Je laat me ook helemaal geen ruimte over he?
Geen idee, dat is nooit gezegd.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe. En waarom pas je niet bij Adol?
En wat voor punten in godsnaam? En wat doen die punten?
En gaat dat lukken denk je?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met ludo zijn we nog steeds bezig hoor om je daar aan te koppelen
Hahaha. Een mannen verslindster ben ik zeker niet, hoewel ik wel veel aandacht krijg van mannenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef mrbox het volgende:
Begin me toch steeds meer af te vragen hoe jij in het echt bent, af en toe kom je over als een mannen verslinster dan weer heel wijs dan weer onzeker...
Zie fipo op deze paginaquote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe. En waarom pas je niet bij Adol?
En wat voor punten in godsnaam? En wat doen die punten?
Nu denk ik toch echt dat je met iemand anders in de war bentquote:Op zondag 18 januari 2009 20:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, 20 punten omdat jij ook weet waar mijn ava vandaan komt en nog 10 extra omdat als ik me het goed herinner je het nummer ooit eens hier gepost hebt!
Qtiequote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Q. het volgende:
Ik word echt te oud voor het tempo in dit topic.
Ik ben wel benieuwd naar die 2 punten nuquote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Een mannen verslindster ben ik zeker niet, hoewel ik wel veel aandacht krijg van mannen
Wijsheid is niets anders als ervaring en onzeker ben ik op 2 punten.
Vraag het Air hoe ik in het echt ben. Ik vind mezelf vrij normaal, maar vraag me echt af hoe je erbij komt dat ik hier een mannenverslindster ben en wat mijn onzekerheden zijn
* Ludootje graaft even je post history inquote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu denk ik toch echt dat je met iemand anders in de war bent
Ga je gangquote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje graaft even je post history in
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, dat is nooit gezegd.
Punten om Ludo te kunnen trakteren op een drankje
Dus CG moet van jou punten krijgen om jou een drankje te kunnen geven?quote:
dieveggequote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja geen nieuwe fobo reacties, geen gele envelopjes, geen verborgen hints in berichtjes in t topic....
overduidelijke tekenen van totale desintresse
Zoals je ziet, heb ik zo ook mijn twijfels erover uitgesprokenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dus CG moet van jou punten krijgen om jou een drankje te kunnen geven?
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen maar nice work![]()
Waarom zou ik die 2 punten hier posten?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef Nexie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die 2 punten nu
Wat doe jij met die aandacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |