De vraag is natuurlijk hoe erg dat isquote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Weet je hoe zonde dat is. Wij zouden elkaar dus al nooit spreken in een kroeg situatie
oh ik denk er even over, soms als de gelegenheid er voor is praat ik met vrienden, nu heb ik gewoon even een traantje gelaten en nu is duimelot weer de vertrouwde OUDEquote:Op zondag 18 januari 2009 19:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Iedereen wel van die momenten heeft
Het is dan aan jou om te bepalen in hoeverre je je er door mee laat slepen
Dan laat je het daar toch gewoon bij? Totdat je iemand een volgende keer tegenkomt en je iets meer op je gemak voelt? Of is dat geen optie?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Nexie het volgende:
Overigens kom ik nonverbaal best arrogant over in een kroeg en dergelijke, denk ik. Net of ik mensen op afstand wil houden. Naar iemand kijken is leuk, en bekeken worden ook, maar vanaf daar wordt het eng voor mij lijkt wel
Terwijl ik mij in andere situaties prima red wat dat betreft, ook in nieuwe groepen en zeker in vriendengroepen. Dan ben ik de entertainer, zeg maar
Dan mag jij ze voortaan voor mij makenquote:
Het is erg dat we er nooit achter zullen komen hoe erg dat is!quote:
He niet zo snel wisselen van ava straks weet ik niet meer wie je bent.quote:
je ava...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan mag jij ze voortaan voor mij maken
Hehe, ik wilde ook al zeggen: ik graaf de kuil welquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook wel het idee dat wanneer iemand echt leuk is, dat je je dan meteen op je gemak voelt in zo'n situatie.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan laat je het daar toch gewoon bij? Totdat je iemand een volgende keer tegenkomt en je iets meer op je gemak voelt? Of is dat geen optie?
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga zo weer terugquote:
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordtquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is erg dat we er nooit achter zullen komen hoe erg dat is!![]()
Hoe zit het trouwens met het dans talent van jullie? Ik had vroeger nooit lef om los te gaan bij het uitgaan, zelfs niet als ik wat gedronken had. Nu lukt het zelfs nuchter wel, leuk zelfs!
Alleen ben ik bijna nooit op het podium te vinden (in de kroeg niet iig, maar daarbuiten is weer een ander verhaal), dat gaat me dan ook weer te ver.
Heb je een puntenysteem?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegen
en hoeveel punten heb jejezelf al gegeven?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegen
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordt
soms draaien ze iets waar ik t wat moeilijker op vind dansen, maar stil staan neuh dan ga ik hangen aan een tafel of bar ofzo is ook geen gezicht.
Datquote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordt
soms draaien ze iets waar ik t wat moeilijker op vind dansen, maar stil staan neuh dan ga ik hangen aan een tafel of bar ofzo is ook geen gezicht.
Wel, vraag het hier eens na. Bij mij is het juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Nexie het volgende:
Ik heb inderdaad ook wel het idee dat wanneer iemand echt leuk is, dat je je dan meteen op je gemak voelt in zo'n situatie.
als ik ergens aan ga hangen dan wippen mn voeten nog en begin ik meestal te drummen hahahaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dansen is relaxedBarhangen kan ik niet echt
Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga zo weer terug
edit: Al vind ik deze ook wel leuk
Waarom is iedereen blindquote:
quote:
Ja zie vorig topic, bij 2500 punten mag je me een drankje aanbiedenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en hoeveel punten heb jejezelf al gegeven?
(geef je anderen ook punten?)
En op hoeveel punten staan we dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ja zie vorig topic, bij 2500 punten mag je me een drankje aanbieden![]()
Of bij gebrek aan interesse wil ik hem ook wel zelf betalen
Ik ben slechtziend. Maar wat was je vorige ava dan?quote:
moet ik ver zoeken in t vorige topic? heb zo niets gevondenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Wel meer die het zeggen ja.. maar JB en ik vinden hem heel duidelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het lag niet aan mij
is erg onduidelijk he
* MNR is benieuwd hoe hij dit op gaat lossenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En op hoeveel punten staan we dan?
Heel slim de exclusiviteits kaart spelen, heel slim ludootjequote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
zullen wij dat ook doen box?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heel slim de exclusiviteits kaart spelen, heel slim ludootje
Ow je bent dus niet echt uit een drankje drinken met mensen hier. Of je moet zo'n voorstander zijn van zelf betalenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
Euh, de enige punten die op dit moment toegekend zijn, zijn de 20 die automatic_ heeft, voor het raden waar m'n ava vandaan kwam
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen wij dat ook doen box?
als ik mezelf 2500 punten heb toegekend bied jij me een drankje aan
Ik heb het concept natuurlijk nog niet helemaal tot in de kleinste details uitgewerkt. Zie het als een work-in-progressquote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow je bent dus niet echt uit een drankje drinken met mensen hier. Of je moet zo'n voorstander zijn van zelf betalen
Wat is het nut van die punten?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
Euh, de enige punten die op dit moment toegekend zijn, zijn de 20 die automatic_ heeft, voor het raden waar m'n ava vandaan kwam
Volgens mij wisselt het een beetje. In ieder geval zoals ik het vaak ervaar, is:quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel, vraag het hier eens na. Bij mij is het juist het tegenovergestelde
2500 punten is wel wat weinig voor jou niet? Je lijkt me wat exclusiever dan dat, maar voor de rest prima ideequote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zullen wij dat ook doen box?
als ik mezelf 2500 punten heb toegekend bied jij me een drankje aan
andere avatars? puntensystemen?quote:
weet je wat krijg je van mij 1000 punten voor het idee!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb het concept natuurlijk nog niet helemaal tot in de kleinste details uitgewerkt. Zie het als een work-in-progress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 voor elke kloon door verloren wachtwoordquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind dat ik ook wel punten verdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |