De vraag is natuurlijk hoe erg dat isquote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Weet je hoe zonde dat is. Wij zouden elkaar dus al nooit spreken in een kroeg situatie
oh ik denk er even over, soms als de gelegenheid er voor is praat ik met vrienden, nu heb ik gewoon even een traantje gelaten en nu is duimelot weer de vertrouwde OUDEquote:Op zondag 18 januari 2009 19:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Iedereen wel van die momenten heeft
Het is dan aan jou om te bepalen in hoeverre je je er door mee laat slepen
Dan laat je het daar toch gewoon bij? Totdat je iemand een volgende keer tegenkomt en je iets meer op je gemak voelt? Of is dat geen optie?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Nexie het volgende:
Overigens kom ik nonverbaal best arrogant over in een kroeg en dergelijke, denk ik. Net of ik mensen op afstand wil houden. Naar iemand kijken is leuk, en bekeken worden ook, maar vanaf daar wordt het eng voor mij lijkt wel
Terwijl ik mij in andere situaties prima red wat dat betreft, ook in nieuwe groepen en zeker in vriendengroepen. Dan ben ik de entertainer, zeg maar
Dan mag jij ze voortaan voor mij makenquote:
Het is erg dat we er nooit achter zullen komen hoe erg dat is!quote:
He niet zo snel wisselen van ava straks weet ik niet meer wie je bent.quote:
je ava...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan mag jij ze voortaan voor mij maken
Hehe, ik wilde ook al zeggen: ik graaf de kuil welquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook wel het idee dat wanneer iemand echt leuk is, dat je je dan meteen op je gemak voelt in zo'n situatie.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan laat je het daar toch gewoon bij? Totdat je iemand een volgende keer tegenkomt en je iets meer op je gemak voelt? Of is dat geen optie?
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga zo weer terugquote:
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordtquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Het is erg dat we er nooit achter zullen komen hoe erg dat is!![]()
Hoe zit het trouwens met het dans talent van jullie? Ik had vroeger nooit lef om los te gaan bij het uitgaan, zelfs niet als ik wat gedronken had. Nu lukt het zelfs nuchter wel, leuk zelfs!
Alleen ben ik bijna nooit op het podium te vinden (in de kroeg niet iig, maar daarbuiten is weer een ander verhaal), dat gaat me dan ook weer te ver.
Heb je een puntenysteem?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegen
en hoeveel punten heb jejezelf al gegeven?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook aan mijn puntensysteem toevoegen
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordt
soms draaien ze iets waar ik t wat moeilijker op vind dansen, maar stil staan neuh dan ga ik hangen aan een tafel of bar ofzo is ook geen gezicht.
Datquote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kan niet stil staan als er muziek gedraaid wordt
soms draaien ze iets waar ik t wat moeilijker op vind dansen, maar stil staan neuh dan ga ik hangen aan een tafel of bar ofzo is ook geen gezicht.
Wel, vraag het hier eens na. Bij mij is het juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Nexie het volgende:
Ik heb inderdaad ook wel het idee dat wanneer iemand echt leuk is, dat je je dan meteen op je gemak voelt in zo'n situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |