Is er loonheffing ingehouden (staat op jaaropgaaf)?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Bosnier het volgende:
Hallo heb een vraag:
Werk bij de AH en zit op school, heb voor belasting ¤500,- betaald en voor me boeken ¤600,- dat was toen ik nog geen werk had en geen studiefinanciering kreeg, plus heb laast nog bril gehaald van ¤150,-
Kan ik dit terugvragen, zo ja waar????
He komsju vul dit in en je ziet of je doekoe terugkrijgt..quote:
en als je zorgtoeslag krijgt ook gewoon?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmmm dus voor 2008 alleen de premie voor de aanvullende polis en niet de basispolis toch?
Misschien een beetje stomme vraag aangezien het gewoon in de helpinfo staat
Premie aanvullende zorgverzekering
Nog wel aftrekbaar zijn de premies voor het aanvullende pakket van uw zorgverzekering die u hebt betaald aan uw zorgverzekeraar. U mag maximaal de premies over 12 maanden aftrekken.
Gewoon wat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:49 schreef twister_rodriguez het volgende:
[..]
en als je zorgtoeslag krijgt ook gewoon?
Ja. De premie voor de aanvullende verzekering is aftrekbaar. Of je wel of geen zorgtoeslag ontvangt, heeft daar geen invloed op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:02 schreef twister_rodriguez het volgende:
of het dan ook mogelijk is om de premie van je aanvullende verzekering af te trekken
Zie hier: http://www.geldenrecht.nl(...)il_stapvoorstap.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef 9christensen het volgende:
Kosten van lenzen die ik heb gekocht zijn die nog aftrekbaar en waar?
Ziektekosten, hulpmiddelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef 9christensen het volgende:
Kosten van lenzen die ik heb gekocht zijn die nog aftrekbaar en waar?
Het kan wel. Of het mag geeft misschien een ander antwoord.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef Lips het volgende:
Kan ik alternatieve geneeskosten ook opgeven? Gaat hier voornamelijk om voetreflexzonetherapie.
quote:Heeft de huisarts de behandeling niet zelf uitgevoerd? Dan moet hij een verwijsbrief hebben gemaakt en toezicht hebben gehouden op de behandeling.
Mwah, dat laatste is niet echt helemaal waar...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Het kan wel. Of het mag geeft misschien een ander antwoord.
Maar je zou het onder de overige uitgaven kunnen plaatsen. Dit onder het mom van medische hulp.
Wel geldt dan de volgende voorwaarde:
[..]
Ik zei ook: het kan wel maar of het mag is iets anders.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste is niet echt helemaal waar...
Dus gewoon proberen
Vindt het programma helemaal niet raar, hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Soohr het volgende:
Het aangifte programma vindt het een gekke situatie dat je betaalde rente bedrag groter is dan je eigen woningchuld op 31 december.
Blijkbaar is het niet gewoon dat je een huis verkoopt zonder iets terug te kopen.
Juist!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik zei ook: het kan wel maar of het mag is iets anders.
raar is een groot woord,quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Vindt het programma helemaal niet raar, hoor.
Want als je in de loop van het jaar de schuld aflost, is de betaalde rente ook hoger dan de eigen woningschuld aan het eind van het jaar.
Wat en hoe je het hebt ingevuld (en of het juist is) kunnen we vanaf hier natuurlijk niet beoordelen.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:52 schreef Lips het volgende:
Moet je trouwens je schuld bij IB groep opgeven??
Haha, ik heb bij lange na niet genoeg spaartegoed om daar iets aan te hebben, dus dan kan ik het mooi zo laten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Je kunt wel die schuld in mindering brengen op je spaartegoeden, maar verder hoef je er volgens mij niets mee te doen bij je aangifte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |