Dat werkt erg goed terwijl je naar buiten gekegeld wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 04:07 schreef Koekz het volgende:
Volgende keer gewoon naar z'n legitimatiebewijs voor beveiligers vragen, heeftie die niet, politie bellen dat er ongediplomeerde beveiligers aan het werk zijnKeiharde boete voor hem en zijn baas
Tja je moet wat als er geen openstaande vacatures voor kampbewaker/beul zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Uitsmijters zijn gewoon mensen die van macht houden.
deze zijn bovendien ook lastig, als je binnen veel drinkt en je wordt lastig dan flikkeren ze je er ook uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:17 schreef Roei het volgende:
[..]
Als mensen te dronken zijn mogen ze geen alcohol meer kopen in de meeste tenten, dus wordt er niks aan verdiend. Waarom zou een club je dan nog binnen willen hebben?
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom moet je ook nike sb dragen
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Ooh, als het alleen maar je portemonnee is.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat ook. Vooral als je op de terugweg de verkeerde metro neemt, uitstapt op station Maashaven en onder bedreiging van een wapen je portemonnee moet afgeven aan 3 Antillianen.
woonplaats: delfzijlquote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef de_priester het volgende:
rotterdam
nikes
uitsmijters
topic 14.gif
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitgaan in Roffa is trouwens wel de bomb hoor
Meer is er nietquote:
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupersquote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier in Groningen geldt t in de meeste tenten alleen voor Nikes. En dan vaak ook nog alleen voor air maxjes. Zo kansloos.
Niet dat ik air max draag, maar ik snap niet dat op grond daarvan mensen geweigerd worden
Hoe bekrompenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupers
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.quote:
Ik zie niet in wat daar mis mee isquote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.
ik zit niet bij het corps en draag geen zwarte puntschoenen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.
Ik draag Nikes omdat de meeste andere schoenen mijn beetje misvormde voeten nogal pijn doen en ik geen zin heb in orthopedische schoenen. Ben ik nu direct een pauper die in elke tent geweigerd moet worden?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupers
Allstarsquote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik zit niet bij het corps en draag geen zwarte puntschoenen.
gewoon all stars of pantofola d'oro
en al zou dat wel het geval zijn dan ben ik het met Florian_ eensch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |