Alkmaar!quote:
ik ben ongeveer 30 euro per week kwijt aan al mn boodschappen... dus dat zou moeten kunnenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Is 5,80 per dag (dus ontbijt, lunch, diner) een realistisch bedrag?
Als ik boodschappen doe (dus ontbijt +diner) is het altijd 10 p.p., minimaalquote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben ongeveer 30 euro per week kwijt aan al mn boodschappen... dus dat zou moeten kunnen
Schrijf op wat je allemaal wil gaan eten voor een week, doe begin van de week boodschappen en kijk hoeveel je totaal kwijt bent. Dan heb je wel een indicatie wat je per dag kwijt bent ongeveerquote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Ik kom hoger uit... denk aan 9 euro per dag. Zeker omdat je waarschijnlijk ook vaker uit eten gaat, en je niet alleen maar avondeten en ontbijt en lunch koopt, maar ook nog drinken en koek/snoep etc.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Jij bent heul niet dikquote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen die hard gaat sporten en extreem braaf gaat eten voor de meet. Zo krijgen wij geen realistisch beeld van jullie! Ik ga gewoon als m'n gezellige dikke zelf
.
Mja..... Ik duizel een beetje van al die getallen!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kom hoger uit... denk aan 9 euro per dag. Zeker omdat je waarschijnlijk ook vaker uit eten gaat, en je niet alleen maar avondeten en ontbijt en lunch koopt, maar ook nog drinken en koek/snoep etc.Vergeet ook niet dingen als tandpasta, vuilniszakken, shampoo enzo, dat tikt ook aardig aan!
Dan moet je in de UB gaan zittenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:40 schreef Ewelina het volgende:
De UvA gaat sluiten. Ik ga naar huis en koken. Vanavond bami
Ik ga morgen voor het eerst sinds september weer naar m'n bodyfitklasje.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whaha. Ik had de meet ook al als 'dan moet ik écht mooi en slank zijn'- moment. Soort stok achter de deur.
weedikveulwaarjijwoontquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Naar Alkmaar voor een oogmeting geloof je toch zelf niet Maria
In Almere is ie slecht. 70% zicht aan een oog, my ass.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
weedikveulwaarjijwoontMaareh, gek idee: Pearl hebben ze in meer steden hoor! Ik bedoelde alleen dat ik van die in Alkmaar weet dat ie goed is
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Almere is ie slecht. 70% zicht aan een oog, my ass.
Zie mijn ava en raad dan nog eensquote:Op zondag 18 januari 2009 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
weedikveulwaarjijwoontMaareh, gek idee: Pearl hebben ze in meer steden hoor! Ik bedoelde alleen dat ik van die in Alkmaar weet dat ie goed is
Hm.. Ja m'n vader doet een voorstelconstructie maar ik snap het niet zo goed en dan zou ik 5,80 per dag hebben maar minder als ik in het weekend thuis eet maar dan kom ik liever niet thuis etenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor het eerst sinds september weer naar m'n bodyfitklasje..
PF, ik denk wel dat het kan, maar alleen als je heel erg oplet! Wij zijn met z'n tweeën voor 5 dagen meestal rond de 50 euro kwijt, maar voor 1 persoon koken is vaak duurder.
Nouja, niet alle Feijenoord fans wonen ook per definitie in Rotjeknorquote:Op zondag 18 januari 2009 17:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zie mijn ava en raad dan nog eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |