even een scriptje makenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moet je rekeningnummer opgeven en dan storten ze twee hele kleine bedragen als bevestiging (3 cent ofzo )
Je zal maar 9 cent te kort komenquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:14 schreef Probinski het volgende:
Bedrag (euro) 0,04 Bij
Bedrag (euro) 0,05 Bij
Is toch 9cent wat dr bij kwam
Daar kan je wel 1,5 kikkertje voor kopen bij het tankstationquote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef Probinski het volgende:
Bedrag (euro) 0,04 Bij
Bedrag (euro) 0,05 Bij
Is toch 9cent wat dr bij kwam
Preciesquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha
Misschien maar goed, want dan zou je het misschien de volgende keer gaan tegenhouden
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:19 schreef RenRen- het volgende:
My god, ik heb één domme jongen op paiq, waar ik van weet dattie dom is. Het enige wat we zeggen is hoi.
En als ik iets anders zeg, raakt hij in de war.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee, dat ik vrouwen snap.![]()
Of bepaalde. Ik ben vaak niet te snappen volgens velenquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee, dat ik vrouwen snap.![]()
Naja dat kan ook.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of bepaalde. Ik ben vaak niet te snappen volgens velen
Of gay!quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Naja dat kan ook.
Maar heb het idee wel eens vaker.
Kan ook omdat ik nogal communicatief aangelegd ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of gay!Goede spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |