Router kapotslaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:57 schreef raaavi het volgende:
Ik hebvanaf vanmorge 11 uur tot euhm.. 21:00 de tijd om een samenvatting voor AK te maken
ik begon bij paragraaf 3 van de 37. ben nu bij 6. ik doe echt iets verkeerd
Lekker op je stoel trillenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan ZIT je tenminsteAls je staat lijkt het me een stuk onprettiger.
[..]
Ja
Alsnog, of je nou staat of zit, je doet toch ongecontroleerde dingen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan ZIT je tenminsteAls je staat lijkt het me een stuk onprettiger.
[..]
Ja
Ja, maar als je staat zijn de ongecontroleerde dingen wat onprettigerquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsnog, of je nou staat of zit, je doet toch ongecontroleerde dingen?
Dáár heb je gelijk inquote:Op zondag 18 januari 2009 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar als je staat zijn de ongecontroleerde dingen wat onprettigerStel dat je omvalt. Als je op een stoel zit en klapt achterover, heb je nog een leuning
School?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dope.
Hebben jullie geen toetsweek ofseuw?
Echt niet tofquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dáár heb je gelijk in
Lang leven de spiersamentrekkingen op zo'n moment
Jupquote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Hyman het volgende:
Maar Do, hoe betaal je daar dan? met paypal ofzo?
Naja, het is op zich wel tof hoorquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:03 schreef Hyman het volgende:
Maar Do, hoe betaal je daar dan? met paypal ofzo?
Het voelt goedquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Naja, het is op zich wel tof hoor
Ik vind het wel tof om te zien en te merken.
Maar niet in het openbaar
Nee, juist niet. Gewoon je eigen rekening, en je inschrijvenquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:06 schreef Hyman het volgende:
Maar voor paypal, heb je daar geen creditcard voor nodig?
Oh handig, want mn vader heeft er geeneenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Gewoon je eigen rekening, en je inschrijven
Anders moet je me even op MSN toevoegen, dan kan ik je wel helpen als je iets moet wetenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh handig, want mn vader heeft er geeneen
Naja, valt mee hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het voelt goedMaar ziet er stom uit, ben ik van overtuigd
Heb het nooit gezien ofzo.
Je moet je rekeningnummer opgeven en dan storten ze twee hele kleine bedragen als bevestiging (3 cent ofzo )quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh handig, want mn vader heeft er geeneen
Ik hoef het niet te zienquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Naja, valt mee hoor
Het ziet er wel leuk uit, omdat dat gewoon niet te faken is.
En het laat zien wat je wat goed doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |