quote:Op zondag 18 januari 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, wat vnd je van deze, speciaal voor jou uitgezocht
Hoi Paulquote:
Jij bent zo geen betty boopquote:
Dank jequote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:38 schreef Ludootje het volgende:
* Ludootje gaat ook maar eens kijken naar een andere avatar dan.
Ik vond die zeester beter, waarom neem je niet een andere zeester dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoef hem niet te veranderen, want dat heb ik net gedaan
Ok ..quote:
Ik vond de zeester die ik had, leukerquote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond die zeester beter, waarom neem je niet een andere zeester dan?
Genoeg te vinden
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, maar maakt niet uit.quote:
Ohquote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar maakt niet uit.
Paul is zulks een sexy jongen CGquote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar maakt niet uit.
of zo iets :quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de zeester die ik had, leuker
Of ik moet er een onderschrift bij doen "dit is een zeester"
Ooo! Die je nu hebtquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zou ik graag willen, maar helaas loopt hier al een mod rond met zo'n avatar
keus genoegquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de zeester die ik had, leuker
Of ik moet er een onderschrift bij doen "dit is een zeester"
Ik vind dat ik bonuspunten krijg,quote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
<----- Deze dan? 10 punten voor wie hem raad
Heel goed!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo! Die je nu hebt
Doctor Jones
Concurrentie natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef Paul het volgende:
Snappen jullie waarom Leanne tegen Cuegirlie is?
Wat kan ik daar mee doen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heel goed!
*automatic_ 10 punten geeft + 10 bonuspunten voor snelheid!
Lekker motiverendquote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij 2500 punten mag je me een drankje aanbieden
Babequote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze moet eigenlijk ook iemand nemen
[ afbeelding ]
Truequote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Babe![]()
![]()
Qua omvang past hij wel bij mij
Ja, daar kom ik natuurlijk nooit aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, ok sorry dan
* Ludootje gaat iets beters verzinnen
Huh ? Je komt over als een slank ding maar dat is niet zo ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Babe![]()
![]()
Qua omvang past hij wel bij mij
Ehhh nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Huh ? Je komt over als een slank ding maar dat is niet zo ?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar Duimelotquote:
Ik had even een dip(je) van een weer maar ben weer "normaal"quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef MNR het volgende:
Box en Sedan zijn vandaag weer goed gemutst
Dit ben jij nietquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze is beter
Alleen herken ik mezelf zo niet
Ok ook niets mis meequote:
Pardon ? Het kan wrs wel wat meer ontopic enzo ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef MNR het volgende:
Box en Sedan zijn vandaag weer goed gemutst
En wat meer mijquote:
nee, dat mag duidelijk zijnquote:
Oo vaak wel, maar dat mag je ook gewoon zeggen hoorquote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef mrbox het volgende:
Het kan wrs wel wat meer ontopic enzo ja.
Jij bent niet zo sexyquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze is beter
Alleen herken ik mezelf zo niet
Dan mag hetquote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O en btw, ik doe het maar voor de flauwekul
Andere avatar?quote:
Dan had ik dat ook wel gedaan, maar soms is het juist wel sexyquote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo vaak wel, maar dat mag je ook gewoon zeggen hoor
even voor ik aan mn ava ga werken....quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
In hoeverre maakt lichaamsbouw iets voor jou uit ?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even voor ik aan mn ava ga werken....
stellingen doe ik aan mee he!
het maakt voor mij ongeveer 60% uit denk ik
meer dan de helft maar is niet van heel groot belang
Ik heb ook niet een voorkeur voor een bepaalde bouw alhoewel de echte gespierde bodybuilders en bierbuiken dan weer liever niet aan mij gekoppeld moeten worden.
verder is de houding van iemand wel van belang, rechtopstaan enzo. Zeker de wat langere slungels
In principe maakt het voor mij niet zo veel uit, natuurlijk heb je een bepaalde beeld van een ideale persoon maar dat wijkt toch altijd af van het werkelijkheidquote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
In hoeverre maakt lichaamsbouw iets voor jou uit ? Van je sneller op slank of mag iets gevuld zijn..
Denk dat iedereen wel een voorkeur heeft. Er moet toch een aantrekkingskracht zijn en je moet er mee kunnen doenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
In hoeverre maakt lichaamsbouw iets voor jou uit ? Van je sneller op slank of mag iets gevuld zijn..
Ik zou echt ligen als ik zou zeggen dat het me niks uitmaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja ik sta soms verrast van wat ik dan ineens aantrekkelijk vind, laatst een goth chickquote:Op zondag 18 januari 2009 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel een voorkeur heeft. Er moet toch een aantrekkingskracht zijn en je moet er mee kunnen doen
Dus in zekere zin maakt het wel uit. Al is het natuurlijk niet het belangrijkste
Ja heb ik ook last van, opeens val je voor een andere type persoon.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja ik sta soms verrast van wat ik dan ineens aantrekkelijk vind, laatst een goth chick. Ja zo iets stond nu niet echt op het lijstje van aantrekkelijke dingen. Dat heb ik dus ook wel met bouw van bepaalde dames.
Te slank is mijn ding niet, beetje stevig mag van best wel. Je moet wel wat hebben om vast te houden zeg maar... Ook weer niet té veel natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan had ik dat ook wel gedaan, maar soms is het juist wel sexy![]()
![]()
aah mooi iets voor een ontopic iets :
Lizquote:Op zondag 18 januari 2009 17:30 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja heb ik ook last van, opeens val je voor een andere type persoon.
Sommige goth chicks zijn![]()
Niet allemaal
Vervang hij voor zij en: Eensch!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lichaamsbouw maakt wat uit in het begin, het is waar je naar kijkt, maar als je iemand langer kent, gaat het minder uitmaken, dan vallen foutjes minder op en ga je iemand meer waarderen om hoe hij is.
Of minder en dan wordt hij lelijker, je beeld van iemands uiterlijk past zich vaak aan aan je beeld van iemands innerlijk.
Ik heb ooit een man ontmoet die minstens dertig kilo te zwaar was, maar ik was zo onder de indruk van zijn ogen, zijn uitstraling, dat ik dat nauwelijks zag.
Herkenbaar. Had ook een man ontmoet die te zwaar was, maar hij was zo grappig en had zo'n knap gezicht en zulke leuke ogen en zo'n leuk accent en praatte zo leuk.. dat ik dat ook allemaal anders in ging zienquote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit een man ontmoet die minstens dertig kilo te zwaar was, maar ik was zo onder de indruk van zijn ogen, zijn uitstraling, dat ik dat nauwelijks zag.
Die is toch het lekkerst!quote:
Ik heb nog steeds hetzelfde concentratieprobleemquote:
Nou weet je wat? Je hebt mazzelquote:Op zondag 18 januari 2009 17:38 schreef Nexie het volgende:
Ik heb nog steeds hetzelfde concentratieprobleem
Brownies
MNR![]()
Zag ik nou in een vorig topic dat jij van die kaartleggingen deed? Kan dat ook op afstand of alleen IRL?
![]()
Heel goedquote:
Die avatar van jou doet me aan een contactadvertentie denken..quote:
Te veel voor een student die van de stufi en bijbaantjes moet rondkomenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:45 schreef dawg het volgende:
Wat een ophef om wat ava's eigenlijk.
En mijn kebab duurt nog een uur.Het was druk.
Bestellen jullie veel als single zijnde?
Ik leech nog van mijn oudersquote:Op zondag 18 januari 2009 17:45 schreef dawg het volgende:
Wat is teveel?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Te veel voor een student die van de stufi en bijbaantjes moet rondkomen
Wat? Hoeren?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:45 schreef dawg het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef Nexie het volgende:
[..]
Die avatar van jou doet me aan een contactadvertentie denken..
"Ik ben wel lief maar kan soms ook stout zijn. Ik ben avontuurlijk maar ben ook graag thuis op de bank met een filmpje. Ik kan goed luisteren, maar ook goed praten."
Das 4 x per weekquote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Soms 40e per week, gewoon uit luiheid
Op zich vind ik het wel leuk om auto te rijden dus voor mij valt dat ook wel mee. Alleen als het echt over de 2 uur gaat is de reis vrij vermoeiend en dan wordt het moeilijk combineren met de rest van je leven, denk ik. Maar dat brengt ook wel een stukje onafhankelijkheid en rustquote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik zat dus wat te denken dat ik maar weer eens wat nieuwe mensen moet ontmoeten, als ik ze interessant vind, maakt het uiterlijk niet zoveel uit, daar kijk ik wel doorheen
Het is mij opgevallen dat mensen kennelijk meer problemen hebben met afstanden over het algemeen dan ik zelf.
En dan niet voor een keer een date, maar voor een relatie.
Je wil elkaar op een gegeven moment vaker zien dan eens in de week of in de twee weken en als je steeds 2 uur moet rijden om bij je geliefde te komen, is dat een redelijk obstakel.
Ik zelf heb altijd zoiets van: ik zie wel hoe het gaat... maar echt een lange relatie op afstand heb ik nooit gehad, dus een echt oordeel kan ik er niet over geven.
Ik zeg FRIETJES!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik zat dus wat te denken dat ik maar weer eens wat nieuwe mensen moet ontmoeten, als ik ze interessant vind, maakt het uiterlijk niet zoveel uit, daar kijk ik wel doorheen
Het is mij opgevallen dat mensen kennelijk meer problemen hebben met afstanden over het algemeen dan ik zelf.
En dan niet voor een keer een date, maar voor een relatie.
Je wil elkaar op een gegeven moment vaker zien dan eens in de week of in de twee weken en als je steeds 2 uur moet rijden om bij je geliefde te komen, is dat een redelijk obstakel.
Ik zelf heb altijd zoiets van: ik zie wel hoe het gaat... maar echt een lange relatie op afstand heb ik nooit gehad, dus een echt oordeel kan ik er niet over geven.
Het grootste probleem zit het hem denk ik in dat je het vooral moet inplannen. Het spontane van: kom van je vanavond effe langs.. dat gaat dan niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:56 schreef Nexie het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel leuk om auto te rijden dus voor mij valt dat ook wel mee. Alleen als het echt over de 2 uur gaat is de reis vrij vermoeiend en dan wordt het moeilijk combineren met de rest van je leven, denk ik. Maar dat brengt ook wel een stukje onafhankelijkheid en rust!
Grootste nadeel is wanneer er iets is, dan ben je er wel graag voor diegene (ook fysiek) en dat kan dan niet zo snel.. Daar kan ik me dan best wel druk om maken
Dit heb ik ook heel erg trouwens. Echt zin om nieuwe mensen te ontmoeten, en dat lijkt de laatste tijd een beetje stil te liggen. Jammer is dat!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Damn, 40E.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Soms 40e per week, gewoon uit luiheid
Jaaa en ook elkaar verrassen! Opeens langskomen bij iemand thuis/op het werk is er niet zomaar bij. In ieder geval niet zo vaak als normaal. Misschien is het dan echter wel extra speciaal wanneer je iemand verrast, juist omdat diegene weet hoeveel moeite er achter zitquote:Op zondag 18 januari 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het grootste probleem zit het hem denk ik in dat je het vooral moet inplannen. Het spontane van: kom van je vanavond effe langs.. dat gaat dan niet.
Ga daten met JB dan, het ligt er al dik genoeg op dat je dat wilt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook heel erg trouwens. Echt zin om nieuwe mensen te ontmoeten, en dat lijkt de laatste tijd een beetje stil te liggen. Jammer is dat!
Same.. Maar om nou op iedereen op straat zo maar af te stappenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook heel erg trouwens. Echt zin om nieuwe mensen te ontmoeten, en dat lijkt de laatste tijd een beetje stil te liggen. Jammer is dat!
Dat is vooral irritant hoewel als je kan blijven overnachten is dat probleem al stukken minderquote:Op zondag 18 januari 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het grootste probleem zit het hem denk ik in dat je het vooral moet inplannen. Het spontane van: kom van je vanavond effe langs.. dat gaat dan niet.
Ff vraagje tussendoor: jij was toch met een meid, of had een beginnende relatie?quote:
Alleen lastig in het begin om elkaar een beetje goed te leren kennen enzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:59 schreef Nexie het volgende:
Jaaa en ook elkaar verrassen! Opeens langskomen bij iemand thuis/op het werk is er niet zomaar bij. In ieder geval niet zo vaak als normaal. Misschien is het dan echter wel extra speciaal wanneer je iemand verrast, juist omdat diegene weet hoeveel moeite er achter zit
Overnachten is ook niet altijd een optie hequote:Op zondag 18 januari 2009 17:59 schreef mrbox het volgende:
Dat is vooral irritant hoewel als je kan blijven overnachten is dat probleem al stukken minder
Hoezo niet door de weeks ? Je kan 's avonds ook gaan slapen he. En vroeg opstaan en samen vertrekken is dan toch ook een optiequote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Overnachten is ook niet altijd een optie heZeker niet doordeweeks.
2 uur reizen.. 8uur beginnen, is 6 uur de treinquote:Op zondag 18 januari 2009 18:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo niet door de weeks ? Je kan 's avonds ook gaan slapen he. En vroeg opstaan en samen vertrekken is dan toch ook een optie
Klopt, klopt. Soms heb je gewoon van die periodes, denk ik. Ik heb ook periodes dat ik opeens een hele serie nieuwe mensen leer kennen. Ik ben alleen wel bang dat dit steeds minder wordt naarmate je ouder wordt. Dat je dan toch een beetje in een vast patroon komt en daardoor een vaste groep mensen tegenkomt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same.. Maar om nou op iedereen op straat zo maar af te stappen
Zo alsof je ineens alle hechtingen uit een net dichtgenaaide open wond trekt. En bedankt!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ff vraagje tussendoor: jij was toch met een meid, of had een beginnende relatie?
Ik weet niet hoe oud/jong je nu bent. Maar je komt vaak wel in een ritme te zitten en dat zou je moeten doorbreken dan. Of gewoon sociale zaken naast werk/prive hebben dat het blijft leven.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Nexie het volgende:
Klopt, klopt. Soms heb je gewoon van die periodes, denk ik. Ik heb ook periodes dat ik opeens een hele serie nieuwe mensen leer kennen. Ik ben alleen wel bang dat dit steeds minder wordt naarmate je ouder wordt. Dat je dan toch een beetje in een vast patroon komt en daardoor een vaste groep mensen tegenkomt.
Natuurlijk kun je dit zelf tegengaan, maar ik denk dat het wel steeds zwaarder wordt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik kan op mn werk gemakkelijk vragen of ik een paar uurtjes laten mag beginnen, meestal is dat geen probleem.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 uur reizen.. 8uur beginnen, is 6 uur de treinWeet niet of ze zo vroeg rijden
En komt diegene uit eindhoven ofzo, das is het helemaal geen optie(dat haal je nooit dan)
Awwquote:Op zondag 18 januari 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spontaan even langsgaan is idd lastig, maar ik ben dan wel zo dat ik dat zou doen
Ook als het twee uur reizen is.
Alleen als ie dan niet thuis is is dat vervelend (moet ie me de sleutel maar gevenGa ik wel op de bank een filmpje kijken en in bed liggen, kan ie tegen me aankruipen als ie thuis is )
Dat was niet mijn intentie. Sozquote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo alsof je ineens alle hechtingen uit een net dichtgenaaide open wond trekt. En bedankt!![]()
Uhu dat heb ik opzich ook wel. Maar wou alleen duidelijk maken dat het niet altijd een optie isquote:Op zondag 18 januari 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan op mn werk gemakkelijk vragen of ik een paar uurtjes laten mag beginnen, meestal is dat geen probleem.
Dus dan zou ik zomaar tegelijk met mnde deur uit kunnen gaan
Q, kom jij ook naar de Derrick trouwens?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]Nieuwe mensen
.
Geen problemen mee hier.
Nee, dat wil ie zelf. Ik constateer alleen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dawg, wil je me nu aan Nexie koppelen?
niet altijd nee, maar af en toe is ook leukquote:Op zondag 18 januari 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhu dat heb ik opzich ook wel. Maar wou alleen duidelijk maken dat het niet altijd een optie is
Hij geeft volgens mij aan dat Nexie zich aan jou wil koppelenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dawg, wil je me nu aan Nexie koppelen?
Ben nu 22, dus het is nog geen groot probleem. Ook bij veel hobby's/sporten is het toch vaak een beetje dezelfde groep waar je in terecht komt. Dus zul je zelf wat dingen moeten ondernemen, ik denk dat van die cursusdagen en dergelijke daar heel leuk voor zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud/jong je nu bent. Maar je komt vaak wel in een ritme te zitten en dat zou je moeten doorbreken dan. Of gewoon sociale zaken naast werk/prive hebben dat het blijft leven.
Ik zend blijkbaar rare signalen uit over dit digitale mediumquote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat wil ie zelf. Ik constateer alleen.
Nee, eerst wonden optrekken en dan het slachtoffer bloedend achter laten?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat was niet mijn intentie. Soz
Zal er verder niet naar vragen
Slank dingquote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel een aantal jarenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ben nu 22, dus het is nog geen groot probleem. Ook bij veel hobby's/sporten is het toch vaak een beetje dezelfde groep waar je in terecht komt. Dus zul je zelf wat dingen moeten ondernemen, ik denk dat van die cursusdagen en dergelijke daar heel leuk voor zijn.
Ik voel me oudquote:
Jaaaa. Ik wil ook nog een keertje zo'n strandvakantie doen, hoewel dat toch steeds minder interessant wordt vind ik. Ook daar leer je nogal wat mensen kennen. Alleen jammer dat het nu zo stil ligt zeg. Maar begin binnenkort met stage dus dat is ook meteen een hele groep nieuwe mensen. Het einde is in zichtquote:Op zondag 18 januari 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel een aantal jaren
28quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Eind 20 of zo?
Een strandvakantie? Dat is gewoon liggen en zonnen toch? Weinig contactquote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaaaa. Ik wil ook nog een keertje zo'n strandvakantie doen, hoewel dat toch steeds minder interessant wordt vind ik. Ook daar leer je nogal wat mensen kennen. Alleen jammer dat het nu zo stil ligt zeg. Maar begin binnenkort met stage dus dat is ook meteen een hele groep nieuwe mensen. Het einde is in zicht
Ik over een maand twee weken ook! Dus wat zeg je ervan Brownie?quote:
Nah ik bedoelde meer strand/alcohol/geen cultuur vakantiequote:Op zondag 18 januari 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een strandvakantie? Dat is gewoon liggen en zonnen toch? Weinig contact
Genoeg mogelijkheden nog in je leven dus
Dus je wil gewoon een keer naar Spanje of Griekenland en daar los gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 18:18 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nah ik bedoelde meer strand/alcohol/geen cultuur vakantie
Ik begin me wel klein beetje oud te voelen op zo'n vakantie hoor, toch veel 18-jarigen. En je wilt toch wat meer van de wereld gaan zien op den duur.
In haar kelder?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze heeft het lichaam van een 20 jarige.
Dit jaar wellicht nog wel ja. Gewillige meisjes zijn vaak niet zo leuk dus daar ga ik niet voorquote:Op zondag 18 januari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus je wil gewoon een keer naar Spanje of Griekenland en daar los gaanAchja genoeg gewillige meisjes dan
Omgquote:
Nop.. ga nooit op vakantiequote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dit jaar wellicht nog wel ja. Gewillige meisjes zijn vaak niet zo leuk dus daar ga ik niet voorMaar het is altijd wel ontzettend leuk uitgaan en er zitten ook wel leuke meiden tussen natuurlijk.
Hebben jullie nog tips voor een goede locatie?
en dank je...quote:Op zondag 18 januari 2009 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Nooit? Helemaal geen behoefte aan of gewoon geen mogelijkheid toe gehad?quote:
Uhm.. tot m'n 12e wel altijd op vakantie geweest.. maar wanneer de tijd kwam dat je niet meer met je ouders wil nooit meer echt gegaan (1 of 2x wel een weekje) Dusja.. zonder vrienden om mee te gaan kom je niet ver. En allene op vakantie vind ik ook niksquote:Op zondag 18 januari 2009 18:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nooit? Helemaal geen behoefte aan of gewoon geen mogelijkheid toe gehad?
Ik ging vroeger ook niet vaak overigens, met m'n ouders af en toe ergens dicht bij huis (Center Parks en dergelijke). Alleen afgelopen 3 jaar met vrienden/vriendinnen. Wel leuk, maar uiteindelijk heb ik dus ook nog steeds vrijwel niks van de wereld gezien
Ik was ongeveer een maand geleden helemaal avontuurlijk bezig. Ik wil misschien nog iets anders gaan studeren hierna en had een opleiding gezien met verplicht 1 jaar in het buitenland studeren. Dan zie je dus wel wat van een ander land, alleen de opleiding lijkt me vrij specifiek en met weinig baankans, dus ik ga waarschijnlijk toch voor zekerheid in de toekomst in plaats van 1 avontuurlijk jaar (en in totaal 5 jaar aan opleiding).
Maar ben wel benieuwd wat er daarbuiten allemaal nog meer is
Geen vrienden om mee te gaan? Dat is inderdaad wel jammer. Alleen gaan zou ik ook wel moeilijk vinden ja, misschien zo'n groepsreis doen. Dan is iedereen alleen (of staat in ieder geval open voor nieuwe mensen). Ook wel een goede manier om nieuwe mensen te leren kennen maar je hebt wel veel lef nodigquote:Op zondag 18 januari 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. tot m'n 12e wel altijd op vakantie geweest.. maar wanneer de tijd kwam dat je niet meer met je ouders wil nooit meer echt gegaan (1 of 2x wel een weekje) Dusja.. zonder vrienden om mee te gaan kom je niet ver. En allene op vakantie vind ik ook niksBen ook niet zo heel geintresseerd in andere landen/cultuur. Dus voor mij zou het meer gewoon weg zijn van huis enzo.
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 18 januari 2009 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Idd wel eens over zo'n groepreis zitten denken. Maar weet niet of dat iets voor mij isquote:Op zondag 18 januari 2009 18:34 schreef Nexie het volgende:
Geen vrienden om mee te gaan? Dat is inderdaad wel jammer. Alleen gaan zou ik ook wel moeilijk vinden ja, misschien zo'n groepsreis doen. Dan is iedereen alleen (of staat in ieder geval open voor nieuwe mensen). Ook wel een goede manier om nieuwe mensen te leren kennen maar je hebt wel veel lef nodig
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
Stelling: welke onzekerheden komen jullie bij jezelf tegen als single?
bedoel bijvoorbeeld, denk je dat je niet aantrekkelijk genoeg bent? Yup
heb je het idee dat je een ander niet genoeg kan bieden (op welk gebied dan ook)? Dat ook
heb je het gevoel dan je een verwachtingspatroon niet kan waarmaken? Yup
en noem maar op
of heb je er helemaal geen moeite mee en vind je jezelf helemaal de man of vrouw! Totaal niet
Ik heb volgens mij problemen op al die puntenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
bedoel bijvoorbeeld, denk je dat je niet aantrekkelijk genoeg bent?
heb je het idee dat je een ander niet genoeg kan bieden (op welk gebied dan ook)?
heb je het gevoel dan je een verwachtingspatroon niet kan waarmaken?
en noem maar op
of heb je er helemaal geen moeite mee en vind je jezelf helemaal de man of vrouw!
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij problemen op al die punten.
Aangenaamquote:Op zondag 18 januari 2009 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij problemen op al die punten.
Is niks ook een antwoord? Of ben je dan arrogant?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
heb je het idee dat je een ander niet genoeg kan bieden (op welk gebied dan ook)?
en noem maar op
of heb je er helemaal geen moeite mee en vind je jezelf helemaal de man of vrouw!
Hmm, even R&P modequote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
en noem maar op
Zou niet weten wat ik er meer van moet maken. Laag zelfbeeld, weinig zelfvertrouwen.. Denken weinig te kunnen bieden.. in iedergeval geen idee wat voor toegevoegde waar ik kan bieden.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
jullie mogen er best dieper op in gaan hoor
Onzekerheden? Het boeit me op het moment echt geen bal of ik single ben of niet dus tja, das wat anders volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
en noem maar op
op welke gebieden?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik er meer van moet maken. Laag zelfbeeld, weinig zelfvertrouwen.. Denken weinig te kunnen bieden.. in iedergeval geen idee wat voor toegevoegde waar ik kan bieden.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
Naast onderstaande soms het gevoel van "wat is er mis met mij" als het even tegen zit. Ook door gebrek aan ervaring beetje angst dat je niet weet hoe je met bepaalde aspecten ervan om moet gaan.
Oh ja en grote angst dat het uberhaupt niet voor me is weggelegd of zo. Elke keer als iemand in de buurt komt gaat het op een of andere manier mis, of kap ik het zelf af oid
Hmm heb ik soms wel. Het ene moment kijk je in de spiegel en denk je hell yeah, en het volgende moment voel je jezelf ontzettend onaantrekkelijk
Nee dat niet, ik denk dat ik wel veel te bieden heb.
Daar kan ik me ook niet echt druk om maken
Soms zeker wel, soms ook zeker niet. Wisselt heel erg.
Heb eigenlijk niet heel veel behoefte om er uitgebreid te bespreken op het forum. Maar of ik er iets aan doe? Ik weet dat ik het zelf in de hand heb met veel zaken. Maar kan het wel met een nee beantwoorden. Hoe slecht ook.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:
op welke gebieden?
nu ben ik het natuurlijk niet eens met jouw mening over jezelf, maar dat hoor je zeker weten vaker
maar probeer je er ook bv wat aan te doen of zoiets?
trouwens ik ga dalijk zelf ook mee kletsen maar ben eerst benieuwd naar meningen en verhalen van anderen
ok prima, duidelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niet heel veel behoefte om er uitgebreid te bespreken op het forum. Maar of ik er iets aan doe? Ik weet dat ik het zelf in de hand heb met veel zaken. Maar kan het wel met een nee beantwoorden. Hoe slecht ook.
vanwaar t dipje?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok prima, duidelijk
is ook geen makkelijke vraag die ik stel
zit gewoon midden in een soort van dipje en dan ga ik dit soort vragen stellen haha
Moet ik je even helpen met je ava?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok prima, duidelijk
zit gewoon midden in een soort van dipje en dan ga ik dit soort vragen stellen haha
Op anderen reflecteren is een beproefde techniek die ik zelf ook in soortgelijke situaties gebruikt hebquote:Op zondag 18 januari 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok prima, duidelijk
Ik kan me voorstellen dat je dat soort gedachten hebt met kinderen, maar ik denk wel dat als je dan iemand tegenkomt, dat het ook echt meteen een goeie is. Dat je meteen weet wat je aan iemand hebt en zo. Want het eist wel een stukje volwassenheid en inzet om de harten van die kinderen te winnen, en dat ie dat voor je over heeft zegt wel iets over hem denk ik. Een soort natuurlijke testquote:Op zondag 18 januari 2009 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind mezelf aantrekkelijk genoeg, ik heb alleen wel het gevoel dat ik qua opleiding en inkomen niet genoeg te bieden heb. En ik zit vast aan de kindjes, dus in die zin ben ik idd wel eens bang dat ik niet aan de verwachtingen zou kunnen voldoen.
Maar ik ben intelligent, sta voor veel dingen open en heb heel veel voor mensen over.
de obstakels die ik zie, zien zij vast ook wel, maar als ze daar doorheen kunnen en willen kijken, zien ze wel dat ik echt wel de moeite waard ben
Denk het niet. Heel misschien.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 18:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Q, kom jij ook naar de Derrick trouwens?
Ik denk bij jouw ava steeds aan de ava van iemand anders.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op anderen reflecteren is een beproefde techniek die ik zelf ook in soortgelijke situaties gebruikt heb
Hoi.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik zat dus wat te denken dat ik maar weer eens wat nieuwe mensen moet ontmoeten
Wie is dat dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk bij jouw ava steeds aan de ava van iemand anders.
Nl deze: [ afbeelding ]
door een opmerking van iemand in dit topic die mij weer aan het denken zette aan het enige aan mijzelf wat mij enorm onzeker maaktquote:
Ik weet toch helemaal niet wat er aan de hand is? Het is dus blijkbaar over?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, eerst wonden optrekken en dan het slachtoffer bloedend achter laten?![]()
Zonder mij? Doubt it. Daarbij ben ik een beetje aan de oude kant voor de Derrick.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 18:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat een kei-gezellig feestje!
Jij bent juist de ideale leeftijd voor de Derrickquote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonder mij? Doubt it. Daarbij ben ik een beetje aan de oude kant voor de Derrick.
Dat klopt. de kinderen hoeven geen probleem te zijn, maar een pré is het voor vrijwel geen enkele man...quote:Op zondag 18 januari 2009 18:53 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat soort gedachten hebt met kinderen, maar ik denk wel dat als je dan iemand tegenkomt, dat het ook echt meteen een goeie is. Dat je meteen weet wat je aan iemand hebt en zo. Want het eist wel een stukje volwassenheid en inzet om de harten van die kinderen te winnen, en dat ie dat voor je over heeft zegt wel iets over hem denk ik. Een soort natuurlijke test
Zoals je al zegt in je tweede paragraaf is opleiding/inkomen geen indicatie over intellect en dat laatste is veel belangrijker vind ik. Dat je werk leuk is, is ook belangrijk trouwens. Overigens vind ik dat je gewoon voor jezelf moet kunnen zorgen en dat blijkt wel te lukken. Kijk, ik leer graag en dat kost me nu veel geld dus ik zal waarschijnlijk flink wat schulden af moeten gaan lossen wanneer ik klaar ben. Maar ik heb dan zoiets van dat is mijn keuze geweest en de gevolgen zijn dan ook voor mij. Ik ga echt niet verwachten dat wanneer ik iemand ontmoet, zij daarin bij moet dragen of zo.
het wordt hartstikke leuk ook zonder jou!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonder mij? Doubt it. Daarbij ben ik een beetje aan de oude kant voor de Derrick.
Wat zei ik?!?!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
door een opmerking van iemand in dit topic die mij weer aan het denken zette aan het enige aan mijzelf wat mij enorm onzeker maakt
niet jijquote:
Wat zei jij?!?!?!!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:58 schreef PrincePolly het volgende:
* PrincePolly slaat zichzelf voor zijn hoofd
Je moet ook niet te serieus over dingen denken hier.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet jij
en was ook niet persoonlijk tegen mij
gewoon een soort trigger als het ware moet je maar denken
Die kom je idd af en toe tegen. Niet altijd even makkelijk om je ervan af te sluiten ook al is het niet persoonlijk bedoeltquote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet jij
dat was dan ook een grapje, zie PIquote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet jij
Er zullen wel mannen zijn, die anders wel interesse hadden, die nu afhaken inderdaad. Maar ach, er blijven er vast nog genoeg overquote:Op zondag 18 januari 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt. de kinderen hoeven geen probleem te zijn, maar een pré is het voor vrijwel geen enkele man...
Ik kan voor mezelf zorgen, ik ben dan ook niet ontevreden, gewoon af en toe onzeker, maar dat heeft iedereen en dat is ook normaal, ook in een relatie.
Ja, en?quote:
zegt sedanquote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet te serieus over dingen denken hier.
Ach, ik zal je niks kwalijk nemen mocht het gebeuren. Ik vind het nog steeds wel een coole avaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en?
die avas doen me gewoon aan elkaar denken, wil je steeds Levi noemen
Ja, dat zijn ze zeker. en ik neem het de mannen die afhaken niet kwalijkquote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Er zullen wel mannen zijn, die anders wel interesse hadden, die nu afhaken inderdaad. Maar ach, er blijven er vast nog genoeg overDe kids zijn de moeite wel waard toch?
Ja dat klopt wel, ik denk dat die onzekerheid ook wel helpt. Zodra de onzekere bui voorbij is heb je weer nieuwe waardering voor wat je hebt bereikt en hoe het ervoor staat.
Het moet alleen wel bij een bui blijven natuurlijk
ik wordt ook alleen met een reden onzeker, iedereen denk ik!?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was dan ook een grapje, zie PI
Maar ik ken het.
Sommige mensen doen dat bij mij, die maken me onzeker.
Meestal met reden
nee, ik bedoel dat er meestal wel een gegronde reden is dat ik van bepaalde mensen onzeker word.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wordt ook alleen met een reden onzeker, iedereen denk ik!?
maar ok duidelijk dat iedereen wel eens onzeker is en de een meer dan de ander.
Ja nou niet dan? Lekker scheef voorbeeld ookquote:Op zondag 18 januari 2009 19:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zegt sedan
ik denk ook niet overal serieus over
maar als jij bv vroeger een ouwe tante gehad hebt die jou altijd keihard in je wang kneep en die vrouw had een soort roze achtige haar.
en je leest dan hier iets over roze haar dan kan je opeens terug denken aan die tante en je dat een creepy gevoel geven toch
om maar een belachelijk niet serieus voorbeeld te geven
Is er écht een reden om onzeker te worden? Ik heb wel eens geleerd dat als je twijfels en onzekerheid voelt, de eerste vraag die je jezelf moet stellen is "Is het écht waar wat ik denk?". Denk daar eens goed over na, en je zult zien dat in 80% van de gevallen je alleen jezelf gek zit te maken. Bij die overige 20% kan je je dan de vraag wat je überhaupt met dat gevoel aan wil. Is het iets dat in je persoonlijke invloedssfeer ligt (het overgrote merendeel), kan je er mee aan de slag. Dan hou je van die overige 20% nog maar een heel klein beetje over om je onzeker over te voelen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wordt ook alleen met een reden onzeker, iedereen denk ik!?
maar ok duidelijk dat iedereen wel eens onzeker is en de een meer dan de ander.
Nee ik vind hem wel goed zo.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi allemaal !
Ja princepolly kan jij niet een andere usericoon doen ofzo ?
En wie zegt dat wij dat vinden?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee ik vind hem wel goed zo.
Al heb ik er wel eens over nagedacht om een kloon aan te maken met fobo (en mijn eigen foto's erop dus) en dus andere avatar, maar wel mezelf te blijven.
Beetje laat maar was ff eten en vond het wel interessantquote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
en noem maar op
Ik weet wat anderen ervan vinden: afschuwelijkquote:
Dit is een complimentquote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Echt serieus princepolly ... ik weet dat ik geen smaak heb... maar jij slaat alles !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Natuurlijk ga jij nog iemand vinden Boxquote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef mrbox het volgende:
Beetje laat maar was ff eten en vond het wel interessant![]()
Welke onzekerheden bij het single zijn :Of ik uberhaupt nog wel iemand ga vinden die met mij kan leven. Niet genoeg te bieden heb, ja dan vooral op sociaal vlak. Daarin moet ik nog wat groeien en niet te moeilijk doen ![]()
Vraag me eigenlijk vooral af waarom het toch elke keer fout gaat en of ik dat nog wel kan ombuigen.
Hehe.. thanksquote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
MNR je hebt soms best goede reacties
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet in je bol laten stijgen![]()
Soms!
Dat blijf ik mezelf ook altijd voorhoudenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:23 schreef MNR het volgende:
[..]
En op zich gaat het niet fout. Als het niet lukt is het gewoon omdat er iemand anders rondloopt die beter bij je past oftewel dat de persoon op dat moment niet goed genoeg voor is jou is
wordj je daar niet depressief van?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat blijf ik mezelf ook altijd voorhouden
Op zich zit daar waarschijnlijk ook wel een kern van waarheid in, want achteraf gezien blijken die mensen waarmee het niet lukt vaak toch tegen te vallen, wanneer de roze bril af gaat.
Maar ik kan je theorie pas bevestigen als ik die andere persoon tegenkom, natuurlijk
Wat ik zelf ook veel doe is leven in mogelijkheden/verleden. Daar probeer ik nu wel op te letten. Van die "wat als ik gisteren wel iets tegen haar had gezegd" dingen.
Die zijn altijd tricky, want je schiet er niks mee op. Want je weet gewoon niet hoe het anders zou zijn gelopen. Al kun je er wel een beetje wat van leren.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef Nexie het volgende:
Wat ik zelf ook veel doe is leven in mogelijkheden/verleden. Daar probeer ik nu wel op te letten. Van die "wat als ik gisteren wel iets tegen haar had gezegd" dingen.
Niets mis met mogelijkheden zien, ook al zie je ze pas "te laat". Daardoor leer je de ook mogelijkheden zien op het moment dat ze zich aandienenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Op zich zit daar waarschijnlijk ook wel een kern van waarheid in, want achteraf gezien blijken die mensen waarmee het niet lukt vaak toch tegen te vallen, wanneer de roze bril af gaat.
Maar ik kan je theorie pas bevestigen als ik die andere persoon tegenkom, natuurlijk
Daarom moet je ze dus van de positieve kant bekijken en kijken wat je de volgende keer in zo'n situatie gaat doen!quote:
Jaaa, vandaar dat ik mezelf heb voorgenomen dat niet meer te doen. En dat lukt ook wel goed.quote:
Waarom vraag je jezelf dat af?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef Nexie het volgende:
Veel te veel nadenken allemaalquote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daarom moet je ze dus van de positieve kant bekijken en kijken wat je de volgende keer in zo'n situatie gaat doen!
Jij bent wel een lieve schatquote:Op zondag 18 januari 2009 19:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Natuurlijk ga jij nog iemand vinden Box
Vertel?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaaa, vandaar dat ik mezelf heb voorgenomen dat niet meer te doen. En dat lukt ook wel goed.
Behalve dat er gister echt iemand was waar ik iets tegen moest zeggen. Maar zij begon met kijken en zo dus toen werd het een principe kwestie
Ja, maar je zegt net ook dat je dat doet, alleen dan van de negatieve kant ("Ik had moeten..." in plaats van "Ik ga ...")quote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef Lixi het volgende:
[..]
Veel te veel nadenken allemaaldaar ga ik niet aan beginnen, dan maar single
dankje voor je reactie zoiets bedoel ik nou met er een beetje op in gaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje laat maar was ff eten en vond het wel interessant![]()
Welke onzekerheden bij het single zijn :Of ik uberhaupt nog wel iemand ga vinden die met mij kan leven. Niet genoeg te bieden heb, ja dan vooral op sociaal vlak. Daarin moet ik nog wat groeien en niet te moeilijk doen ![]()
Vraag me eigenlijk vooral af waarom het toch elke keer fout gaat en of ik dat nog wel kan ombuigen. Of d'r ooit een dame mij woest aantrekkelijk gaat vinden ![]()
en wat is het?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond. Allemaal.
Ik heb ook een nieuwe ava.
Que?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt net ook dat je dat doet, alleen dan van de negatieve kant ("Ik had moeten..." in plaats van "Ik ga ...")
Vriend van me zei dat altijd hardop tegen mij als ie weer een keer niet op een meisje af was gelopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef Nexie het volgende:
Van die "wat als ik gisteren wel iets tegen haar had gezegd" dingen.
Denk dat het meer ergernis is dan echt wensen dat het weer was zoals voorheen, of zoals het zou zijn gelopen in een andere situatie. Ergernis over je eigen handelen dan, bedoel ik. En dat is misschien wel goed zolang je er niet te lang over doet en er je les uit trektquote:
sja en mij ging t om die 20.... nee tis voor mij 10% die geheel gegrond isquote:Op zondag 18 januari 2009 19:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is er écht een reden om onzeker te worden? Ik heb wel eens geleerd dat als je twijfels en onzekerheid voelt, de eerste vraag die je jezelf moet stellen is "Is het écht waar wat ik denk?". Denk daar eens goed over na, en je zult zien dat in 80% van de gevallen je alleen jezelf gek zit te maken. Bij die overige 20% kan je je dan de vraag wat je überhaupt met dat gevoel aan wil. Is het iets dat in je persoonlijke invloedssfeer ligt (het overgrote merendeel), kan je er mee aan de slag. Dan hou je van die overige 20% nog maar een heel klein beetje over om je onzeker over te voelen.
De mijne was beterquote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond. Allemaal.
Ik heb ook een nieuwe ava.
Jij zegt dat het je teveel energie kost om er over na te denken. Maar dat doe je (schijnbaar) dus toch, en daar wordt je depressief van. Die energie die je dus nu steekt in het piekeren zou je dus ook kunnen steken in de mogelijkheden, als ik mezelf zo duidelijker uitdrukquote:
En? Levert het je ook iets op?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Denk dat het meer ergernis is dan echt wensen dat het weer was zoals voorheen, of zoals het zou zijn gelopen in een andere situatie. Ergernis over je eigen handelen dan, bedoel ik. En dat is misschien wel goed zolang je er niet te lang over doet en er je les uit trekt
De orginele cover van een Dream Theater album. Helaas moesten ze dat veranderen vanwege een klein incidentje in New York.quote:
Ik pieker niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij zegt dat het je teveel energie kost om er over na te denken. Maar dat doe je (schijnbaar) dus toch, en daar wordt je depressief van. Die energie die je dus nu steekt in het piekeren zou je dus ook kunnen steken in de mogelijkheden, als ik mezelf zo duidelijker uitdruk
Hehe, mooi man! En stapt ie nu tegenwoordig op een meid af?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:33 schreef Feitosa het volgende:
Vriend van me zei dat altijd hardop tegen mij als ie weer een keer niet op een meisje af was gelopen.
Dat heb ik hem toch ff afgeleerd. ik zei hem dat ie OF op haar af moest stappen OF zijn bek dichthouden , want anders had ie het 3 weken later nog over die meid. Wat werd ik daar gek van zeg .
Damn , wat barst ik van de energie de laatste tijd.![]()
ahzo okquote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De orginele cover van een Dream Theater album. Helaas moesten ze dat veranderen vanwege een klein incidentje in New York.
Nee hoor, ik hou gewoon lekker de mijne. Kan me voorstellen dat mensen denken dat ik een dame ben, maar ja, boeiend, ze zien aan m'n fobo wel dat ik geen vrouwtje ben.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft iedereen opeens een nieuwe ava ofzo? Ik herken bijna niemand meer.
Dat is jouw mening. Ik vind deze leuker dan die van jouw.quote:
hee zeg!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje voor je reactie zoiets bedoel ik nou met er een beetje op in gaan.
Is leven met jou zo vreselijk moeilijk?
dat niet te moeilijk doen heb je helemaal gelijk in, het heeft zijn charmes maar er zijn grenzen natuurlijkhet feit dat je merkt dat dit in de weg kan staan is al de eerste stap toch!
vast en zeker, de vraag is alleen of jij die dame dan ook woestaantrekkelijk vind
Nou ja, als mensen zo bij/tegen je gaan dansen of de hele tijd kijken en dan niks zeggen, dan vind ik dat omdat zij begonnen het toch aan hen is!quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, mooi man! En stapt ie nu tegenwoordig op een meid af?
Heb jij trouwens al voor jezelf uitgemaakt hoe je het gaat doen met de meid over wie je het gisteren had?
Samenvatting: ze kwam bij je dansen en zei niks terwijl jij vindt dat ze dat wel had moeten doen?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen zo bij/tegen je gaan dansen of de hele tijd kijken en dan niks zeggen, dan vind ik dat omdat zij begonnen het toch aan hen is!
Dit is eigenlijk enorm hypocriet omdat ik zelf ook niks durf haha, en ik overdrijf ook wel hoor. Ik vind het alleen wel irritant als iemand zo half met je staat te dansen, maar half toch ook niet, maar eigenlijk gewoon verlangt dat je iets gaat zeggen. Maar als je toch al zoveel stappen neemt, zeg dan ook gewoon wat weet je wel?
ja ja jij ook bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hee zeg!
Ik had ook al serieus antwoord gegeven
Zitten we in hetzelfde stadium op t momentquote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , ben er nu wel uit. Ga wel met andere dames om , maar geen sex e.d.
Hehe. Ik vind het altijd eng als iemand in 1 keer zo dichtbij komt.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:
Nou ja, als mensen zo bij/tegen je gaan dansen of de hele tijd kijken en dan niks zeggen, dan vind ik dat omdat zij begonnen het toch aan hen is!
Dit is eigenlijk enorm hypocriet omdat ik zelf ook niks durf haha, en ik overdrijf ook wel hoor. Ik vind het alleen wel irritant als iemand zo half met je staat te dansen, maar half toch ook niet, maar eigenlijk gewoon verlangt dat je iets gaat zeggen. Maar als je toch al zoveel stappen neemt, zeg dan ook gewoon wat weet je wel?
Dattumquote:
Zij zijn wss al blij dat zie die eerste stappen hebben durven te zetten.. en hopen dan dat jij die cruciale durft te zetten.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Je hebt ook geen sex met andere vrouwen?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zitten we in hetzelfde stadium op t moment
Hmm soms wel, dan ontdek je dat je iets gewoon totaal verkeerd aanpakt en houd je daar in de toekomst rekening mee. Maar vaak blijf je er te lang in hangen en dat is gewoon slecht.quote:
En wat denk je dat dat onzekere gevoel jou wil zeggen? Helpt het je om er lang bij stil te staan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja en mij ging t om die 20.... nee tis voor mij 10% die geheel gegrond is
Ja, dat toevallig welquote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je hebt ook geen sex met andere vrouwen?
Check, you're like mequote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Nexie het volgende:
[..]
Overigens kom ik nonverbaal best arrogant over in een kroeg en dergelijke, denk ik. Net of ik mensen op afstand wil houden. Naar iemand kijken is leuk, en bekeken worden ook, maar vanaf daar wordt het eng voor mij lijkt wel
Terwijl ik mij in andere situaties prima red wat dat betreft, ook in nieuwe groepen en zeker in vriendengroepen. Dan ben ik de entertainer, zeg maar
Nou ja heel moeilijk ben ik ook weer niet denk ik, soms heb ik gewoon ff wat tegen geluid nodigquote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje voor je reactie zoiets bedoel ik nou met er een beetje op in gaan.
Is leven met jou zo vreselijk moeilijk?
dat niet te moeilijk doen heb je helemaal gelijk in, het heeft zijn charmes maar er zijn grenzen natuurlijkhet feit dat je merkt dat dit in de weg kan staan is al de eerste stap toch!
vast en zeker, de vraag is alleen of jij die dame dan ook woestaantrekkelijk vind
Bij het gebrek aan beterquote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoi tijn !
En mr.Box vanwaar die avatar eigenlijk ?
Ja in principe wel, hoewel het bij deze nog wel meeviel. Ze danste nog niet echt "met mij" of zo. Ik had een keer dat ik me opeens in een groep vreemden bevond, ik kneep 'm daar echt hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 19:38 schreef Lixi het volgende:
[..]
Samenvatting: ze kwam bij je dansen en zei niks terwijl jij vindt dat ze dat wel had moeten doen?
nee maar ik sta er soms wel bij stilquote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En wat denk je dat dat onzekere gevoel jou wil zeggen? Helpt het je om er lang bij stil te staan?
Weet je hoe zonde dat is. Wij zouden elkaar dus al nooit spreken in een kroeg situatiequote:
Ik denk dat Iedereen wel van die momenten heeftquote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar ik sta er soms wel bij stil
normaal gesproken ook niet, gewoon heel afentoe komt het even de kop omsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |