quote:Op zondag 18 januari 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, wat vnd je van deze, speciaal voor jou uitgezocht
Hoi Paulquote:
Jij bent zo geen betty boopquote:
Dank jequote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:38 schreef Ludootje het volgende:
* Ludootje gaat ook maar eens kijken naar een andere avatar dan.
Ik vond die zeester beter, waarom neem je niet een andere zeester dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoef hem niet te veranderen, want dat heb ik net gedaan
Ok ..quote:
Ik vond de zeester die ik had, leukerquote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond die zeester beter, waarom neem je niet een andere zeester dan?
Genoeg te vinden
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, maar maakt niet uit.quote:
Ohquote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar maakt niet uit.
Paul is zulks een sexy jongen CGquote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar maakt niet uit.
of zo iets :quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de zeester die ik had, leuker
Of ik moet er een onderschrift bij doen "dit is een zeester"
Ooo! Die je nu hebtquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zou ik graag willen, maar helaas loopt hier al een mod rond met zo'n avatar
keus genoegquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de zeester die ik had, leuker
Of ik moet er een onderschrift bij doen "dit is een zeester"
Ik vind dat ik bonuspunten krijg,quote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
<----- Deze dan? 10 punten voor wie hem raad
Heel goed!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo! Die je nu hebt
Doctor Jones
Concurrentie natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef Paul het volgende:
Snappen jullie waarom Leanne tegen Cuegirlie is?
Wat kan ik daar mee doen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heel goed!
*automatic_ 10 punten geeft + 10 bonuspunten voor snelheid!
Lekker motiverendquote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij 2500 punten mag je me een drankje aanbieden
Babequote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze moet eigenlijk ook iemand nemen
[ afbeelding ]
Truequote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Babe![]()
![]()
Qua omvang past hij wel bij mij
Ja, daar kom ik natuurlijk nooit aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, ok sorry dan
* Ludootje gaat iets beters verzinnen
Huh ? Je komt over als een slank ding maar dat is niet zo ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Babe![]()
![]()
Qua omvang past hij wel bij mij
Ehhh nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Huh ? Je komt over als een slank ding maar dat is niet zo ?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Huh ? Je komt over als een slank ding maar dat is niet zo ?
Alle eer gaat naar Duimelotquote:
Ik had even een dip(je) van een weer maar ben weer "normaal"quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef MNR het volgende:
Box en Sedan zijn vandaag weer goed gemutst
Dit ben jij nietquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze is beter
Alleen herken ik mezelf zo niet
Ok ook niets mis meequote:
Pardon ? Het kan wrs wel wat meer ontopic enzo ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef MNR het volgende:
Box en Sedan zijn vandaag weer goed gemutst
En wat meer mijquote:
nee, dat mag duidelijk zijnquote:
Oo vaak wel, maar dat mag je ook gewoon zeggen hoorquote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef mrbox het volgende:
Het kan wrs wel wat meer ontopic enzo ja.
Jij bent niet zo sexyquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze is beter
Alleen herken ik mezelf zo niet
Dan mag hetquote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O en btw, ik doe het maar voor de flauwekul
Andere avatar?quote:
Dan had ik dat ook wel gedaan, maar soms is het juist wel sexyquote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo vaak wel, maar dat mag je ook gewoon zeggen hoor
even voor ik aan mn ava ga werken....quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
In hoeverre maakt lichaamsbouw iets voor jou uit ?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even voor ik aan mn ava ga werken....
stellingen doe ik aan mee he!
het maakt voor mij ongeveer 60% uit denk ik
meer dan de helft maar is niet van heel groot belang
Ik heb ook niet een voorkeur voor een bepaalde bouw alhoewel de echte gespierde bodybuilders en bierbuiken dan weer liever niet aan mij gekoppeld moeten worden.
verder is de houding van iemand wel van belang, rechtopstaan enzo. Zeker de wat langere slungels
In principe maakt het voor mij niet zo veel uit, natuurlijk heb je een bepaalde beeld van een ideale persoon maar dat wijkt toch altijd af van het werkelijkheidquote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
In hoeverre maakt lichaamsbouw iets voor jou uit ? Van je sneller op slank of mag iets gevuld zijn..
Denk dat iedereen wel een voorkeur heeft. Er moet toch een aantrekkingskracht zijn en je moet er mee kunnen doenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
In hoeverre maakt lichaamsbouw iets voor jou uit ? Van je sneller op slank of mag iets gevuld zijn..
Ik zou echt ligen als ik zou zeggen dat het me niks uitmaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja ik sta soms verrast van wat ik dan ineens aantrekkelijk vind, laatst een goth chickquote:Op zondag 18 januari 2009 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel een voorkeur heeft. Er moet toch een aantrekkingskracht zijn en je moet er mee kunnen doen
Dus in zekere zin maakt het wel uit. Al is het natuurlijk niet het belangrijkste
Ja heb ik ook last van, opeens val je voor een andere type persoon.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja ik sta soms verrast van wat ik dan ineens aantrekkelijk vind, laatst een goth chick. Ja zo iets stond nu niet echt op het lijstje van aantrekkelijke dingen. Dat heb ik dus ook wel met bouw van bepaalde dames.
Te slank is mijn ding niet, beetje stevig mag van best wel. Je moet wel wat hebben om vast te houden zeg maar... Ook weer niet té veel natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan had ik dat ook wel gedaan, maar soms is het juist wel sexy![]()
![]()
aah mooi iets voor een ontopic iets :
Lizquote:Op zondag 18 januari 2009 17:30 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja heb ik ook last van, opeens val je voor een andere type persoon.
Sommige goth chicks zijn![]()
Niet allemaal
Vervang hij voor zij en: Eensch!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lichaamsbouw maakt wat uit in het begin, het is waar je naar kijkt, maar als je iemand langer kent, gaat het minder uitmaken, dan vallen foutjes minder op en ga je iemand meer waarderen om hoe hij is.
Of minder en dan wordt hij lelijker, je beeld van iemands uiterlijk past zich vaak aan aan je beeld van iemands innerlijk.
Ik heb ooit een man ontmoet die minstens dertig kilo te zwaar was, maar ik was zo onder de indruk van zijn ogen, zijn uitstraling, dat ik dat nauwelijks zag.
Herkenbaar. Had ook een man ontmoet die te zwaar was, maar hij was zo grappig en had zo'n knap gezicht en zulke leuke ogen en zo'n leuk accent en praatte zo leuk.. dat ik dat ook allemaal anders in ging zienquote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit een man ontmoet die minstens dertig kilo te zwaar was, maar ik was zo onder de indruk van zijn ogen, zijn uitstraling, dat ik dat nauwelijks zag.
Die is toch het lekkerst!quote:
Ik heb nog steeds hetzelfde concentratieprobleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |