Het blijft een feit dat er niet gehandhaafd wordt. Regelmatig piepen die poortjes nu ook en niemand doet iets of maakt zich er druk om. Dat moet veranderen als je zwartrijden wilt tegengaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja je moet wel iets harder doorlopen dan dat. En nu kan je nog zwartrijden door iets in de OV kaart gleuf te steken, en op de terugweg het goede poortje te pakken. Straks is het toch een stuk minder laagdrempelig.
De laatste keer dat ik met de RET reisde, beukte er ook iemand zo'n poortje open, voor het oog van een RET-er die op z'n boterhammetje zat te kauwen. Hij keek, zag en liet het gebeuren. Zolang die mentaliteit er nog is, gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blijft een feit dat er niet gehandhaafd wordt. Regelmatig piepen die poortjes nu ook en niemand doet iets of maakt zich er druk om. Dat moet veranderen als je zwartrijden wilt tegengaan.
Nee.quote:
Da's precies wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de RET reisde, beukte er ook iemand zo'n poortje open, voor het oog van een RET-er die op z'n boterhammetje zat te kauwen. Hij keek, zag en liet het gebeuren. Zolang die mentaliteit er nog is, gebeurt er niks.
* terug in lurkstand gaat
Ja, ik heb ook wel eens een poortje opengebeukt voor oog van een RET' er. Toen stonden ze nl. allemaal op rood. Moet er toch uit (was voor mn huidige chipabbo, dus grofweg een jaar terug).quote:
Ik heb echt geen spat heimwee naar Rotterdam. Echt niet. Ik ben echt dol en dolblij dat ik er weg ben. Heb het nog geen moment gemist.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
![]()
Ik was net van plan een mooi negertje te kopen voor in je vensterbank. Tegen de heimwee...
Dan beuken ze niet meer, maar lopen ze gewoon strak achter een ander door die poortjes heen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens een poortje opengebeukt voor oog van een RET' er. Toen stonden ze nl. allemaal op rood. Moet er toch uit (was voor mn huidige chipabbo, dus grofweg een jaar terug).
Alleen straks is dat de enige manier voor zwartrijders om het station te verlaten. En als al die duizenden mensen die nu geen kaartje hebben, dan de poortjes openbeuken, valt het wel op
En bij de RET punten, dus aan de Coolsingel en op Centraal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan beuken ze niet meer, maar lopen ze gewoon strak achter een ander door die poortjes heen.
Dat zie je nu ook al geregeld.
Overigens wel mooi dat ze voor de studenten met een oude ov kaart een tijdelijke kaart hebben die je op kunt halen, jammer alleen voor de mensen van buiten Rotterdam dat het enkel kan bij Beurs en Zuidplein.
Dan loop ik weg met 30 mille schuld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dan verhuis jij toch naar gouda. Ik bied 144.000 op je huis
Hey, kredietcrisis, je kan niet veel eisend zijn als verkopende partij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan loop ik weg met 30 mille schuld.Geen goed plan.
Wel als je helemaal niet van plan bent om te verkopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, kredietcrisis, je kan niet veel eisend zijn als verkopende partij.
Een 2e huisje in Gouda dus?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wel als je helemaal niet van plan bent om te verkopen.
quote:
Aaah LHO, er schijnt ergens een forum tegen pesten te zijn, misschien moet je daar ff registrerenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah LHO, er schijnt ergens een forum tegen pesten te zijn, misschien moet je daar ff registreren![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah LHO, er schijnt ergens een forum tegen pesten te zijn, misschien moet je daar ff registreren![]()
Daar moest je lang over nadenkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ff is een te korte username ...
Hij is stuk hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Koffieautomaat ( WOOG, werk onderbrekend onderbreek gedrag!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |