KATS HET ALARMNUMMER ZOMFGquote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
CHECK HET NUMMER VAN HET VORIG TOPIC :d:d:d ::D:d::D :d !::!!1! !:d!dD1D:d
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef The_Verve het volgende:
Tijd voor de 0-1...
Bij Sparta - FC Groningen.
De commentator van Eredivisie live is stelliger zelfs, van Hulten is op de hand van Sparta aldus hem.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef Prosac het volgende:
van Hulten fluit niet op de hand van Groningen, aldus Radio 1. what else is new.
DatMeenJeNietquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een kwalitatief dramatische wedstrijd eigenlijk.
Het gaat voorlopig alleen maar tussen wie het slechtste verdedigt. NEC is dramatisch, maar Ajax ook slecht.
indd netjesquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goed bezig met de OP de laatste tijd
Het is vrijwel een voortzetting van Roda - PSV. Ietsje beter, dat wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het gaat voorlopig alleen maar tussen wie het slechtste verdedigt. NEC is dramatisch, maar Ajax ook slecht.
2 handenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
De commentator van Eredivisie live is stelliger zelfs, van Hulten is op de hand van Sparta aldus hem.
Ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 15:15 schreef sjeppert het volgende:
[..]
indd netjes
ajax begint zenuwachtig te worden
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nee, Sparta heeft lekker vaak de scheidsrechter mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef Prosac het volgende:
van Hulten fluit niet op de hand van Groningen, aldus Radio 1. what else is new.
Ze hebben nog wel een plekje voor je vrij!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijk die beleving van het NEC publiek![]()
Wat begrijp je niet aan kwalitatief?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit is juist een wedstrijd waar alles in zit. Tuurlijk met fouten van beide kanten, maar de beleving, strijd en vele mogelijkheden maakt toch veel goed.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef Paul het volgende:
OMG die AH reclame kon ik nog helemaal niet
Ik vond alleen die kop van Perez bij andere einde beter dan die 'neuuhh' van gioquote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef Angelob het volgende:
Deze reclame is echt zo mooi en zeker met die sjaal
Ik ook nietquote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef Paul het volgende:
In welke grot heb jij gezeten?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef Paul het volgende:
De reclame is wel mooi, maar die sjaal.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef Angelob het volgende:
Deze reclame is echt zo mooi en zeker met die sjaal
nederlands ook nietquote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef Paul het volgende:
Hehe, ik denk dat het mee lafheid is dan op handen van een bepaalde partij zijn. Groningen is gevaarlijker geweest en waar op die momenten een overtreding gemaakt wordt fluit hij niet. Kan Sparta net zo goed overkomen denk ik. Maar goed we zullen zien in de tweede helft.quote:
Matig, maar wel op voorsprong.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoe speelt AZ eigenlijk?
Is er ook dan een versie met een Utregspelertquote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel wat saai telkens de zelfde versie op tv.
Veel foute passes, waardoor de FC zichzelf in gevaar brengt. Af en toe een gevaarlijke uitbraak, maar niet goed in de afronding. Overigens heb ik het idee dat als we eerder druk zetten op Sparta dat we er over heen lopen. Want ook Sparta grossiert in foute passing.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef TvhN het volgende:
Hoe speelt Groningen?Volg het eerlijk gezegd amper...
matigquote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef TvhN het volgende:
Hoe speelt Groningen?Volg het eerlijk gezegd amper...
Daar las ik dan overheen. My bad.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan kwalitatief?
Ik vermaak me ook hoor, daar niet van. Voetballend lijkt het alleen nergens op. Helemaal nergens.
Neeuh!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:24 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik vind die versie met Perez op het eind toch leuker.
Nog niet veel veranderd ten opzichte van de vorige wedstrijden dus.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:24 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Veel foute passes, waardoor de FC zichzelf in gevaar brengt. Af en toe een gevaarlijke uitbraak, maar niet goed in de afronding. Overigens heb ik het idee dat als we eerder druk zetten op Sparta dat we er over heen lopen. Want ook Sparta grossiert in foute passing.
Ik heb al twee verschillende gezien.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed om te zien dat we er in elk geval niet op achteruit zijn gegaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:26 schreef TvhN het volgende:
[..]
Nog niet veel veranderd ten opzichte van de vorige wedstrijden dus.
Moet wel, Volendam kan toch niet scoren. Hoewel Tuyp er na een aanvallend slippertje van Luijckx wel verdomd dichtbij was in de counter.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Maar ze gaan wel winnen denk je?
Wegzappen bij reclames is dat zo gek?quote:
Dat niet, maar er stond wel een topic hier in VBL al een paar dagen constant bovenin.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wegzappen bij reclames is dat zo gek?
Jaquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wegzappen bij reclames is dat zo gek?
Waar staat die andere?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Die sla ik ook overquote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat niet, maar er stond wel een topic hier in VBL al een paar dagen constant bovenin.
Ajax mag niet winnen, duh?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Donder toch op joh.
Wat maakt jou dat nou weer uit
Blijkbaar nietquote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef Angelob het volgende:
Krijgt die davids nou een keer geel of wat
Dag pfapquote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef pfaf het volgende:
Hoi!
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:37 schreef Noshiba het volgende:
KUT 1-1
-niet doen-quote:Op zondag 18 januari 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
-knip-
Hihi ik ben er nog stiekemquote:
Ghehequote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef RayMania het volgende:
YEAH!!!!
Net of stekelenburg er wat aan kon doenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:38 schreef Angelob het volgende:
KENNETH VERMEER, KENNETH VERMEER,
KENNETH,KENNETH, KENNETH VERMEER!
Die verwacht je niet in de winter.quote:
Je toetsenbord volgespoten ja?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:38 schreef The_Verve het volgende:
Ha ha ha. Geweldige minuut. Groningen op voorsprong en NEC die gelijk maakt tegen Ajax. Ha ha ha.
Was gewoon een sliding op de bal, FC Twente voetbal weetje. vol d'rop.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:40 schreef leonnekes het volgende:
Wielaert pas nou op!
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
Mario, tenminste één Feyenoorder die nog wel kans maakt tegen Ajax.
Je mag wel een keer bij mij kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:40 schreef kleinzusje het volgende:
M'n stream is zo heerlijk traag, doelpunten kwamen tegelijk
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
Mario, tenminste één Feyenoorder die nog wel kans maakt tegen Ajax.
waar?quote:
hehequote:Op zondag 18 januari 2009 15:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Was gewoon een sliding op de bal, FC Twente voetbal weetje. vol d'rop.
29-4-2007quote:Op zondag 18 januari 2009 15:42 schreef Jojoortje het volgende:
HAHAHAHAHAHHA IN YOUR FACE AJAXHATERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei wel kut enzo hoor bij de 1-1quote:Op zondag 18 januari 2009 15:42 schreef Prik0 het volgende:
De helft reageert ook niet bij de 1-1 maar komen wel allemaal juichen bij de 1-2.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |