ja lekker ...zo ga ik ook! twijfelen aan die van Bram en de vader van Claire of die wel echt zijn .... zuchtquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
yup, vond je het geloofwaardig of lag het er iets te dik bovenop?
Nee gaaf juist. Er zijn er ingetrapt dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
yup, vond je het geloofwaardig of lag het er iets te dik bovenop?
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:19 schreef peeet1 het volgende:
Huub gereagerd RM
Mensen, ik reageer morgen. Er is idd eea gebeurd, Het belangrijkste nu, is dat onze baby een goede start kan maken straks.
Quote Door: Huub | op: 2009-01-26 | om: 00:04
heb ik het niet goed geknipt geplaktquote:
Ja, zoiets.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:25 schreef peeet1 het volgende:
[..]
heb ik het niet goed geknipt geplakt
Er komen hier steeds meer ghostwhriters, en er zijn er steeds die er in trappen.quote:
Ze roepen het ook wel een beetje over zich af, die randdebielen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er komen hier steeds meer ghostwhriters, en er zijn er steeds die er in trappen.
Lees maar op rocket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je de link voor mijquote:Op maandag 26 januari 2009 00:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er komen hier steeds meer ghostwhriters, en er zijn er steeds die er in trappen.
Lees maar op rocket
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze roepen het ook wel een beetje over zich af, die randdebielen.Als ik eerlijk ben hoop ik dat het allemaal een leugen is van die sly en co. Ik ben dan ook wel weer zo een romantische doos van middelbare leeftijd dat ik het voor claire wel heel erg sneu zou vinden als het allemaal waar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is vragen om een banquote:Op maandag 26 januari 2009 01:00 schreef spapaars het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3176 Gepost op: Vandaag om 00:41:43 »
Wendy kap is met die onzin, ik heb Jaap vanmiddag gesproken voor hij zich ging aanmelden. Ik zie ook aan zijn email dat hij het is.
Claire staat haar mannetje wel hoor mocht er ook maar iets van waar zijn ... nu Bram nogquote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben hoop ik dat het allemaal een leugen is van die sly en co. Ik ben dan ook wel weer zo een romantische doos van middelbare leeftijd dat ik het voor claire wel heel erg sneu zou vinden als het allemaal waar is.
heb je nog geen pm gekregen van slyquote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waaaaat?
Jezus, dat is ongeveer hetzelfde als 9/11
He suikeroom nu aan jou om dit te weerspreken als jij inderdaad die berichten bij nowlive hebt neergezet.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:00 schreef spapaars het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3176 Gepost op: Vandaag om 00:41:43 »
Wendy kap is met die onzin, ik heb Jaap vanmiddag gesproken voor hij zich ging aanmelden. Ik zie ook aan zijn email dat hij het is.
jaquote:Op maandag 26 januari 2009 01:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He suikeroom nu aan jou om dit te weerspreken als jij inderdaad die berichten bij nowlive hebt neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |