Het is een erg spannende, en boeiende wedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:18 schreef Kremers het volgende:
Ik kijk net op VI: 0-0 en geen enkele kaart.. Must be boring as hell?
PSV speelt dus ja...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:18 schreef Kremers het volgende:
Ik kijk net op VI: 0-0 en geen enkele kaart.. Must be boring as hell?
Hij zit diep héquote:Op zondag 18 januari 2009 13:17 schreef Cyber2003 het volgende:
De tering zeg. Dit Roda JC had al lang met 0-3 achter moeten staan. Zwak Duits zooitje moet gewoon opgerold worden. Als PSV een topspits voorin had lopen was het inderdaad al 0-3 geweest.
Ohja. Waarom in godsnaam Dzsudzsak ipv Amrabat?!
Verstandig.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel super handig dat naast rechtsboven ook regelmatig linksonder de tussenstand in beeld komt.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Mendez, een fijne huisvader, kan wellicht goed koken, maar die man is toch al zo goed als ontslagen? Ik snap niet waarom hij dan nog zo gretig Hadouir torpedeert.˛
Ik zei toch, PSV gaat punten laten liggen. Jesus is my homeboy, jeweetzzz!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:17 schreef Cyber2003 het volgende:
De tering zeg. Dit Roda JC had al lang met 0-3 achter moeten staan. Zwak Duits zooitje moet gewoon opgerold worden. Als PSV een topspits voorin had lopen was het inderdaad al 0-3 geweest.
Ohja. Waarom in godsnaam Dzsudzsak ipv Amrabat?!
Dat PSV zoveel moeite weer met Roda heeftquote:
Ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef Neleos het volgende:
Gaan we hier nu ook live de reclames bespreken?
Neuhhquote:Op zondag 18 januari 2009 13:21 schreef _Mike_ het volgende:
Hey jongen doe een sjaal om, het is koud
Inderdaad, heel leuk, vooral die onnozele blik van herdershond Perez, goud!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef Elusive het volgende:
die appie reclame met al die voetballers![]()
Als ze op eredivisie live zijn, jaquote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef Neleos het volgende:
Gaan we hier nu ook live de reclames bespreken?
Gelukkig telt een wedstrijd 2 helften en kan Stevens weer zijn befaamde tactiek tot uiting brengen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zei toch, PSV gaat punten laten liggen. Jesus is my homeboy, jeweetzzz!
[ afbeelding ]
Kreeg die reclame via de mail van een Franse collega, anders had ik 'm nooit gezien. Hij's fijn!quote:
Dat doen alle scheidsrechters dit weekendquote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zo die wegereef is weer lekker slecht bezig. Een penalty onthouden, diverse gele kaarten niet gegeven
Komt goed hulp-modquote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef Happel het volgende:
Hoop dt N.E.C. - Ajax wat leuker zal worden. Slaapverwekkend dit.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:20 schreef DirkZz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar toegegeven, die reclame is goed.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben er geen die nederlands spreekt
Gabri is de enige die geen Nederlands spreekt in de reclamequote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben er geen die nederlands spreekt
Yupquote:
Speltip1: Niet zo makkelijk happenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gabri is de enige die geen Nederlands spreekt in de reclame
Nee, alleen de topclubs.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef _Mike_ het volgende:
Zit geen PSV'er in, of wel?
Yup, volgens DirkZz doet Ajax ook aan competitie vervalsing, maar Wisgerhof bij NEC halen is een ander verhaalquote:Op zondag 18 januari 2009 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind Heracles en De Graafschap topclubs? Zegt genoeg over jou
Iedereen altijd afgeven op Ajax, maar zelf hetzelfde doenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, volgens DirkZz doet Ajax ook aan competitie vervalsing, maar Wisgerhof bij NEC halen is een ander verhaal
Hihi DirkZz...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, volgens DirkZz doet Ajax ook aan competitie vervalsing, maar Wisgerhof bij NEC halen is een ander verhaal
Als Ajax Wielaert niet had gehaald, hadden zij Wisgerhof niet hoeven halen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb nooit gezegt dat het competeitievervalsing is.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het is rust, jankerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom zien we nu in godsnaam ajaxspelers die uit de bus stappenrot toch op we zijn met Psv-Roda bezig...
Omdat die bus zelfs aanvallend voetbal uitstraaltquote:Op zondag 18 januari 2009 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom zien we nu in godsnaam ajaxspelers die uit de bus stappenrot toch op we zijn met Psv-Roda bezig...
QFTquote:Op zondag 18 januari 2009 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is gewoon een held, beste keeper ooit
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat die bus zelfs aanvallend voetbal uitstraalt
Ajax is gewoon de grootste club van Nederland en iedereen bij Eredivisie Live zijn ajaciedenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Welke knakker? Over wat?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:31 schreef Happel het volgende:
Die knakker van N.E.C. is wel open over alles..
Oi Cyberquote:
Ntibazonkiza over zijn hypotheek.quote:
Volgens mij moet je er ff één tussen je benen leggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zie nog liever libressereclames...
nohhquote:
Het zegt meer over jou dat jij er serieus op in gaatquote:Op zondag 18 januari 2009 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind Heracles en De Graafschap topclubs? Zegt genoeg over jou
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er ff één tussen je benen leggen.
Iedereen moest nog wakker gemaakt worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:38 schreef Silenus het volgende:
Is de 2e helft nog niet begonnen?
Dag kut wortel jongquote:
Lesje effectiviteit is inderdaad interessante stof.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga leren, doei sletjes.
Nee man veel interessanter!!1 Wiskundequote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lesje effectiviteit is inderdaad interessante stof.
ik ga (bijna) overal op inquote:Op zondag 18 januari 2009 13:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou dat jij er serieus op in gaat
Rekenen zal je bedoelenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee man veel interessanter!!1 Wiskunde![]()
Ohja anders snap jij het natuurlijk weer nietquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:44 schreef _Mike_ het volgende:
Marcellis staat vandaag echt als een houthakker te verdedigen?
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Marcellis mag wel eens gaan uitkijken met zijn boerenpoten.
quote:
Speelt dit seizoen ook beduidend minder.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:44 schreef _Mike_ het volgende:
Marcellis staat vandaag echt als een houthakker te verdedigen?
koevermans is dit moment niet beter hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 13:45 schreef neilpad het volgende:
Haha je hoort Stevens ook meteen schreeuwenHaal die baggeraar er dan ook af!
Amrabat voor Lazovicquote:Op zondag 18 januari 2009 13:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
koevermans is dit moment niet beter hoor
Er zijn geen Roda aanhangers hier om lekker te stangen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cisse heeft ook groene schoenen maar daar wordt natuurlijk niets over gezegd
Je kan zo wel makkelijk alle kwallen uit de Eredivisie raden aan de hand van hun schoenen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cisse heeft ook groene schoenen maar daar wordt natuurlijk niets over gezegd
De Koe ookquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er zijn geen Roda aanhangers hier om lekker te stangen.
Daar komen we niet achter als ie op de bank blijft he..quote:Op zondag 18 januari 2009 13:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
koevermans is dit moment niet beter hoor
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, dit is zo'n saaie wedstrijd dat ik nu gewoon Youtube aan het bekiiken ben: AZ the Resurrection.˛
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah Amrabat loopt dus ook warm
En aangezien hij instructies krijgt komt hij er zo in![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah Amrabat loopt dus ook warm
En aangezien hij instructies krijgt komt hij er zo in![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:
PSV zal wel scoren via een pisgoal. Of een strafschop van Simons (zo'n rollertje).
Ik mag toch hopen voor hem dat hij nu wat proviand meekrijgt.quote:
Dat dusquote:
nee dat heet "heads"quote:Op zondag 18 januari 2009 13:51 schreef Spougle het volgende:
Je mag de bal tegenwoordig niet meer met je hoofd raken ?
Niet zo vreemd, die pingel had nooit gegeven mogen worden manquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik schrok even toen ik dit las, ik dacht even dat je overgelopen wasquote:
Wil jij zeggen dat het niet waar is dan?quote:
Vincent Bijloquote:Op zondag 18 januari 2009 13:51 schreef sammeh het volgende:
Wie is die knakker die nu zo moeilijk kijkt?
En iedereen weet ook wel dat de 1-2 in de laatste tien minuten valt, Afellay of zo.quote:
jankert.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
En iedereen weet ook wel dat de 1-2 in de laatste tien minuten valt, Afellay of zo.
En dan juicht hij alsof hij een wereldgoal heeft gemaakt.
quote:
GMTAquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Nijland, de "man" die verwijfder loopt dan Catherine Keyl.
[ afbeelding ]
Motorisch hetzelfde als entiteit Nijland.˛
Haha!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Kap es met die plaatjes anders ga ik weer mijn Leo driessen plaatjes hier postenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Neehoor. Ik reageer gewoon hetzelfde zoals een Ajacied zou reageren als PSV'ers Lucky Ajax zouden zeggen enzulks.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat het niet waar is dan?
?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:54 schreef Mr.Mills het volgende:
RODAAAAA EINNSSSSSS
PSVAUUU NULLLLLL
DANKEEEEEEEEE
BITTEEEEEEEquote:Op zondag 18 januari 2009 13:54 schreef Mr.Mills het volgende:
RODAAAAA EINNSSSSSS
PSVAUUU NULLLLLL
DANKEEEEEEEEE
Ziek.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
waarom speelt Isaksson eigenlijk niet?
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:54 schreef Mr.Mills het volgende:
RODAAAAA EINNSSSSSS
PSVAUUU NULLLLLL
DANKEEEEEEEEE
Die heb je al geplaatst en het slaat nog steeds nergens op.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor. Ik reageer gewoon hetzelfde zoals een Ajacied zou reageren als PSV'ers Lucky Ajax zouden zeggen enzulks.
Leren jij!quote:
Dat durfen ze in Cuba niet te zeggen.quote:
Analfabetenquote:
Hoe kom jij altijd aan die grappige doch trieste quotesquote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik luister naar Langs de Lijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:54 schreef TiMPiN het volgende:
Teletekst...allebei in de 60e minuut gscoord wtf?
Het is pas de 388e keer dat je Ajaxieden post. Verveelt een beetje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |