Het is een erg spannende, en boeiende wedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:18 schreef Kremers het volgende:
Ik kijk net op VI: 0-0 en geen enkele kaart.. Must be boring as hell?
PSV speelt dus ja...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:18 schreef Kremers het volgende:
Ik kijk net op VI: 0-0 en geen enkele kaart.. Must be boring as hell?
Hij zit diep héquote:Op zondag 18 januari 2009 13:17 schreef Cyber2003 het volgende:
De tering zeg. Dit Roda JC had al lang met 0-3 achter moeten staan. Zwak Duits zooitje moet gewoon opgerold worden. Als PSV een topspits voorin had lopen was het inderdaad al 0-3 geweest.
Ohja. Waarom in godsnaam Dzsudzsak ipv Amrabat?!
Verstandig.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel super handig dat naast rechtsboven ook regelmatig linksonder de tussenstand in beeld komt.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Mendez, een fijne huisvader, kan wellicht goed koken, maar die man is toch al zo goed als ontslagen? Ik snap niet waarom hij dan nog zo gretig Hadouir torpedeert.²
Ik zei toch, PSV gaat punten laten liggen. Jesus is my homeboy, jeweetzzz!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:17 schreef Cyber2003 het volgende:
De tering zeg. Dit Roda JC had al lang met 0-3 achter moeten staan. Zwak Duits zooitje moet gewoon opgerold worden. Als PSV een topspits voorin had lopen was het inderdaad al 0-3 geweest.
Ohja. Waarom in godsnaam Dzsudzsak ipv Amrabat?!
Dat PSV zoveel moeite weer met Roda heeftquote:
Ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef Neleos het volgende:
Gaan we hier nu ook live de reclames bespreken?
Neuhhquote:Op zondag 18 januari 2009 13:21 schreef _Mike_ het volgende:
Hey jongen doe een sjaal om, het is koud
Inderdaad, heel leuk, vooral die onnozele blik van herdershond Perez, goud!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef Elusive het volgende:
die appie reclame met al die voetballers![]()
Als ze op eredivisie live zijn, jaquote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef Neleos het volgende:
Gaan we hier nu ook live de reclames bespreken?
Gelukkig telt een wedstrijd 2 helften en kan Stevens weer zijn befaamde tactiek tot uiting brengen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zei toch, PSV gaat punten laten liggen. Jesus is my homeboy, jeweetzzz!
[ afbeelding ]
Kreeg die reclame via de mail van een Franse collega, anders had ik 'm nooit gezien. Hij's fijn!quote:
Dat doen alle scheidsrechters dit weekendquote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zo die wegereef is weer lekker slecht bezig. Een penalty onthouden, diverse gele kaarten niet gegeven
Komt goed hulp-modquote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef Happel het volgende:
Hoop dt N.E.C. - Ajax wat leuker zal worden. Slaapverwekkend dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |