Ik heb al trui en dikke joggingsbroek aan.. deken eroverheenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Trui aantrekken, verwarming hoog, pepers eten?
Hoe kun je nou wél studeren, maar geen koffie drinken?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb al trui en dikke joggingsbroek aan.. deken eroverheenEn verwarming staat hoog..
Pepers heb ik niet in huis maar ik denk dat het anders met warme chocomel of thee als toetje wel gaat lukken![]()
Koffie drink ik trouwens niet
Ik lust het wel, als het met melk en suiker is.. maar echt lekker vind ik het niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou wél studeren, maar geen koffie drinken?
Die mensen zijn er blijkbaarquote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou wél studeren, maar geen koffie drinken?
Alcohol? Het werkt averechts maar het voelt wel goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb al trui en dikke joggingsbroek aan.. deken eroverheenEn verwarming staat hoog..
Pepers heb ik niet in huis maar ik denk dat het anders met warme chocomel of thee als toetje wel gaat lukken![]()
Koffie drink ik trouwens niet
Neuh. Vind dat ik een goede reden heb.quote:
Ik heb heul die DDL na lopen pluizen en gedebugged.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt naar eigen zeggen al geen ene flikker aan deel 3 gedaandan is het minste wat je kunt doen die presentatie doen...
Ik las de tweede keer verswarmingquote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst verwarming hoger, dan trui aan en dan wat warms drinken, zekers.
Leuk!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vriendinnetje heeft zo;n leuk kamertje en ook echt superdicht bij mij
Nah sorry gisteren genoeg gedronkenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om ergens wat te gaan drinken? Liefhebbers?
Mwah misschien wel, al moet ik eigenlijk m'n essay schrijvenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om ergens wat te gaan drinken? Liefhebbers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |