Voor een legale code!quote:SPSS
Met ingang van 22 september 2008 is versie 14 van SPSS (UK- en NL-versies) niet meer leverbaar. SPSS ondersteunt dit product niet meer en vanaf 31 maart 2009 worden er geen nieuwe authorizationcodes beschikbaar meer gesteld.
Tijdens het studiejaar 2008/2009, zal bij de UCI Servicedesk standaard versie 15 van SPSS verkocht worden. Mocht u toch behoefte hebben aan een hogere versie, dan moet u dat zelf even kenbaar maken.
Studenten kunnen bij de UCI-servicedesk een mediaset aanschaffen, alsmede het licentierecht daarvan gedurende de periode dat zij als student aan de Radboud Universiteit Nijmegen staan ingeschreven. De licentiecode wordt door het UCI verstrekt op vertoon van een geldige collegekaart. De eenmalige kosten bedragen ¤ 10,-.
Voor gebruik van SPSS op systemen op de campus gelden speciale regelingen. Neem hiervoor contact op met de servicedesk van het UCI, service@uci.ru.nl.
Er is een patch uitgekomen voor het gebruik van SPSS versie 15 onder Windows Vista. U kunt deze patch hier downloaden. In dit Engelstalige document leest u bovendien wat wel en niet meer werkt als u SPSS versie 15 op uw Windows Vista-machine installeert en wat u moet doen als u SPSS nog niet heeft geïnstalleerd.
Ik heb em in september 2008 daar gekocht. Probleem is dat de licentie nu alweer verlopen is. Daarom mijn vraag of die code ook nog ergens anders staat (voor RU studenten).quote:
Hahahaha, niet ma maar zusje dus?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef Sander het volgende:
Naar huis, verjaardag van m'n zusje vieren.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:36 schreef Sander het volgende:
A Scotsman, an Englishman and a Newfoundlander were sitting in a bar in Toronto. The view was fantastic, the beer excellent, the food exceptional.
"As good as this is," said the Scotsman, "I still prefer the pubs back home. In Glasgow, there's a wee place called McTavish's. The landlord goes out of his way for the locals. When you buy four drinks, he will buy the fifth drink for you."
"Well, Angus," said the Englishman, "At my local in London, the Red Lion, the barman will buy you your third drink after you buy the first two."
"Ahhh, that's nothin'," said the Newfie. "Back home in Sin Jahn's there's the Codfish Bar. The moment you set foot in the place, they'll buy you a drink, then another, all the drinks you like, actually. Then, when you've had enough drinks, they'll take you upstairs and see that you get laid. All on the house!"
The Englishman and Scotsman immediately shout down the Newfie's claims, but he swears every word is true.
"Well," said the Englishman, still suspicious. "Did this actually happen to you?"
"Not me myself, personally, no," admitted the Newf. "But it did happen to me sister quite a few times."
Welcome back LRquote:Op zondag 18 januari 2009 18:55 schreef LastRequest het volgende:
En ik heb weer m'n halve dag in de trein gespendeerd.. zo zonde van m'n tijd he.
Maar ben weer in Nijmegen
Ik zat te denken aan dat ik naar mijn moeder ging, om de verjaardag van mijn zusje te vieren. En vervolgens schrijf ik het door elkaar opquote:Op zondag 18 januari 2009 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahahaha, niet ma maar zusje dus?
Hahahah, die eerste is niet half zo vaag als cube 2 en cube zeroquote:Op zondag 18 januari 2009 19:53 schreef Nielez het volgende:
Oja. Iemand een oordeel over de Cube films? Vond de eerste vrij vaag, geen idee of ik de andere 2 moet kijken.
Cube 2 is cool, 3 zuigt stierenballen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:53 schreef Nielez het volgende:
Oja. Iemand een oordeel over de Cube films? Vond de eerste vrij vaag, geen idee of ik de andere 2 moet kijken.
Trui aantrekken, verwarming hoog, pepers eten?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb het verdomd koud, hoe ga ik dat oplossen
Eerst maar eens kokennn
Ik heb al trui en dikke joggingsbroek aan.. deken eroverheenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Trui aantrekken, verwarming hoog, pepers eten?
Hoe kun je nou wél studeren, maar geen koffie drinken?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb al trui en dikke joggingsbroek aan.. deken eroverheenEn verwarming staat hoog..
Pepers heb ik niet in huis maar ik denk dat het anders met warme chocomel of thee als toetje wel gaat lukken![]()
Koffie drink ik trouwens niet
Ik lust het wel, als het met melk en suiker is.. maar echt lekker vind ik het niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou wél studeren, maar geen koffie drinken?
Die mensen zijn er blijkbaarquote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou wél studeren, maar geen koffie drinken?
Alcohol? Het werkt averechts maar het voelt wel goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb al trui en dikke joggingsbroek aan.. deken eroverheenEn verwarming staat hoog..
Pepers heb ik niet in huis maar ik denk dat het anders met warme chocomel of thee als toetje wel gaat lukken![]()
Koffie drink ik trouwens niet
Neuh. Vind dat ik een goede reden heb.quote:
Ik heb heul die DDL na lopen pluizen en gedebugged.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt naar eigen zeggen al geen ene flikker aan deel 3 gedaandan is het minste wat je kunt doen die presentatie doen...
Ik las de tweede keer verswarmingquote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst verwarming hoger, dan trui aan en dan wat warms drinken, zekers.
Leuk!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vriendinnetje heeft zo;n leuk kamertje en ook echt superdicht bij mij
Nah sorry gisteren genoeg gedronkenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om ergens wat te gaan drinken? Liefhebbers?
Mwah misschien wel, al moet ik eigenlijk m'n essay schrijvenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om ergens wat te gaan drinken? Liefhebbers?
IB komt iig ook heb ik voor hem beslotenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mwah misschien wel, al moet ik eigenlijk m'n essay schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |