Hij deed het wel erg goedquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:09 schreef PeRi het volgende:
Kerel uit Lost kan enkel rocksterren spelen lijkt het wel.
Ook als hobbitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:09 schreef PeRi het volgende:
Naar de 2d gekeken, was wel een okaye aflevering, niks echt spetterends, tussenaflevering. Denk dat ie misschien toch leuker was geweest in 3d met brilletje. Kerel uit Lost kan enkel rocksterren spelen lijkt het wel.
Ik denk dat je daar niet bijster veel aan mist hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:44 schreef cryforhelp het volgende:
Ik heb de 2d hdtv versie nog niet op kunnen sporen, zal wel aan mij liggen
Volgens mij is deze hele ep nogal opgehangen aan het 3D gebeuren, ik zag sarah halfnaakt helemaal aan het begin, en ik weet dat er iets is met stagediven. Meer flitsen heb ik nog niet gezien. Maar dat lijkt me toch wel leuk om in 3D te zien, dus het zou wel tof zijn als er ergens zo'n brilletje te krijgen was.
Kut voor jou, want dat is zo'n beetje het dragende punt van de serie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef flyguy het volgende:
Hij was weer leuk, maar ik wordt dat gezeur tussen chuck en sarah wel een beetje zat.
Elke aflevering lijken ze aan het begin bij elkaar te komen, maar dan komt de case of the week en naar aflopen ontkennen ze het allebei en is er weer zo'n pijnlijk momentje. En de week er op gebeurt het zelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |