Rachel Bilson MOET terugquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:48 schreef planethugo het volgende:
inmiddels op de helft van S2, t is allemaal weer erg vermakelijk
alleen dat liefdesgedoe herhaalt zich wel erg vaak. Altijd weer die dingen met sarah, dat heb ik nu wel gezien
Schaam jequote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef Sc0tTy het volgende:
kan met niet eens herrineren dat zij in een ep heeft gespeelt
Idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:28 schreef FastFox91 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de vader is.
Idd vaak gave muziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
En natuurlijk moet net de aflevering afgelopen zijn als zijn "zogenaamde" vader, de deur open doet..
Overigens vind ik dat ze in Chuck best vaak leuke muziek gebruiken, goed uitgezocht en passend bij het moment. Wat me vaak nog wel even op Google en Youtube doet speuren naar de gebruikte muziek..
Laatste nummer bijvoorbeeld zoals toen bijna de aflevering was afgelopen, is wel leuk voor achtergrond geluid...
Inderdaad, ik verwachtte echt zo'n flash-reactie bij het openen van de deur, maar gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:06 schreef Cairon het volgende:
ik ben al lang blij dat hij niet flashte toen hij zijn pa zag... want dat zou extreem lame zijn geweest.
Ik verwacht nog steeds dat dit gaat gebeuren indien er en seizoen 3 komt, dat het dan omgekeerd is en ze een echte relatie hebben welke ze geheim moeten ouden voor de CIA.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Thetallguy het volgende:
En omdat de deur open ging natuurlijk wel weer een potentieel kus-moment gemist
kan het me echt niet herrinerenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je
Ze werkte in die broodjeszaak![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 07:09 schreef Askbak het volgende:
SPOILER-LINK: promo voor de volgende afleveringZet dat laatste dan ook in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mss heeft dat er een klein beetje mee te maken
Best een lage streek trouwens dat Awesome nu in de problemen zit.. hij en Ellie zijn gewoon het sterke koppel uit de serie.. benieuwd hoe dit fiasco de relatie gaat beinvloeden!!
Overall conclusie:Awesomeness
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |