Echt?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:35 schreef PrincePolly het volgende:
Hier verder
Owww er moest zer [singles] voor...
omdat je zo bent?!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom betrek je mij er nou weer bij
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:35 schreef PrincePolly het volgende:
Hier verder
Owww er moest zer [singles] voor...
dat is een clitorus... als je eroverheen kriebelt, jeukt hetquote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb een muggenbult.. of iets wat zich voordoet als dat
Had dan een topic geopend kutmongoolquote:
En wat is jouw probleem precies?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:46 schreef PrincePolly het volgende:
Had dan een topic geopend kutmongool
Wel grappige track maar wel veel te lange breaks. Als je nog vette techno weet uit dat tijdperk met korte tot weinig breaks en iets meer power dan dat houd ik me aanbevolenquote:
Dat dus.. als nu eens iedereen met deze onzin naar de SC verhuist!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:47 schreef Adolecens het volgende:
benieuwd hoe lang dit topic open blijft
Oké, stelling.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat dus.. als nu eens iedereen met deze onzin naar de SC verhuist!
waar is de SC dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus.. als nu eens iedereen met deze onzin naar de SC verhuist!
Liebing niet echt, eerder Ben Sims en Cristian Varela. Met Mills en Hawtin ben ik het zeker eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:51 schreef Dzy het volgende:
Ja ik had het al gezien, vandaar dat ik over Jeff Mills begon. Samen met Hawtin, Jeff Mills en een beetje Chris Liebing toch voor mij wel de drie techno boegbeelden uit de jaren 90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |