Echt?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:35 schreef PrincePolly het volgende:
Hier verder
Owww er moest zer [singles] voor...
omdat je zo bent?!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom betrek je mij er nou weer bij
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:35 schreef PrincePolly het volgende:
Hier verder
Owww er moest zer [singles] voor...
dat is een clitorus... als je eroverheen kriebelt, jeukt hetquote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb een muggenbult.. of iets wat zich voordoet als dat
Had dan een topic geopend kutmongoolquote:
En wat is jouw probleem precies?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:46 schreef PrincePolly het volgende:
Had dan een topic geopend kutmongool
Wel grappige track maar wel veel te lange breaks. Als je nog vette techno weet uit dat tijdperk met korte tot weinig breaks en iets meer power dan dat houd ik me aanbevolenquote:
Dat dus.. als nu eens iedereen met deze onzin naar de SC verhuist!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:47 schreef Adolecens het volgende:
benieuwd hoe lang dit topic open blijft
Oké, stelling.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat dus.. als nu eens iedereen met deze onzin naar de SC verhuist!
waar is de SC dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus.. als nu eens iedereen met deze onzin naar de SC verhuist!
Liebing niet echt, eerder Ben Sims en Cristian Varela. Met Mills en Hawtin ben ik het zeker eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:51 schreef Dzy het volgende:
Ja ik had het al gezien, vandaar dat ik over Jeff Mills begon. Samen met Hawtin, Jeff Mills en een beetje Chris Liebing toch voor mij wel de drie techno boegbeelden uit de jaren 90.
Tietenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:51 schreef Em.ster het volgende:
Wat ís dit voor topic?![]()
En Techno:resistance is futile.
jij?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waar is de SC dan?
Ik vind dat dit wel nachtbagger kan worden!
wie post er de eerste tieten?
jezus...quote:
ja, dat sterft dit en gaan we verder naar singles!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij?
Dus jij gaat meehelpen dit topic om zeep te helpen?
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jezus...
dat is toevallig... ik heb vanmiddag op haa zitten googlen en heb dezelfde foto opgeslagen!![]()
Nikki Belucci
Ik heb niet zoveel met dancemuziek. Vind het soms lekker om op los te gaan (zomer, festival, zon, goeie muziek,quote:Op zondag 18 januari 2009 01:53 schreef Dzy het volgende:
Hooi Em.ster, jij ook hier? Houd je van Techno, de muziek of Techno, de user?
Technisch gezien nietquote:
Sims en Varela zijn de 4 deck masters.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:55 schreef Dzy het volgende:
Qua tracks is naast D chris liebing voor mij ook niet echt bijzonder, maar zijn live sets zijn voor mij toch wel echt een feest. Ben Sims vind ik wel redelijk maar komt niet in de buurt bij die anderen. Cristian Varela ken ik eigenlijk niks vanIk ga eens wat zoeken. Aanraders qua sets of tracks?
ja, op je scherm en met je eigen lul in je handquote:
Denk dat je daar beter mee kan wachten tot morgenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan open je even een [singles] topic
Ik ben best wel lief hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:56 schreef Em.ster het volgende:
Ik heb niet zoveel met dancemuziek. Vind het soms lekker om op los te gaan (zomer, festival, zon, goeie muziek,). Maar ik zou nooit iets downloaden, denk ik.
ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt, aangezien iedereen nu hier zit te baggerenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat je daar beter mee kan wachten tot morgen
och daar heb je haar ook weerquote:Op zondag 18 januari 2009 01:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan open je even een [singles] topic
ja, maar dit heeft niet de TT van singles, dus we kunnen nu baggeren, todat de modjes wakker worden!quote:Op zondag 18 januari 2009 02:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt, aangezien iedereen nu hier zit
gewoon effe volkappen dit topic, totdat we de 300 posts hebben iddquote:Op zondag 18 januari 2009 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, maar dit heeft niet de TT van singles, dus we kunnen nu baggeren, todat de modjes wakker worden!
en als ze net zo snel zijn als met de p ipv de P dan komt dat goed...!
ik zeg...
tieten!
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:03 schreef Adolecens het volgende:
je zal zien...
net een betaald abbo genomen en ik krijg een ban
tnx, love you to.quote:
Hij is de hele avond al aan het zeiken.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tnx, love you to.![]()
heb ik je iets misdaan om die reactie te krijgen
Ik hou gewoon niet zo van homo'squote:Op zondag 18 januari 2009 02:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tnx, love you to.![]()
heb ik je iets misdaan om die reactie te krijgen
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 02:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is de hele avond al aan het zeiken.
Wss omdat ie pissed off is omdat Duimelot zonder hem is gaan stappen
Daariom zei ik: Maak een [singles] aan, kunnen ze ook niet gaan zeiken dat er teveel gebaggerd wordt in singles, zeker niet als er een ECHTE [singles] isquote:Op zondag 18 januari 2009 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, maar dit heeft niet de TT van singles, dus we kunnen nu baggeren, todat de modjes wakker worden!
en als ze net zo snel zijn als met de p ipv de P dan komt dat goed...!
ik zeg...
tieten!
Gewoon 285 kutposts hier neerknallen binnen 4 minuten. Moet toch lukken?quote:Op zondag 18 januari 2009 02:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daariom zei ik: Maak een [singles] aan, kunnen ze ook niet gaan zeiken dat er teveel gebaggerd wordt in singles, zeker niet als er een ECHTE [singles] is
nog steeds?!?!?!quote:Op zondag 18 januari 2009 02:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is de hele avond al aan het zeiken.
Wss omdat ie pissed off is omdat Duimelot zonder hem is gaan stappen
hey, ik hou van kontneukenquote:Op zondag 18 januari 2009 02:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van homo's
sad...quote:
quote:
je bent goed op weg!quote:Op zondag 18 januari 2009 02:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gewoon 285 kutposts hier neerknallen binnen 4 minuten. Moet toch lukken?
ff snel danquote:Op zondag 18 januari 2009 02:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
gewoon effe volkappen dit topic, totdat we de 300 posts hebben idd
Ja dat is slechts iets meer als 1 post per seconde dat zal wel gaan lukken jaquote:Op zondag 18 januari 2009 02:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gewoon 285 kutposts hier neerknallen binnen 4 minuten. Moet toch lukken?
Ik ben de enige die je zo noemt volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, nu doe ik mijn nick pas echt eer aan
ow ja... even zoekenquote:
Ja, dat ben je ookquote:Op zondag 18 januari 2009 02:16 schreef dawg het volgende:
Ik ben de enige die je zo noemt volgens mij.![]()
Hij klikt gewoon op z'n snelkoppeling op z'n desktop. 10 Tegen 1.quote:
Beetje relaxen. Muziek luisteren. En balen dat ik de overige 20 afleveringen van 24 s7 niet heb.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat ben je ook
Je bent ook de enige die me ooit gevraagd heeft waar mijn nick voor staat
Wat doe jij nog zo laat op?
nah, weet je...quote:Op zondag 18 januari 2009 02:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij klikt gewoon op z'n snelkoppeling op z'n desktop. 10 Tegen 1.
Hehequote:Op zondag 18 januari 2009 02:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Beetje relaxen. Muziek luisteren. En balen dat ik de overige 20 afleveringen van 24 s7 niet heb.
Anyway, muziek!
Thrillseekers remixquote:
Hehequote:Op zondag 18 januari 2009 02:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nah, weet je...
ik heb er geen zin in! als ik plaatjes post hier, dan zoek ik gewoon op google afbeeldingen, lekker makkelijk. linkje kopieren en klaar..
met tieten kan dat niet, dus dat doet iemand anders maar!
geen zin om plaatje op te slaan nu en te uploaden en dan de link te plaatsen...
Hmm. Ik heb nog geen zin in slapen.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb cola light op en kan nu niet slapen door de cafeine. Begin al wel een beetje te gapen, dus dat is goed.
jep ik heb zelf maar ff Thrillseekers remix opgezet die is wat betequote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:26 schreef Dzy het volgende:
Heet dit topic Trance Hoereloper? Nee. Techno dus![]()
ik ben geil en heb zin in triosexquote:
Als jij het zegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
jep ik heb zelf maar ff Thrillseekers remix opgezet die is wat bete
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In mijn zoektocht naar tieten kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |