veyenoord international hequote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
VI.nl
Ajax zegeviert bij NEC dankzij pechvogel Fernández![]()
![]()
Leed wel twee of drie keer balverlies op een stomme manier op een gevaarlijke plaats.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Gregory verdiend ook een dikke pluim. Bleef uiterst koelbloedig en bikkelde ook nog eens flink.
Vond hem vandaag zeer onder de maat spelen. Niet echt scherp en veel te laconiek aan de bal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Gregory verdiend ook een dikke pluim. Bleef uiterst koelbloedig en bikkelde ook nog eens flink.
Goed! Hij liep meteen al te coachen en te wijzen, zat er een paar keer goed tussen en lost ook foutjes van Vertonghen op.quote:
Voor de rest wel erg solide.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leed wel twee of drie keer balverlies op een stomme manier op een gevaarlijke plaats.
Geluk in zo'n situatie dwing je af.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondanks het harde werken en team spirit enzo hebben we toch wel geluk dat Dani Fernandez die bal er als een handige harry in eigen doel kopt. was een bepalend moment.
Zeau dat publiek daar zeg, gaan ze opeens zingen kevin je moeder is een hoer terwijl hij niet echt nadelig voor hun fluitte ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
Het Ajax publiek hoorde ik ook nog een keer goed en terecht "We spelen met 10 tegen 12"
Coachte al veel, van wat ik had gezien. Verder wel oke. Kan beter, maar heeft even tijd nodig.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef F1Bas het volgende:
Wat vonden jullie van Wielaert?
Zou je denken he, maar dat was het NEC-publiekquote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
Het Ajax publiek hoorde ik ook nog een keer goed en terecht "We spelen met 10 tegen 12"
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
AD: Ajax presenteerde zich vooral tijdens de eerste helft allesbehalve als een ploeg die graag aanspraak wil maken op de landstitel.
Wat een bullshit zeg.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
AD: Ajax presenteerde zich vooral tijdens de eerste helft allesbehalve als een ploeg die graag aanspraak wil maken op de landstitel.
Denk niet dat iedereen het kan waarderen als ik dat in elk topic plemptquote:Op zondag 18 januari 2009 17:21 schreef Jodelaar het volgende:
Raymania, waar is het mooie ajaxlied heen?
Ofc. wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen het kan waarderen als ik dat in elk topic plempt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
Wat een gelul zeg .quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
Pranjic?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
we krijgen er trouwens binnenkort waarschijnlijk weer een Serviër bij. kan verder niks zeggen.
Zeker die gast die bij de voormalige club van Sulejmani speeltquote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
we krijgen er trouwens binnenkort waarschijnlijk weer een Serviër bij. kan verder niks zeggen.
Djuricic dus alsnog.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
Lazovic? Voor de wc'squote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |