De baggy bjorn is zo goed als nieuw, heb hem gekocht om hem daarna korter te laten maken maar dat is nooit gebeurt en toen is hij dus in mijn kast beland. De Blueblood heb ik enkele malen gedragen maar ook in zeer goede staat. Alleen de knoop is vervangen omdat er bij aankoop een slap aangenaaid knoopje aanzat die er gelijk afsprong. Er zit nu een gouden bluebloodknoop opquote:Op zondag 18 januari 2009 08:25 schreef Maaike_20 het volgende:
Vertel eens wat over de staat van de Nudie Baggy Bjorn en de Blue Blood?
Voor de nudie bied ik alvast 35,- inclusief verzenden...
voor 70 euro inclusief verzendkosten de nudie, riem en tas en als je de blueblood erbij neemt is het 130 euro inclusief totaal. Let me know!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:01 schreef Maaike_20 het volgende:
Ok, doe rustig aan, moet zo gaan werken en heb dus toch geen tijd te kijken nog vanmiddag.
Vanavond nog leren, daarnaast wacht ik even rustig af wat voor mooi aanbod je er van kunt maken
dan hou ik er 17 euro aan over met verzendkosten en verpakking. Dat vind ik net wat te weinig. Voor 32,50 stuur ik hem naar je op.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef sjonb het volgende:
Ik bied je ¤ 25,- voor de Gstar Radar Narrow inclusief verzenden.
de broek is redelijk smal aan onderkant dus meer richting skinny jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:51 schreef Ventilator het volgende:
Hoe valt die Levi´s broek? Is hij heel baggy of lichtelijk skinny?
klopt jasje valt klein en is kort vandaar een Largequote:Op donderdag 22 januari 2009 12:04 schreef Bryan181 het volgende:
1,74 en dan een L van dat scotch jasje?
lengte benen van kruis naar beneden +/- 81 cm en taille 42 cm (gewoon van links naar rechtsquote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef wesley_k het volgende:
Heb misschien wel interesse in de Blue Blood. Wat zijn de afmetingen? (taille & lengte pijpen)
dit is geen smal model, dit is juist een wat wijder model. Dus ik denk dat dit hem dan niet is voor jequote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef wesley_k het volgende:
Dan valt BB wel groot zeg![]()
Opzich zijn de afmetingen prima, kun je misschien ook nog even de opening van de broekspijpen meten?
Ben namelijk op zoek naar een wat slankere broek, weet niet of deze dat is
vanaf kruis 78 cm en totale lentgte 100 cmquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef PAA-053 het volgende:
Heb je de maten van de Adidas trainingsbroek? Gewoon even de lengte eigenlijk?
nope nog nooit gewassen, zal wel aan de foto liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:28 schreef makkie88 het volgende:
hm, die nudie broeken zijn wel al erg vaak gewassen he?.. (witte lengte strepen?)
owhh, dat veranderd de zaak, nog ff de foto's bekijken, (let op je pm, misschien komt er wat)quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nope nog nooit gewassen, zal wel aan de foto liggen.
nope is een bootcut ola, ook een herenmodel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef makkie88 het volgende:
[..]
owhh, dat veranderd de zaak, nog ff de foto's bekijken, (let op je pm, misschien komt er wat)
edit;
hmz, toch verkeerde maat
moet lengtemaat minstens 30 a 32 zijn..
en die 2e nudie is vrouwen model??
hmm, nee ook niet mijn maat, (ben niet helemaal wakker)quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nope is een bootcut ola, ook een herenmodel.
Je heb een pm.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hmm, nee ook niet mijn maat, (ben niet helemaal wakker)
die baggy born is wel mijn maat.... misschien, maybe is de breedte te weinig, ik twijfel..
doe toch een bod
35 incl verzendkosten..
(en anders een aantal gratis kickjes voor je;) )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |