Is dit de nieuwe OP?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef RealZeus het volgende:
Dat was zeker twee weken geleden dat ik het topic dicht mieterde.
Is niet altijd leukquote:
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je iemand toch ook leren.
Ik ben wel eens de ene scharrel tegen gekomen, terwijl ik met de andere aan het daten was.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Ik was vanavond samen met twee ex-scharrels die elkaar ook weer kenden. Dat was best wel raar.
en je ligt nu niet tussen ze in?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Ik was vanavond samen met twee ex-scharrels die elkaar ook weer kenden. Dat was best wel raar.
Jep , mischien ben je zelfs wel een natuurtalentquote:Dat kan je iemand toch ook leren.
trio!!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Mooi, dan staat alleen die vraag nog open waarom ik soms maar lief ben volgens jou...quote:
Vond hem redelijk, een 6+ zeg maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey internetheld, goed bezig met je makkelijke, kansloze grappen.
ligt eraan, waar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene is net geopereerd, ging wat lastig.
Awwww... dan wil ik bij deze aangeven dat ik dat dan het woordje "soms" weg had mogen laten. Heb geen moment gehad waarbij ik je niet aardig vond.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef AirwiN het volgende:
Mooi, dan staat alleen die vraag nog open waarom ik soms maar lief ben volgens jou...
Nee dank jequote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je iemand toch ook leren.
Wat niet rekt, scheurt welquote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt eraan, waar.
hoef je geen last van te hebben
Dat weet ik. Ik ben bezig om mijzelf te veranderen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nofi maar je komt nogal heel heel heel erg wanhopig over, misschien is het een tip.
En dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.
Een mooie moment voor mij om te gaan afsluiten.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:14 schreef MNR het volgende:
Awwww... dan wil ik bij deze aangeven dat ik dat dan het woordje "soms" weg had mogen laten. Heb geen moment gehad waarbij ik je niet aardig vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |