Goed. En jij?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weet niet, maar heee krentebol...
How you doin'.
Aaahh, ja dat kan ook. Gewoon geen zin enzo om uit te gaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het uitgaan.
Meeste tenten hier is niet mijn muziek, je kunt elkaar niet verstaan en er komt vaag volk.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aaahh, ja dat kan ook. Gewoon geen zin enzo om uit te gaan?
Gepraat... Telefoon? MSN? Face-to-face?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:19 schreef Devvie het volgende:
Whehe ik praatte net met een meid,.. en toen ging ze janken dat ze van dr 'opleiding' was getrapt omdat ze dr stage niet had gehaald![]()
![]()
Zaterdag is sowieso een gare avond om uit te gaan. Donderdag of vrijdag is veel leuker.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Meeste tenten hier is niet mijn muziek, je kunt elkaar niet verstaan en er komt vaag volk.
Dan ga ik liever naar een band kijken of thuis met vrienden afpreken.
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gepraat... Telefoon? MSN? Face-to-face?
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 18 januari 2009 01:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zaterdag is sowieso een gare avond om uit te gaan. Donderdag of vrijdag is veel leuker.
Woarr kom je vandaan dan dat de tenten geen goede muziek draaienquote:Op zondag 18 januari 2009 01:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Meeste tenten hier is niet mijn muziek, je kunt elkaar niet verstaan en er komt vaag volk.
Dan ga ik liever naar een band kijken of thuis met vrienden afpreken.
beeeeeeeeeetje fail ome dagdagquote:Op zondag 18 januari 2009 01:28 schreef dagdag het volgende:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/bagger.gif
Het is niet alleen dat hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Woarr kom je vandaan dan dat de tenten geen goede muziek draaien
Ook lekker!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Te laat, opMaar ik gooi er nu een pizza tonno in
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat is een typische krentenbolreactie tochJa, misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik, ik kom net thuisquote:Op zondag 18 januari 2009 01:55 schreef reetveter het volgende:
Mensen die op fok zitten zijn kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |