Ja, dat had ik dus ook. Maar toch denk ik dat ie wel een eind kan komen,quote:
ik zweer het je hoor! die vriend die in beeld was is hetero, veel hetero's gaan daar stappen. Maar dacht dat die Sergio echt homo was! Maar op zijn hyves zijn vriendin ¿?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:18 schreef BVO het volgende:
Ja, hij gaat uit in een homobar en is hetero.. ik geloof het direct!
Hij had een aardige stem maar als hij iets niet had was het uitstraling? Beetje zenuwachtig is logisch maar dit was echt zielig, je zou bijna medelijden met hem krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Woelli het volgende:
Leuke uitstraling, vond hem wel wat hebben
quote:
Samen verschillen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hij had een aardige stem maar als hij iets niet had was het uitstraling? Beetje zenuwachtig is logisch maar dit was echt zielig, je zou bijna medelijden met hem krijgen.
Toch vreemd hoe iemand totaal anders op mensen kan overkomen?
Ja ik weet het, zijn twee verschillende dingen.quote:
Ruben.. wie was dat ook weer?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Samen verschillen.
Hij is leuk om te zien. Stuk beter dan één van vorige X Factor finalisten.
Ruben, Richy, Christian en De Hearts-man hadden geen één van alle de uitstraling. Dan heb ik nog niks over Sharon gezegd.
Ja, en van Popstarsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ruben.. wie was dat ook weer?![]()
ik vind hem ook leuk om te zien hoor, deze sergio.. stuk beter dan die andere knakkers
oh nu schiet het me weer te binnen..ruben die gladjakker van de sunclub ofzo?
Geen idee over wie je het hebtquote:Op maandag 19 januari 2009 19:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Samen verschillen.
Hij is leuk om te zien. Stuk beter dan één van vorige X Factor finalisten.
Ruben, Richy, Christian en De Hearts-man hadden geen één van alle de uitstraling. Dan heb ik nog niks over Sharon gezegd.
ik kijk nooit naar die sbs6 ripoffsquote:
Ik neem aan de rechter op beide foto'squote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef livelink het volgende:
Nou, Elena81, nou maak je ons nieuwsgierig. Wie ben je dan op de foto's en wat denk je over de kansen van je broer? Er is een X Factor spoilertopic waar je eventueel informatie kwijt kan.
Wanneer kom jij nou onderhand eens uit de kast?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:27 schreef BVO het volgende:
Oh ik geloof je wel hoor, ik vertrouw die hetero's die heel regelmatig gay uitgaan alleen nooit zo!
Ik bedoel, ik heb enkele goede vrienden die zo zijn, maar naar zo'n club ga ik toch echt niet.
Ik vond het ook niet echt goed nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mwah, was deze meer minder goed, onterecht door.
quote:
klinkt een beetje als iemand verplichten je af te trekkenquote:zal hij me het meest doen stimuleren om het perfect te doen
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was weer bagger, zeer onterecht door. Hij doet me trouwens ook denken aan een aapje.
Ja, dat vind ik wel een beetje jammer. -3 voor dit gedrag, Sergio.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Tsja he dat krijg je als je aan een nationaal tv-programma meedoet, dan hebben mensen ineens wat te zeggen over je. Die vrijheid van meningsuiting is ook zo irritant.
Ja, vond ik ookquote:Op zondag 15 februari 2009 18:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt, maar op een of andere manier klinkt dat wel lekker
Welja, ga je bericht aanpassenquote:
Jullie, ja. Zo onzeker dat je met jaloers moet komen ipv "Ok prima, smaken verschillen."quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef elena81 het volgende:
ik heb mijn berichten maar ff verwijderd.
OMGquote:Tussendoor wil nog even iedereen vragen om eens een kijkje te nemen op fok.forum.
Sergio
Ja doh, hadden we hem maar moeten kennenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:37 schreef Svensational het volgende:
Maar Sergio vindt het dus stom dat we het hier over hem hebben!
Ik lees nu net pas die blog van Peet van 'm.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef elena81 het volgende:
is dat dan gezegd dat sergio het stom vind?
quote:Tussendoor wil nog even iedereen vragen om eens een kijkje te nemen op fok.forum.
Sergio
Echt te lachwekkend. Verschillende mensen die iets te zeggen hebben over mij. Voor de duidelijkheid ik ken ze niet....tenminste dat denk ik.
En zo sprak Dienekequote:Ook al is het negatief, dan moet je jezelf maar bedenken dat het ook alleen maar een kwestie van smaak is natuurlijk.
Laat deze forum zoals het is en zoals een forum moet zijn. Iedereen moet hun mening kunnen zeggen Wel of niet genuanceerd maakt niet uit. Mensen moeten kunnen zeggen wat ze denken. D'r wordt tegenwoordig zo op je woorden gelet dat je vroeg of laat een advocaat op je nek krijgt zoals bij Geert Wilders onlangs. Ik ben totaal niet eens met zijn filosofie maar ben wel van mening dat hij het mag zeggen. Waarom ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef Natalie het volgende:
Ik vind die leeggehaalde berichten door Elena81 erg storend. Kan een mod die niet verwijderen?
Daarnaast, als je niet achter je post staat en hem dus achteraf maar leeghaalt, dan moet je in 't vervolg misschien beter nadenken voordat je hem plaatst. Ik begrijp dat ze zich stoort aan de dingen die over hem gezegd worden. Kan daar wel inkomen, maar om dan meteen iedereen hier over één kam te scheren... onnodig. Er zitten hier ook mensen tussen die hem juist wél positief beoordelen. Daar wordt overheen gelezen.
Overigens zou ik 't leuk vinden als Sergio zelf ook eens komt posten ipv alleen te klagen op z'n blog
hey sergio. Whatzup man. Ik vind je dat je het goed doet maar vind toch dat kandidaten zich niet op het forum moeten begeven. Dat is een persoonlijke mening van me. Gewoon afstand nemen van alle forums en lekker gaan zingen. Thats all we want man. Succes jongen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef Sergio24 het volgende:
Lieve Mensen,
Ik wil even alle onduidelijkheden uit de weg ruimen.
Het meedoen met x-factor was een geweldige ervaring. Een proces waar ik elke keer weer van leer. Mijn zenuwen blijven wel een obstakel, maar daar werk ik nog steeds aan.
Alle reacties over mijn audities stel ik op prijs mits ze niet beledigend zijn. Ik kan zeer zeker wel tegen kritiek of negatieve reacties. Met 'ontzettend lachwekkend'(in mijn blog) bedoelde ik dat ik het juist grappig vond dat er een topic over mij staat op fok.nl. Ik geef toe dat het niet de juiste woordkeuze is geweest.
Voor iedereen die zich beledigd voelt mijn excuus hiervoor![]()
Positief of negatief schrijf je mening, maar respecteer dan ook de mening die volgt als reactie op jouw mening,
Vriendelijke Groetjes
Sergio
Spoilerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef Sergio24 het volgende:
Lieve Mensen,
Het meedoen met x-factor was een geweldige ervaring.
Is sergio niet door?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef Woelli het volgende:
Dus we kunnen hieruit concluderen dat die ook niet door is
Precies. En daarom vind ik het zo vaag dat er op bepaalde -negatieve- opmerkingen zo fel wordt gereageerd. Het is een forum, daar is het voor. Maar soms lijkt ;t wel of overal een disclaimer bij moet staan of dat je je worden zo moet verdraaien zodat er maar niemand figuurlijk tegen zijn of haar schenen schopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:58 schreef KbenHetZat het volgende:
Laat deze forum zoals het is en zoals een forum moet zijn. Iedereen moet hun mening kunnen zeggen Wel of niet genuanceerd maakt niet uit. Mensen moeten kunnen zeggen wat ze denken. D'r wordt tegenwoordig zo op je woorden gelet dat je vroeg of laat een advocaat op je nek krijgt zoals bij Geert Wilders onlangs. Ik ben totaal niet eens met zijn filosofie maar ben wel van mening dat hij het mag zeggen. Waarom ook niet.
Je mening sloeg alleen nergens opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:57 schreef Sergio24 het volgende:
Lieve Mensen,
Het meedoen met x-factor was een geweldige ervaring. Een proces waar ik elke keer weer van leer. Mijn zenuwen blijven wel een obstakel, maar daar werk ik nog steeds aan.
Alle reacties over mijn audities stel ik op prijs mits ze niet beledigend zijn. Ik kan zeer zeker wel tegen kritiek of negatieve reacties. Met 'ontzettend lachwekkend'(in mijn blog) bedoelde ik dat ik het juist grappig vond dat er een topic over mij staat op fok.nl. Ik geef toe dat het niet de juiste woordkeuze is geweest.
Voor iedereen die zich beledigd voelt mijn excuus hiervoor![]()
Positief of negatief schrijf je mening, maar respecteer dan ook de mening die volgt als reactie op jouw mening,
Vriendelijke Groetjes
Sergio
Ja, dat kan jij nu wel zeggen, maar tussendoor beschuldig je de mensen hier van basisschoolgedrag omdat ze bepaalde uitspraken doen die jij niet waardeert.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:01 schreef elena81 het volgende:
ik ben het hier helemaal mee eens, een forum is niet voor niks een forum....
Dit was geen wel/niet door reactie. Het meedoen opzich was een mooie ervaring. Maar goed ik merk wel dat het weer niet zo wordt begrepen zoals ik het bedoel. Ik heb geprobeerd het een en ander recht te zetten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef Woelli het volgende:
Dus we kunnen hieruit concluderen dat die ook niet door is
Ja, je hebt gelijk. Ik kan er alleen niet tegen wanneer mijn woorden worden verdraaid of anders geinterpeteerd dan dat ze zijn bedoeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:02 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
hey sergio. Whatzup man. Ik vind je dat je het goed doet maar vind toch dat kandidaten zich niet op het forum moeten begeven. Dat is een persoonlijke mening van me. Gewoon afstand nemen van alle forums en lekker gaan zingen. Thats all we want man. Succes jongen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij nu wel zeggen, maar tussendoor beschuldig je de mensen hier van basisschoolgedrag omdat ze bepaalde uitspraken doen die jij niet waardeert.
Maar goed, ook dat kun je een mening vinden, natuurlijk
Ik vind het nogal dubbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |