Toevoeging: Mocht je net zoals ik rond de 1.65m zitten. Ga dan op bed staan en spring wat op en neer. Dan glijdt de hoes er inderdaad vanzelf overheen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Klonk het volgende:
Zullen we deze ook alvast stickey zitten
Maar goed dekbedovertrekken over een dekbed doen is een eitje
1: leg het dekbed plat op bed
2: trek de overtrek binnenstebuiten
3: pak de overtrek nu zo beet alsof je hem over je hoofd heen gaat trekken, handen in de hoeken van wat je hoofdeinde gaat worden
4: pak nu met je handen in die hoeken het dekbed, beetje schudden en je dekbed glijdt als vanzelf in de hoes
Voorspelbaarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Erasmo het volgende:
Het is toch wat met de Ikea, eerst kun je hem niet vinden en nu zit je ook al met hun dekbedden te kutten
slotjes op verzoek doen we niet aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Het was sowieso een stomme vraag, want mijn dekbed blijkt 200 x 200 te zijn en het overtrek ook, dus dat moest linksom of rechtsom wel passen. Maar zó frustrerend: heb je de ene kant netjes, zit het aan de andere kant weer dubbel
![]()
.
Maar het is al gelukt. Doe maar gauw een slotje voor er meer mensen komen om mij ui te lachen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
slotjes op verzoek doen we niet aan
Scherp +1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Erasmo het volgende:
Het is toch wat met de Ikea, eerst kun je hem niet vinden en nu zit je ook al met hun dekbedden te kutten
Nee hoor, hier ben ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien ligt Viking bij de overtrek ín ofzo![]()
Past niet eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien ligt Viking bij de overtrek ín ofzo![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef dikkemongul het volgende:
Relaxed! Eindelijk een manier om het goed te doen.
Ik ga altijd in mijn overtrek staan, dan de ene hoek erin proppen, half uit dat dekbed klimmen en dan die hoe pakken. dan vasthouden en terug erin. Tweede hoek erin, weer van binnenuit vasthouden, er half uitklimmen en dan buiten vastpakken.
Dan eruit en hopen dat niet alles in de war zit en heel goed schudden. Het is verdomd lastig met een twee persoons dekbed kan ik je zeggen.
Als je handen tekort komt kun je ook gewone wasknijpers in de hoeken (of op de zijkanten, midden van de bovenkant etc.) zetten waar je het dekbed al goed hebt zitten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Klonk het volgende:
Zullen we deze ook alvast stickey zitten
Maar goed dekbedovertrekken over een dekbed doen is een eitje
1: leg het dekbed plat op bed
2: trek de overtrek binnenstebuiten
3: pak de overtrek nu zo beet alsof je hem over je hoofd heen gaat trekken, handen in de hoeken van wat je hoofdeinde gaat worden
4: pak nu met je handen in die hoeken het dekbed, beetje schudden en je dekbed glijdt als vanzelf in de hoes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |