Beiden, maar dat is niet echt de gangbare reactie, hoor. Ik ben Spanjaard en ja macho, maar I like it both ways. ik ben niet zo moeilijk. En jij?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoor je dat van Amerikanen of Nederlanders?
die ligt waarschijnlijk nog steeds met zn reet omhoogquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:15 schreef mike_hunt het volgende:
Van TS horen we al helemaal geen reet meer
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
die ligt waarschijnlijk nog steeds met zn reet omhoog
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
die ligt waarschijnlijk nog steeds met zn reet omhoog
Zijn Spanjaarden zo macho dan? Italianen meestal wel, maar Spanjaarden ken ik dan weer wat minder.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Beiden, maar dat is niet echt de gangbare reactie, hoor. Ik ben Spanjaard en ja macho, maar I like it both ways. ik ben niet zo moeilijk. En jij?
Hmmm weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
Ja, maar niet zo erg als die Italianen.
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zijn Spanjaarden zo macho dan? Italianen meestal wel, maar Spanjaarden ken ik dan weer wat minder.
Die heb je overal en altijdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Just the way I like themquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:52 schreef ikJur het volgende:
100% bottem :#
jij bent alleen maar top?quote:
Dat is van een aantal dagen terug.. en je moet er maar op letten dat anderen niet met jouw account kunnen posten..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:36 schreef ikJur het volgende:
zou de mod die de laatste paar berichtjes heeft verwijderd ook deze kunnen verwijderen uit dit topic
Gay: Top of Bottom?
ik weet me wachtwoord niet meer heb alleen deze cookie nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is van een aantal dagen terug.. en je moet er maar op letten dat anderen niet met jouw account kunnen posten..
Even een mailtje sturen naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:59 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik weet me wachtwoord niet meer heb alleen deze cookie nogpassmailer heeft ie veranderd
Nee ik ben versa zoals ik al verteld heb, beide rollen vind ik lekker, het hangt geheel van mijn bui af.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent alleen maar top?
(dat dit topic nog niet gesloten is
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:30 schreef firestorm_99 het volgende:
ik ook versa maar meer bottom
Ik ben ook versa en ik vind beide rollen lekker. Het hangt geheel van mijn bui en stemming af.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 is vera maar moet vaak bottem zijn (wat ook erg lekker is :-p)
dat zal bij mij moelijk gaan heb een vast vriendje en hij vind mijn speelgoedquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben ook versa en ik vind beide rollen lekker. Het hangt geheel van mijn bui en stemming af.
Te groot nog welquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef daanski82 het volgende:
[..]
dat zal bij mij moelijk gaan heb een vast vriendje en hij vind mijn speelgoedte groot en hij vind anaal geneukt worden niet lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |