Haha, nee dat heb je in je of niet, denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je homo wordt. uitgaande van het vooroordeel dat een homo met een handtasje loopt en dat je uberhaupt homo kunt worden.
Sterker nog, je wordt er mee geboren, het is geen keuze die je maakt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haha, nee dat heb je in je of niet, denk ik
Prima, veel plezier gewenstquote:Maar voor bij blijft het top/bottom verhaal bij wat experimenteren met mn vriendin
Niet eens gewoon homo, een relnicht die met roze boa's loopt, andere homo's "meid" noemt en naar Britney Spears luistertquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je homo wordt. uitgaande van het vooroordeel dat een homo met een handtasje loopt en dat je uberhaupt homo kunt worden.
Ha ha ik luister wel eens naar Britney, maar voor de rest voldoe ik niet aan de voorwaarden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet eens gewoon homo, een relnicht die met roze boa's loopt, andere homo's "meid" noemt en naar Britney Spears luistert
Ja hoor, dat magquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:51 schreef skadhd het volgende:
Als ik mijn meneer neem met een voorbinddildo dan is hij toch ook gewoon mr. Bottom?
En andersom ben ik soms mevr. Bottom.
Of mevr. Front Bottom
^^
Of magda amaal nie?
Dat moet je helemaal zelf weten. Daar hebben wij toch niks mee te maken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef skadhd het volgende:
Yeah.
I like my mr. Bottom. And being Mevr. Top.
Wat een happy joy joy amaal.
De volgende keer wil ik wel dat ie een kort rokje van mij aandoet. Net weer een andere dimensie.
Met de roze boa zoals hierboven beschreven.
Of gaat dat dan weer te ver?
Ja, dat stond hier al eerder in het topic, moest ik wel even om gniffelenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
Net zoals men weleens denkt dat een verwijfde homo bottom is terwijl een homo die ik ken en zo verwijfd is als het maar kan top is.
hahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:52 schreef ikJur het volgende:
100% bottem :#
Verwijfd zijn heeft dan ook weinig met je voorkeuren te maken lijkt mij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
Net zoals men weleens denkt dat een verwijfde homo bottom is terwijl een homo die ik ken en zo verwijfd is als het maar kan top is.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef skadhd het volgende:
Yeah.
I like my mr. Bottom. And being Mevr. Top.
Wat een happy joy joy amaal.
De volgende keer wil ik wel dat ie een kort rokje van mij aandoet. Net weer een andere dimensie.
Met de roze boa zoals hierboven beschreven.
Of gaat dat dan weer te ver?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Verwijfd zijn heeft dan ook weinig met je voorkeuren te maken lijkt mij.
Dat ben ik met je eens, dat het wel vaak voorkomt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar vaak zie ik het toch in de club etc.om heen (ik woon in NY) dat de machoman toch vaak top is of beiden. En de echt verwijfde homo's. (met Fendi handtasjes etc) toch bottom zijn. Alhoewel ik een beetje generaliseer
Geneukt worden is in veel culturen ook een beetje taboe, toch? Nederlands is de enige taal met scheldwoorden voor de "top". Mannen horen actief te zijn tijdens de seks en als je geneukt wordt, ben je dat niet (in andermans ogen). Dan ben je dus het vrouwtje. Misschien dat de verwijfde types dat onwillekeurig in hun achterhoofd houden, en de macho's ook, net zoals veel hetero's er niks in willen, want dat is "homo" (verwijfd).quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar vaak zie ik het toch in de club etc.om heen (ik woon in NY) dat de machoman toch vaak top is of beiden. En de echt verwijfde homo's. (met Fendi handtasjes etc) toch bottom zijn. Alhoewel ik een beetje generaliseer
nee, de meest gehoorde redenen (wat ik dan hoor) is dat ze gewoon lekker met hun reet omhoog liggen en die andere het 'werk' laten doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geneukt worden is in veel culturen ook een beetje taboe, toch? Nederlands is de enige taal met scheldwoorden voor de "top". Mannen horen actief te zijn tijdens de seks en als je geneukt wordt, ben je dat niet (in andermans ogen). Dan ben je dus het vrouwtje. Misschien dat de verwijfde types dat onwillekeurig in hun achterhoofd houden, en de macho's ook, net zoals veel hetero's er niks in willen, want dat is "homo" (verwijfd).
En hoor je dat van Amerikanen of Nederlanders?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, de meest gehoorde redenen (wat ik dan hoor) is dat ze gewoon lekker met hun reet omhoog liggen en die andere het 'werk' laten doen.
Jij leest iets teveel Libelles
Als je het goed doet en met beleid doet niet hoor. Dan is het heerlijk.quote:
Hier kan ik het helemaal mee eens zijn. Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met het feit dat de man altijd macho moet zijn en dus moet neuken. Als een man zich laat neuken zal het wel een verwijfd type zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geneukt worden is in veel culturen ook een beetje taboe, toch? Nederlands is de enige taal met scheldwoorden voor de "top". Mannen horen actief te zijn tijdens de seks en als je geneukt wordt, ben je dat niet (in andermans ogen). Dan ben je dus het vrouwtje. Misschien dat de verwijfde types dat onwillekeurig in hun achterhoofd houden, en de macho's ook, net zoals veel hetero's er niks in willen, want dat is "homo" (verwijfd).
om geneukt te worden? je rustig beginnen. begin maar eerst met 1 vinger etc. Daarna, in jouw geval dan, met dildo's klein beginnen en veel glijmiddel en na een verloop van tijd. Wil je niet anders haahhahahahahquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |