abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65146810
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Op de Veluwe zou het vast niet veel anders geweest zijn.
Dat kon meevallen; ik kom niet van de Veluwe maar wel van de Groningse biblebelt; een Artikel-31 dorp. Daar ben ik geboren, en m'n broertje en zusje ook; ondanks die dokter dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65146849
Eerste les van Evy gelopen
Wat is het treurig gesteld met mijn conditie
pi_65146854
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was super gewenst, een nakomertje na veel miskramen.

Bummer.. eigenlijk had het van mij niet echt gehoeven
Jij bent een rare . Je doet me vaak denken aan mijn enige vriendin .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:48:45 #254
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65146855
PF coole kast zeg en leuke borden, hier kwam met Snikelaas een mooie gietijzeren wok, ovenschotel (heb alleen geen oven nog ) mooie theekoppen en nog wat gewone mokken. Prima en ik kon 't goed gebruiken

Zojuist klaar met 't wassen van mijn auto, hij is helemaal glimmend mooi nu. Heb d'r ook maar meteen krassen met meuk afgeschuurd en de binnenkant helemaal schoon gezogen. Hij glimt weer als nieuw!

Komt een of andere ouwe vent voorbij roept ie: "Dat helpt toch niet bij die lelijke bak!!!"
STFU!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65146888
Die kast heb ik niet hoor Maar ik zou hem wel willen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:50:34 #256
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65146908
* zwahiel heeft een half testament en een hele uitvaartverzekering met extra's.

Mijn ouders schrokken ervan toe ik 't zei.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65146912
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:
  • of mijn ouders waren toch getrouwd
  • of ik bestond niet.

Aangezien ik zeker wist dat ik bestond en die optie me dus niet reeel voorkwam, en ik zeker wist dat mijn ouders ongetrouwd waren, heb ik laten weten dat ik erbij bleef. Daarna bleek ik niet te bestaan, vrij surrealistisch.

Tegenwoordig wordt er een hoop gejammerd over niet geintegreerde moslims, maar het lijkt me toch stug dat jouw kind dit nog treft. (Of jij een dokter die weigert een spiraaltje te verwijderen, zoals mijn moeder overkwam. Ze had immers al een onecht kind. Die dokter was geen Turk trouwens )
  • Voorlopig zal ons kind dit niet overkomen, we zijn in onze eigen stad geėmigreerd naar een witte kakwijk, heel politiek incorrect. Dus de enige buitenlandse kindjes op school zijn van Japanse diplomaten of Arabische zakenlieden. En veel gescheiden ouders, dat ook.

Dat verhaal van die dokter is wel heel erg jaren '50! Griezelig, zo'n rechter spelend mannetje. Tegenwoordig is het wel iets beter, behalve met bevallingen geloof ik. Dat gaat vaak echt nog op de 'kom toch mevrouwtje'-manier. Als ik dat topic wel eens lees in OUD rijzen de haren me soms te berge.
    pi_65146922
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef SiTuSavais het volgende:
    Ik vond al die beginlessen niet meevallen, maar braaf doorgedaan en morgen ben ik bij les 19:
    5,6,7,8 minuten rennen met 1 of 2 minuten wandelen ertussen.

Dus gewoon doen wat Evy zegt, dan wordt / blijft ze fier op jou!
    pi_65146933
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef zwahiel het volgende:
    * zwahiel heeft een half testament en een hele uitvaartverzekering met extra's.

Mijn ouders schrokken ervan toe ik 't zei.
    Een slimme meid is voorbereid
      zaterdag 17 januari 2009 @ 17:52:26 #260
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65146954
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij bent een rare . Je doet me vaak denken aan mijn enige vriendin .
    Mjoh, ik ben gewoon ontzettend makkelijk en ik hecht me helemaal niet graag aan mensen.
    Ik woon wel dicht bij jou in de buurt. Mindermutsig woont daar ook
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zaterdag 17 januari 2009 @ 17:53:36 #261
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_65146983
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Een slimme meid is voorbereid
    Alleen ben ik geen meid
    pi_65147011
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vond al die beginlessen niet meevallen, maar braaf doorgedaan en morgen ben ik bij les 19:
    5,6,7,8 minuten rennen met 1 of 2 minuten wandelen ertussen.

Dus gewoon doen wat Evy zegt, dan wordt / blijft ze fier op jou!
    Ondanks dat dit eigenlijk totaal niet 'mijn' muziek is om op te rennen, is het wel superhandig. Met een stopwatch rondrennen vind ik op de een of andere manier toch vermoeiender
    En dat Evy 'fier' ( ) is, is natuurlijk mooi meegenomen
    Ik was deze zomer al een keer fanatiek begonnen, maar net toen ik op het punt was waarop het leuk wordt (na een weekje of 2, 3) ging ik twee weken op vakantie en daarna hoefde het van mij niet meer Faalhaas.
    pi_65147201
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mjoh, ik ben gewoon ontzettend makkelijk en ik hecht me helemaal niet graag aan mensen.
    Ik woon wel dicht bij jou in de buurt. Mindermutsig woont daar ook
    Een van mijn officieel favoriete fokkers! Ik weet trouwens nu niet waar je woont, alleen in welke hoek ongeveer. Maar vermoedelijk weet je van mij ook niet meer dan dat
    pi_65147312
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ondanks dat dit eigenlijk totaal niet 'mijn' muziek is om op te rennen, is het wel superhandig. Met een stopwatch rondrennen vind ik op de een of andere manier toch vermoeiender
    Klotemuziek, zou ik zeggen. Boze negers en rare covers. Ook nog een keer een wel zeeeer expliciete tekst (daar kan je toch geen brave huisvaders/moeders mee op pad sturen?). Ze heeft ook een keer een lesje met the Cure en Depeche Mode. Betere muziek maar het rent niet .

Toevallig surfte ik vanochtend hier even voorbij: http://www.hardloopmuziek.com/
    Ik had geen zin in uitzoeken wat 't kost enzo, maar misschien zijn er wel betere loopmuziekjes te plukken. Maar ja, ze zijn er vast niet fier..
    pi_65147328
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef SiTuSavais het volgende:
    doorzetten hoor! Ik ging ook bij de eerste les van Evy dood en heb in november de 15 km gelopen, terwijl ik vorig jaar januari met die Evy was begonnen
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:11:21 #266
    163650 Greys
    pi_65147483
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Is dat goed of slecht?
    Hoe bedoel je, is dat goed of slecht?
    Als ik kom te overlijden, zouden mijn ouders mijn 'deel' van het huis mogen opeisen. Dat betekent dat Heer G dan het huis moet verkopen en er uit moet, om mijn ouders dat geld te kunnen geven. Omgekeerd ook, als hem iets gebeurt, kunnen zijn ouders zijn deel opeisen van ons huis. En dat willen wij dus allebei niet.
    Om dit soort ellende te voorkomen hebben we het bij de notaris vast laten leggen dat dat niet kan. Dat kan dus ons inziens veel ellende voorkomen (werd ons ook aangeraden van diverse kanten). Als je niets vast laat leggen en er gebeurt iets, dan kan het dus gebeuren dat je nog veel meer ellende over je heen krijgt dan alleen het verliezen van je partner. Dus ja, ik vind het goed dat we het hebben laten vastleggen
    Die keuze is voor iedereen anders natuurlijk wat hij of zij goed of niet vindt.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65147498
    Ah, op die manier! Ik wist niet dat dat kon (huis opeisen..)
    pi_65147514
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

doorzetten hoor! Ik ging ook bij de eerste les van Evy dood en heb in november de 15 km gelopen, terwijl ik vorig jaar januari met die Evy was begonnen
    Ja, dat vind ik echt knap van je Het lijkt me echt een overwinning om zoiets te kunnen.
    Dit is hét moment, want ik heb een superhandig rooster komend blok Dan hoef ik niet in het donker te rennen (ben een watje). *zelf peptalk geeft*
    pi_65147541
    Vanavond was het witloftaart uit de oven, ofzo. Wel aardig, maar rauw toch een stuk lekkerder.

Ik heb trouwens geen testament. Niets van mijn spullen is ook maar ķets waard. Nouja, alleen mn pc en camera. Dat verdelen ze maar lekker onder elkaar.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_65147578
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
    Mijn ouders hebben ook ergens zoiets laten vastleggen: als een van beiden overlijdt, gaan įl zijn bezittingen naar de partner. Om dat soort situaties te voorkomen.
    pi_65147661
    Ik ben nu 2.5 week heel stipt geweest met m'n pil, maar nu ben ik heb vrijdag & woensdag alweer vergeten terwijl ik wel een pilalarm zet! Iemand nog tips??
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:18:04 #272
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_65147666
    Ladies; halp!

Ik ben op zoek naar een online natuurwinkel; biowinkel. Die dus overal levert en dingen verkoopt als suikervrije pindakaas en gojibessen en zulks.
    Ik word er namelijk doodziek van om de halve stad door te moeten elke week op zoek naar normale producten.

Iemand die het weet? Miijn google skills doen het niet
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:19:01 #273
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_65147691
    quote:
    als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...

'navond!

Ik word steeds beter in onderuit gaan op ski's!!
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_65147744
    pi_65147752
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik echt knap van je Het lijkt me echt een overwinning om zoiets te kunnen.
    Dit is hét moment, want ik heb een superhandig rooster komend blok Dan hoef ik niet in het donker te rennen (ben een watje). *zelf peptalk geeft*
    ik ga met je meedoen.

Ik heb mijn vriend geschopt en we gaan vanaf maandag weer 3 dagen in de week hardlopen
    We beginnen weer in serie een, ergens bij les 15 in de buurt gok ik zo, om zo ons tempo wat op te gaan schroeven én er weer in te komen, want ik heb na de Zeven Heuvelenloop niet meer gelopen

Maandagochtend ga ik even nieuwe koptelefoon halen en dan lopen
    Ja doei.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:29 #276
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_65147758
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:37 #277
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_65147763
    M'n vriend en ik gaan er binnenkort ook even naar kijken. Want het laatste dat ik wil is dat m'n ouders iets over me gaan beslissen als ik overlijd . Verder heb ik niets van waarde ofzo. Overigens wil ik dan ook meteen een duidelijk overzicht hebben van of ik begraven/gecremeerd wil worden en hoe, etc. Better safe than sorry.

En ik heb net een broek gekocht . En een blouse . Geen geld voor, maar ik verdien het. Vind ik .
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:21:57 #278
    236335 neen
    schone schijn
    pi_65147778
    Als ik doodga krijgen m'n ouders al m'n spullen en geld zij geven het dan lekker weg want ik heb veel rommel.
    het lijkt niet wat het is
    pi_65147792
    http://www.ladisfruteria.nl/shop/

http://www.ekodis.nl/main/index.php?page=01.Home.php Hiervan is de online shop nog in de maak, maar komt er dus wel

http://natuurvoeding.startpagina.be/ en hier staat een heel kopje met 'online natuurvoeding winkels'
    pi_65147795
    Misschien een stomme vraag: Maar waar laat je zo een testament maken? Bij "de" notaris??
    pi_65147834
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:24:04 #283
    163650 Greys
    pi_65147837
    quote:
    Ik wist helemaal nķets van dat al, dat leer je vanzelf allemaal als je ooit een huis koopt, dat soort geneuzel
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65147845
    ik heb net als een echte vrouw naar de Xfactor gekeken

en nu vind ik dat ook ook minstens net zo goed kan zingen als iedereen die door is

maar ik ga nooit meedoen
    Ja doei.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:25:09 #285
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_65147868
    X-factor . Ik kijk echt nooit dat soort programma's. Sowieso kijk bijna nooit programma's, alleen films en soms een serie.
    pi_65147921
    quote:
    Als je trouwt, en je gaat uit elkaar, dan kan de overheid je verplichten om de kosten die de gemeenschap maakt voor jouw ex te vergoeden.
    pi_65147926
    oh ja, dat vind ik ook mooi aan mezelf!
    Dan heb ik 3 dingen

mn ogen
    mn lach
    mn stem

Ja doei.
    pi_65148013
    Je haar ook wel dacht ik, Mo?
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:34:52 #289
    163650 Greys
    pi_65148132
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:19 schreef Abbadon het volgende:

[..]

als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...

'navond!

Ik word steeds beter in onderuit gaan op ski's!!
    Zijn er al beelden van?
    Was het wel leuk? Heb je het idee dat het toch wel al wat beter gaat?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65148151
    Ik denk dat ik alles wel mooi vind, het meeste boven gemiddeld mooi,
    behalve:
    m'n tanden
    m'n glimlach
    m'n tenen
    m'n voeten maar die zijn op zich ook wel oké
    m'n benen omdat ze iets te gespierd zijn.

Vroegerrr vond ik alles lelijk en wist ik over alles wel 8 kritiek punten te noemen, maar toen dacht ik: waar ben ik mee bezigg! Ik wou heel graag blond haar en blauwe ogen en grote borsten en niet meer zo eng mager zijn. Toen stonden m'n handen. voeten en tanden op 1! Vandaar dat ik 't eerst niet geloofde dat mensen mijn handen mooi zouden kunnen vinden, het ideee alleen al!

Oké maar even een echte top 5..
    Ik kan alleen niet kiezen
    - M'n haar heeft een geweldige kleur, verschillende tinten bruin en is heel erg mooi dik en vol en binnenkort ook nog erg lang
    - M'n huid, ik heb een hele mooie (niet roze) tint, met echt hele schattige zomersproetjes en ik heb bijna nooit puistjes of vlekjes.
    - M'n ogen hebben geweldige tinten, een zwarte pupil, een goud rondje met een groene basis met daardoorheen lichtval net als in een bos in de lente, daaromheen een heel donkergrijs/blauw randje. Geweldig!
    - M'n wenkbrauwen, mooi donker, de haartjes zitten dicht bij elkaar, mooie natuurlijke vorm.
    - M'n onderlip is ook geweldig vol
    - M'n benen zijn heel mooi lang en m'n bil is ook echt geweldig gevormd, ik kan er echt uren naar kijken
    - Mijn bescheidenheid & dat ik zo goed in tellen ben..

Ik weet niet hoe die omslag zo is gekomen Maar ik kan nog wel uren doorgaan
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:39:58 #291
    163650 Greys
    pi_65148256
    Geeft niets hoor PF, lekker zo houden! Alleen maar goed als je zo'n goed zelfbeeld hebt!
    Hoe is het met je andere bil, is die net zo mooi als die ene?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65148262
    Ik wilde wachten op het volgende topic, en dan naar vriendje gaan, maar het duurt me te lang dus ik ga gewoon lekker nu meteen. Tot morgenavond allemaal!

@PF: tevreden met jezelf zijn goehoed! Ik weet bij al mn lichaamsdelen ook wel iets te noemen, maar het is bijna altijd een puntje van kritiek (ogen, ongelijk, oren, staat eentje wat naar voren, bovenbenen, te dik, onderbenen, littekens, kont, putjes, lippen, onderlip net iets te dik, wangen, te bol, wenkbrauwen, bijna monobrauw etc), mijn omslag moet nog komen .
      zaterdag 17 januari 2009 @ 18:42:17 #293
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_65148325
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn er al beelden van?
    Was het wel leuk? Heb je het idee dat het toch wel al wat beter gaat?
    beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te worden

het was erg leuk! gaat ook echt steeds beter, maar het is niet zo'n grote baan, en het is best druk, dus het is soms behoorlijk lastig, zeker als je je ski's nog niet helemaal onder controle hebt...maar goed, nog 2 lessen te gaan ben pas halverwege, en er zit zeker verbetering in!!
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_65148337
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
    Geeft niets hoor PF, lekker zo houden! Alleen maar goed als je zo'n goed zelfbeeld hebt!
    Hoe is het met je andere bil, is die net zo mooi als die ene?
    Ik maak geen onderscheid in mijn billen, hij is zo compact dat het er gewoon 1 is Nee echt, soms sta ik in de spiegel te loeren en denk ik jeetje. Niet te groot, niet te klein, niet te rond, niet te plat, ik zou mij doen

Oja ik heb ook striae en putjes, maar dat ontken ik En kleine borsten, maar 't laatste jaar vind ik die ook heel erg tof!! En toen ik zag dat mijn mr ook striae had (maar dan horizontaal) en toen vond ik dat ook al helemaal geen issue meer

Hehe, je moet gewoon tegen jezelf zeggen dat je normaal moet doen en door een roze bril naar jezelf kijken
    pi_65148377
    O maar je bril moet niet van matglas zijn, want voor je het weet zie je er niet uit omdat je aan zelfoverschatting lijdt en denkt dat al die lichaamsverzorging overbodig is geworden!!
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:45:43 #296
    163650 Greys
    pi_65148432
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te worden

het was erg leuk! gaat ook echt steeds beter, maar het is niet zo'n grote baan, en het is best druk, dus het is soms behoorlijk lastig, zeker als je je ski's nog niet helemaal onder controle hebt...maar goed, nog 2 lessen te gaan ben pas halverwege, en er zit zeker verbetering in!!
    Vond/vind je het eng? Of wacht, dat gaat een man niet toegeven natuurlijk.
    Hoewel, jij durfde ook toe te geven dat je huppelfilms leuk vindt

Ik vond het wel eng namelijk, vooral dat gevoel dat je het eigenlijk niet zo goed onder controle hebt allemaal wat er met je benen gebeurt zo nu en dan
    Had altijd de angst voor verdraaide knieėn en enkels enzo
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65148440
    Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken )
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 18:46:27 #298
    163650 Greys
    pi_65148454
    En nu ga ik een kapsalonnetje eten en Mamma Mia op DVD kijken!
    Over huppelfilm gesproken!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65148479
    Veel plezier!!
    Mama Mia !!
    pi_65148508
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:
    Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken )
    http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')