Dat kon meevallen; ik kom niet van de Veluwe maar wel van de Groningse biblebelt; een Artikel-31 dorp. Daar ben ik geboren, en m'n broertje en zusje ook; ondanks die dokter dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op de Veluwe zou het vast niet veel anders geweest zijn.
Jij bent een rarequote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was super gewenst, een nakomertje na veel miskramen.
Bummer.. eigenlijk had het van mij niet echt gehoeven
Voorlopig zal ons kind dit niet overkomen, we zijn in onze eigen stad geėmigreerd naar een witte kakwijk, heel politiek incorrect. Dus de enige buitenlandse kindjes op school zijn van Japanse diplomaten of Arabische zakenlieden. En veel gescheiden ouders, dat ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:of mijn ouders waren toch getrouwd of ik bestond niet.
Aangezien ik zeker wist dat ik bestond en die optie me dus niet reeel voorkwam, en ik zeker wist dat mijn ouders ongetrouwd waren, heb ik laten weten dat ik erbij bleef. Daarna bleek ik niet te bestaan, vrij surrealistisch.
Tegenwoordig wordt er een hoop gejammerd over niet geintegreerde moslims, maar het lijkt me toch stug dat jouw kind dit nog treft. (Of jij een dokter die weigert een spiraaltje te verwijderen, zoals mijn moeder overkwam. Ze had immers al een onecht kind. Die dokter was geen Turk trouwens)
Ik vond al die beginlessen niet meevallen, maar braaf doorgedaan en morgen ben ik bij les 19:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef SiTuSavais het volgende:
Eerste les van Evy gelopen![]()
Wat is het treurig gesteld met mijn conditie
Een slimme meid is voorbereidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel heeft een half testament en een hele uitvaartverzekering met extra's.
Mijn ouders schrokken ervan toe ik 't zei.
Mjoh, ik ben gewoon ontzettend makkelijk en ik hecht me helemaal niet graag aan mensen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent een rare. Je doet me vaak denken aan mijn enige vriendin
.
Alleen ben ik geen meidquote:
Ondanks dat dit eigenlijk totaal niet 'mijn' muziek is om op te rennen, is het wel superhandig. Met een stopwatch rondrennen vind ik op de een of andere manier toch vermoeienderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vond al die beginlessen niet meevallen, maar braaf doorgedaan en morgen ben ik bij les 19:
5,6,7,8 minuten rennen met 1 of 2 minuten wandelen ertussen.
Dus gewoon doen wat Evy zegt, dan wordt / blijft ze fier op jou!
Een van mijn officieel favoriete fokkers! Ik weet trouwens nu niet waar je woont, alleen in welke hoek ongeveer. Maar vermoedelijk weet je van mij ook niet meer dan datquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, ik ben gewoon ontzettend makkelijk en ik hecht me helemaal niet graag aan mensen.
Ik woon wel dicht bij jou in de buurt. Mindermutsig woont daar ook
Klotemuziek, zou ik zeggen. Boze negers en rare covers. Ook nog een keer een wel zeeeer expliciete tekst (daar kan je toch geen brave huisvaders/moeders mee op pad sturen?). Ze heeft ook een keer een lesje met the Cure en Depeche Mode. Betere muziek maar het rent nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ondanks dat dit eigenlijk totaal niet 'mijn' muziek is om op te rennen, is het wel superhandig. Met een stopwatch rondrennen vind ik op de een of andere manier toch vermoeiender
doorzetten hoor! Ik ging ook bij de eerste les van Evy dood en heb in november de 15 km gelopen, terwijl ik vorig jaar januari met die Evy was begonnenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef SiTuSavais het volgende:
Eerste les van Evy gelopen![]()
Wat is het treurig gesteld met mijn conditie
Hoe bedoel je, is dat goed of slecht?quote:
Ja, dat vind ik echt knap van jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doorzetten hoor! Ik ging ook bij de eerste les van Evy dood en heb in november de 15 km gelopen, terwijl ik vorig jaar januari met die Evy was begonnen
Mijn ouders hebben ook ergens zoiets laten vastleggen: als een van beiden overlijdt, gaan įl zijn bezittingen naar de partner. Om dat soort situaties te voorkomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Ah, op die manier! Ik wist niet dat dat kon (huis opeisen..)
als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
ik ga met je meedoen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt knap van jeHet lijkt me echt een overwinning om zoiets te kunnen.
Dit is hét moment, want ik heb een superhandig rooster komend blokDan hoef ik niet in het donker te rennen (ben een watje). *zelf peptalk geeft*
Ik wist helemaal nķets van dat al, dat leer je vanzelf allemaal als je ooit een huis koopt, dat soort geneuzelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Als je trouwt, en je gaat uit elkaar, dan kan de overheid je verplichten om de kosten die de gemeenschap maakt voor jouw ex te vergoeden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als een huis op twee namen staat, en die twee zijn niet getrouwd, dan erft de partner in principe niet, maar eerst ouders of kinderen...tenzij je dat laat vastleggen...
'navond!
Ik word steeds beter in onderuit gaan op ski's!!
beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]Zijn er al beelden van?
Was het wel leuk? Heb je het idee dat het toch wel al wat beter gaat?
Ik maak geen onderscheid in mijn billen, hij is zo compact dat het er gewoon 1 isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
Geeft niets hoor PF, lekker zo houden! Alleen maar goed als je zo'n goed zelfbeeld hebt!
Hoe is het met je andere bil, is die net zo mooi als die ene?
Vond/vind je het eng? Of wacht, dat gaat een man niet toegeven natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beelden? neuh...al dreigt er volgende week een fototoestel meegenomen te worden![]()
het was erg leuk! gaat ook echt steeds beter, maar het is niet zo'n grote baan, en het is best druk, dus het is soms behoorlijk lastig, zeker als je je ski's nog niet helemaal onder controle hebt...maar goed, nog 2 lessen te gaanben pas halverwege, en er zit zeker verbetering in!!
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htmquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |