quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hewwooo!
Sugar, wat een mooie foto'sEn wat ben je mooooooi
Zo'n puur gezichtje!
<dagboekpost> Wat betreft huisje: we hebben een bod gedaan!Een echte!
Nee maar srsly, het zag er netjes uit en we willen het hebben en dit keer had niet iemand het al voor onze neus weg gekaapt! Als het goed is horen we maandag of het door gaat, en dan kunnen we de hypotheek gaan regelen
Spanneuuuund! Ik hoooop het! Ik wil een eigen huisje, een echt thuis!
</dagboekpost>
broccoli!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Duimt voor Maria dat het lukken gaat!!![]()
Mijn lunch was 3 crackers met filet A. Vanavond maar een restje kalkoen, met een nog nader te bepalen groente.
Volgens mij zei SHE niet teveel als ontbijt en eet zoveel als je doet ('s avonds sporten, 's avonds veel eten en 's middags minder en andersom)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:34 schreef Sugar het volgende:
Oh, da's inderdaad spannend, Maria! Ik duim dat ze akkoord gaan met jullie bod! Heb je een foto ervan?
SHE, even mijn vraag herhalen: maakt het uit hoe je je totale kcal op een dag verdeelt over de dag? Ik heb nu (vanaf 7 uur 's ochtends) 600 kcal op. Dankjewel alvast!
Vraag het voor de zekerheid maar even na, ik wil het natuurlijk niet verkeerd uitleggen/onthouden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Dat ziet er goed uit.![]()
Hoeveel ruimte is het en hoeveel kamers?
PF, dankjewel!
Maar jij was toch helemaal niet zo heel oud??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja er is eigenlijk weinig te zien bedenk ik me, op geen van de foto'sMaar de vloer is idd mooi, en ik zie de potentie van wat het kan worden!
Het is 58 m2, 2 kamers en mogelijkheid de berging tot een 3e te maken - genoeg voor 2 personen dus!
PF, ik ben ook erg benieuwd naar jouw toekomstige kamer!
Eh hangt er vanaf wat je oud vindtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar jij was toch helemaal niet zo heel oud??
Felicidades!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank jullies!![]()
Kijk, het heeft een vloer!En een tuin! De meeste appartementjes waar we zijn wezen kijken hadden alleen een balkon, en merendeel in ons budget is ook nog eens kleiner!
[ afbeelding ]
Hm.. Ja ik ben 21 en ik woon (nog) thuis en m'n ouders vinden het geloof ik nu al een grote stapquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh hangt er vanaf wat je oud vindtIk ben 22, en vriend is 24 (met fulltime baan
). We zijn al bijna 6 jaar samen (op 6 februari!) dus we vonden het wel tijd worden om samen te wonen eigenlijk
![]()
Nee serieus, ik heb er echt zin in
Maar jij hebt ook eerst op jezelf gewoon toch? Lijkt mij wel heel noodzakelijk, stel dat ik nu zou gaan samenwonen (en dat kan op zich in z'n nieuwe huisje..) dan heb ik toch het idee dat hij een beetje papa2 is (Wat hij nu al een beetje isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
dan waren mijn lief en ik er wel snel bij, met na een jaar al samenwonen
ja, okquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook eerst op jezelf gewoon toch? Lijkt mij wel heel noodzakelijk, stel dat ik nu zou gaan samenwonen (en dat kan op zich in z'n nieuwe huisje..) dan heb ik toch het idee dat hij een beetje papa2 is (Wat hij nu al een beetje isMijn ouders vinden dat ik alles wel zelf uit kan zoeken, mijn mr helpt mij met belastingaangifte en gaat mee naar de woningbouw omdat ik dat alleen een beetje spannend vind en hij het leuk vindt om mij te helpen)
Fenks!quote:
Nah kweenie. Bij mezelf heb ik het idee dat vriend en ik goed op elkaar afgesteld zijn na al 6 jaar samen te zijn, en vanwege mijn wazige thuissituatie vroeger zie ik er gewoon ERG naar uit om écht een eigen plekje te hebben, een écht thuisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja ik ben 21 en ik woon (nog) thuis en m'n ouders vinden het geloof ik nu al een grote stapMaar ik loop dan misschien ook 3-4 jaar achter..
Hmz. Ik dacht dat je
1. oud moest zijn
2. heel veel geld moet verdienen voor een eigen huis!
Ik ooookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fenks!Ik durf alleen nog niet te blij te zijn want zometeen gaat het helemaal niet door, maar stiekem ben ik wel al zenuwachtig enzo! Ik liep gisteren het makelaarskantoor uit en begon I'm so exciiiiiited!! te zingen
I can't contain myself.
ik weet niet of je het volgende ook in huis hebt, maar wij gaan het eten en het is altijd mega-lekker:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Iemand nog een leuke eettip voor vanavond? We hebben veel gewone dagelijkse spullen wel in huis!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ooookIk moet ook nog tekenen en zo!! Maar dat lied spookt ook al dagen door MIJN hoofd. AAAAH
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I'm so exciiiiited
![]()
And I just can't hiiiiiide it!
I'm about to lose control and I think I like it!
I'm so exciiiiiiiiiiiiited, I just can't hiiiiiiiiiiiiiiiiide it,
I know, I know, I know, I want to, I want to!
*houdt zich weer even in*
*Zen**rustig* *keeps it cool*
so exciiiited...!
Vanaf je 15e.. Oei, ik ben wel meer volwassen dan toen ik 15 was, snap een beetje beter hoe de wereld werkt.. Maar niet heel veel meer dan op mijn 17e! Ik heb eergister voor het eerst belastingaangifte gedaan bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
De eerste x dat ik ging samenwonen was ik ook net 19, maar toen woonde ik al 4 jaar op mezelf. Ik vond mezelf natuurlijk mega-volwassen, maar ik was eigenlijk maar een kind natuurlijk.....
quote:
Dit zag ik nog voor ik de deur uit ging: in Alkmaar en ik woon al voor drie kwart van de tijd bij hem, voor het overige deel bij momma @ Lelijkgat!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Maria waar woon je dan nu en waar woont je vriend?
de supermarkten zijn nog open!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Sugar het volgende:
He, jammer, dat klinkt heerlijk, maar dat hebben we niet in huis, al die kruiden en tortilladingen!
Aah okee, ja zo iets dacht ik al!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dit zag ik nog voor ik de deur uit ging: in Alkmaar en ik woon al voor drie kwart van de tijd bij hem, voor het overige deel bij momma @ Lelijkgat!
heldin! haha! De belasting doe ik al een jaartje of 4 nu zelf. En sinds dat ik 't doe zijn mijn teruggaven gestegen van 60 euro naar vorig jaar 900 euro en dit jaar wordt 't een monster teruggave van rond de 2100 euro voorlopig erg karig geteld. Het kan maximaal 3500 euro worden. Maar hou voor mezelf zo'n 1500 euro wel aan. Heb echt teveel belasting betaald als student.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Vanaf je 15e.. Oei, ik ben wel meer volwassen dan toen ik 15 was, snap een beetje beter hoe de wereld werkt.. Maar niet heel veel meer dan op mijn 17e! Ik heb eergister voor het eerst belastingaangifte gedaan bijvoorbeeld..
Wij woonden na 3 maanden al samenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
dan waren mijn lief en ik er wel snel bij, met na een jaar al samenwonen
wow!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wij woonden na 3 maanden al samen.
Zelfde huis (zijn huis). Het is een beetje raar gegaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow!zelfde huis of zelfde studentenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |