Blaren niet, maar ik heb de eerste eelt-vervelling inmiddels weer achter de rugquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:.
Hebben jullie al blaren op je vingers?
Mijn bloedje? Eerst las ik mijn hoedje (hihi, ik heb geen hoedje op, kejjenagaan) en nu denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Zelfs Ollie is ervan gecharmeerd ( en hij vind je bloedje mooi)
En hij HAAT bruidsfoto's. Alle bruidsfoto's. U heeft de primeur!
Hele mooie, heldere foto's! Met subtiele details, humor zonder 'lolligheid', lichte sfeer....volgens mij waren dit ook zo'n beetje de enige huwelijksfoto's die ik echt kon waarderen in het trouwtopic herinner ik me.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, is Eindhoven!
En dankjullie, ik ben er -zoals gezegd- ook heel blij mee.
Geertjan Cornelissen heeft ze gemaakt. Zie: www.dijdelenco.nl
euh.. er was nog een serie die ik wel kon waarderen, waarbij ze lekker een puntzakje patat aan het eten waren enzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hele mooie, heldere foto's! Met subtiele details, humor zonder 'lolligheid', lichte sfeer....volgens mij waren dit ook zo'n beetje de enige huwelijksfoto's die ik echt kon waarderen in het trouwtopic herinner ik me.
In die auto lijken het wel stills uit een roadmovie, met happy end natuurlijk
Ja, dat doe ik ook meestal. Vooral als ze romantisch moeten doen in een park!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Zelfs Ollie is ervan gecharmeerd ( en hij vind je bloedje mooi)
En hij HAAT bruidsfoto's. Alle bruidsfoto's. U heeft de primeur!
Van die opgedirkte trutto's in zo'n gekunsteld kasteeltuintje, waarbij ze zoenend worden gefotografeerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook meestal. Vooral als ze romantisch moeten doen in een park!
Waren dat geen foto's van jerney?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. er was nog een serie die ik wel kon waarderen, waarbij ze lekker een puntzakje patat aan het eten waren enzo
Je lijkt op Julia Roberts!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, is Eindhoven!
Die ken ik niet, doe eens een linkje? Het is al jaren geleden dat ik dat bruidstopic eens heb doorgelezen namelijk...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. er was nog een serie die ik wel kon waarderen, waarbij ze lekker een puntzakje patat aan het eten waren enzo
Ik zou persoonlijk al in de stress schieten van de woorden ' zaal ' , ' speech ' en 'mensen'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schiet zo in de stress als ik denk aan trouwen. Hoe ga ik ooit een zaal vullen met mensen die ik kan verdragen? Hoe zorg ik ervoor dat er een goede speech komt? Mijn familie heeft geen humor en geen taalgevoel.
Dan maar niet trouwen.
Tsja, of je trouwt gewoon lekker in besloten kring (lees: samen). De rest hoort het later welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schiet zo in de stress als ik denk aan trouwen. Hoe ga ik ooit een zaal vullen met mensen die ik kan verdragen? Hoe zorg ik ervoor dat er een goede speech komt? Mijn familie heeft geen humor en geen taalgevoel.
Dan maar niet trouwen.
Ik herkende het ijskraampjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, is Eindhoven!
Ook Julia Robert heeft minder gunstige momenten hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, dát heb ik vaker gehoord, Elisab! Wel alleen op heeeeeeeeel gunstige momenten.
Doe zoals ik. Ik ben alleen met de getuigen en hun partners in een luxe hotel gaan zitten. (Lauswolt in Beetsterszwaag) Even snel getrouwd, champagne, heerlijk gegeten, prachtige suites. En de volgende dag allemaal spa-behandelingen. (meisjes) op boot weg en golfen (jongens) en die avond kwamen er nog wat vrienden die ook meeaten en 1 nachtje bleven slapen. Zo ontzettend relaxedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Dan maar niet trouwen.
ik ga ff zoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die ken ik niet, doe eens een linkje? Het is al jaren geleden dat ik dat bruidstopic eens heb doorgelezen namelijk...
Doe je toch gewoon diequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef SHE het volgende:
wat is deze smellietoch hysterisch. Bah.
Ik vind het vooral zo naar dat hij geen tanden/van die oranje tanden heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef SHE het volgende:
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef SHE het volgende:
Ik had helemaal niet verwacht dat jij getrouwd zou zijn! Wat tof!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe zoals ik. Ik ben alleen met de getuigen en hun partners in een luxe hotel gaan zitten. (Lauswolt in Beetsterszwaag) Even snel getrouwd, champagne, heerlijk gegeten, prachtige suites. En de volgende dag allemaal spa-behandelingen. (meisjes) op boot weg en golfen (jongens) en die avond kwamen er nog wat vrienden die ook meeaten en 1 nachtje bleven slapen. Zo ontzettend relaxed![]()
(en bij elkaar iets van 4000 euro, dus dat is ook goed te doen!)
Het is allemaal al leuker en beter gedaan door andere mensen. Mijn schoonzus is getrouwd in een fantastisch zaaltje in Amsterdam, aan het eind van de middag. Hij in wit pak met sneakers, zij in een niet-standaard jurkje. Met z'n allen naar hun huis gelopen voor het feestje achteraf. Een vriend had een geweldige speech en barstte voortdurend in janken uit. Geweldig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, of je trouwt gewoon lekker in besloten kring (lees: samen). De rest hoort het later wel
Dat heeft mijn tante al een half jaar geleden gedaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe zoals ik. Ik ben alleen met de getuigen en hun partners in een luxe hotel gaan zitten. (Lauswolt in Beetsterszwaag) Even snel getrouwd, champagne, heerlijk gegeten, prachtige suites. En de volgende dag allemaal spa-behandelingen. (meisjes) op boot weg en golfen (jongens) en die avond kwamen er nog wat vrienden die ook meeaten en 1 nachtje bleven slapen. Zo ontzettend relaxed![]()
Precies!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef P.F het volgende:
En toen werd ik boos omdat hij m'n dag/jurk/ring niet gundeEn dat hij niet per se hoefde te komen, het is toch een beetje all eyes on me
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Sugar het volgende:
Leuk jurkje, Conleche! Staat mooi!![]()
Claudia, ik ben nog steeds heel blij met onze trouwfoto's, die ook helemaal niet cliché zijn (vind ik). Gewoon leuke, mooie foto's.
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat deden jullie dan met de (schoon-)ouders? Het klinkt nu leuk met vrienden onder elkaar, maar als ik me de verhalen over je lieftallige schoonmoeder goed herinner...? Krijg een visioen van een gezellig gesprek tussen jullie in de spa naast elkaar op de behandeltafelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik hoor een grote plons buiten, kijk door 't raam en zie nog net een grote zwarte hond om de hoek wegrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |