quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
Stop es met al dat geschreeuw, ik ben net wakker.
Bij mij ook daarnet. Als je je posthistory kijkt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef behangplakker het volgende:
Bij mij is de lay-out kapot van Fok! denk ik
doe maar ssssstquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef timmmmm het volgende:
SilentAlarm, ge zijt een kutspammer, en een falende lapohunter.
Oh mooi, dan ligt het niet aan mij. Ik dacht al, zo brak ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef behangplakker het volgende:
Bij mij is de lay-out kapot van Fok! denk ik
Hele tijd, als je KLB aanklikt ook, als ik dit topic aanklik. Zelfs als ik een topic openquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij ook daarnet. Als je je posthistory kijkt?
BOSWACHHHTERquote:
Ja heb ik ook, dat de ads midden in je beeld komen ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hele tijd, als je KLB aanklikt ook, als ik dit topic aanklik. Zelfs als ik een topic open
Onder andere, ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel problemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, dat de ads midden in je beeld komen ook?
Ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Onder andere, ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel problemen
Zaak voor de boswachter zou je zeggen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Onder andere, ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel problemen
Poezels!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn kat was ook angry toenet, hij vloog me aan.Rotbeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |